quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Againzender het volgende:
Nog een kwartiertje, en de radio gaat weer op 3
Gezellig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
Mijn ouders zijn onderweg naar Keulen, want die zijn uitgenodigd door vrienden om samen met hun keuls carnaval te vieren
quote:De lok van Justin Pieper is verkocht voor bijna 30.000 euro aan een fan. Misschien moet ik ook maar een van mijn veren op eiBay zetten.
Ik moest 2x lezen en toen realiseerde dat het niet over de echte Justin Bieber gingquote:
Jawel hoor: http://www.mtv.com/news/a(...)bieber-auction.jhtmlquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen en toen realiseerde dat het niet over de echte Justin Bieber ging
als je 15 was had je het rijk alleen nu en kon je lekkere wijven uitnodigen en was het spannend. nu je wat ouder bent heeft het eigenlijk geen meerwaarde. 1 van de nadelen van ouder wordnequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef themauster het volgende:
Mijn ouders zijn onderweg naar Keulen, want die zijn uitgenodigd door vrienden om samen met hun keuls carnaval te vieren
Ik woon niet eens meer thuisquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je 15 was had je het rijk alleen nu en kon je lekkere wijven uitnodigen en was het spannend. nu je wat ouder bent heeft het eigenlijk geen meerwaarde. 1 van de nadelen van ouder wordne
Mijn god die Biebermania gaat echt te verquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel hoor: http://www.mtv.com/news/a(...)bieber-auction.jhtml
dat geloof ik niet, ik denk dat jij met je vriendjes al fristi-drinkend een snorkelsmarathon had gehouden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik woon niet eens meer thuisMaar dan had ik inderdaad vrienden uitgenodigd en veel drank genuttigd
![]()
Ik hoor hem vaak op BBC 1,kwartje is allang gevallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwartje valt nog niet. Nog een paar keer horen, denk ik..
Beetje T.a.T.u. iig..
Lekker samen de "plaatselijke boeken top-10" doornemen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, ik denk dat jij met je vriendjes al fristi-drinkend een snorkelsmarathon had gehouden!
Fristiquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, ik denk dat jij met je vriendjes al fristi-drinkend een snorkelsmarathon had gehouden!
Duckstadtwitterquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen en toen realiseerde dat het niet over de echte Justin Bieber ging
verkapte "ik was op mijn 15 een alcoholist"post!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef themauster het volgende:
[..]
FristiOp mijn 15e dronk ik Breezers want das was toen nog stoer
![]()
en snorkelmarathons deed ik niet eerder Band of Brothers marathons of we gingen snachts belspelletjes kijken of Bassie&Adriaan op Nickelodeon
![]()
Werkse!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte "ik was op mijn 15 een alcoholist"post!
zo, ik ga zo maar eens naar mn werk! fijne dag iedereen
Tuig van de richel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef themauster het volgende:
[..]
FristiOp mijn 15e dronk ik Breezers want das was toen nog stoer
![]()
en snorkelmarathons deed ik niet eerder Band of Brothers marathons of we gingen snachts belspelletjes kijken of Bassie&Adriaan op Nickelodeon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |