Wehehe maar die plaat heeft gewoon verloren in praatjeplaatje maandag van Kanye West, maar die wordt nooit gedraaidquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef alors het volgende:
goed nummer dit, ik weet niet wat de andere keuze was voor praatjeplaatje
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:13 schreef TheZapster het volgende:
Waar is toch de tijd van Francois Boulanger en bejaarde kandidaten bij Lingo gebleven! Cumshot kwam net voorbij
Ja ja... Wat een boefje, die Laurens!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lucille: Wat zeg je nou Laurens?!
Laurens: Ja uh kwam ik in het woordenboek tegen.
vorig jaar nog een film met haar gezien. dramatischquote:
Moet je je alleen nog even inschrijven bij een school.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/349913/3FM-zoekt-stagiair(e)-social-media
Ik ga meteen schrijven.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/349913/3FM-zoekt-stagiair(e)-social-media
Ik ga meteen schrijven.
Roel: Weer die stomme megahit?quote:Specifieker:
- Je plaatst tekstjes, audio- en videocontent op sociale netwerken
- Je gaat op de netwerken de dialoog aan met Facebook-fans, Hyvers, Twitteraars
- Je houdt 3fm.nl/socialradio in de gaten en bedenkt regelmatig nieuwe dingen
- Je snapt dat een snelle en gevatte pen zeer gewenst is voor deze functie
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Roel: Weer die stomme megahit?
Stagair: @roeljwel Ja mooie plaat he? #3fm
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Roel: Weer die stomme megahit?
Stagair: @roeljwel Ja mooie plaat he? #3fm
quote:
+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Michiel, wil je binnenkort als ik luister de versie zonder Pharrel draaien?
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[moraal ridder mode] en? zijn we vandaag allemaal netjes, zoals `t hoort, gaan stemmen? [/moraal ridder mode]
QFTquote:
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[moraal ridder mode] en? zijn we vandaag allemaal netjes, zoals `t hoort, gaan stemmen? [/moraal ridder mode]
Ik wilde net typen 'wat een kankerherrie'. Dupstep prima, maar dit is verschrikkelijk.quote:
Vanavond rond 20 uur nog.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
kickstartsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Example, waar was die ook alweer van? /luiemodus
Kickstartsquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Example, waar was die ook alweer van? /luiemodus
Uiteraardquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Doet er niet toe, wat er wel toe doet is dat Katy B een nieuwe clip heeft gelanceerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Wat is er met die discussie met DWDD dan? #durftevragen
Fuck die discussie,dalijk ff de clip kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Doet er niet toe, wat er wel toe doe is dat Katy B een nieuwe clip heeft gelanceerd.
in DWDD mogen de bandjes maar 1 minuut spelen en dat vind Michiel artistiek gezien niet kunnen en wil dus dat de bandjes gewoon hun volledige nummer spelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Wat is er met die discussie met DWDD dan? #durftevragen
Ja had `t net gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in DWDD mogen de bandjes maar 1 minuut spelen en dat vind Michiel artistiek gezien niet kunnen en wil dus dat de bandjes gewoon hun volledige nummer spelen.
yup. pas na 19u, maar toch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
dat maakt niet uitquote:
Yupquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Hoi jijquote:
zeg, je hebt het toch wel veilig in Nancy gedaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo, even de Irish Pub in Genève bezoeken.
Sláinte!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
Zo, even de Irish Pub in Genève bezoeken.
ik vind Cherry Coke lekkerderquote:
trusten!quote:
Sleep tight strangerquote:
Dat vind ik nou van Nirvana!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:48 schreef Sirolf het volgende:
Teddybears Sthlm - Cobrastyle, toffe naar-bed-gaan plaat.
haiquote:
Michiel is zelf de spijtoptant die samen met zijn collega's volledige nummers moet draaien in plaats van radio-edits.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in DWDD mogen de bandjes maar 1 minuut spelen en dat vind Michiel artistiek gezien niet kunnen en wil dus dat de bandjes gewoon hun volledige nummer spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |