We weten toch niet hoeveel kaarten er te vergeven zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Tja. Zoals ik al zei, beetje flauw van 3FM om al 3 dagen te roepen dat je de kaarten voor Stockholm kan winnen terwijl die prijs er al lang uit is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg goed tweede gesprek gehad. Natuurlijk altijd afwachten hoe de andere kandidaten het doen. Eind volgende week/begin de week erna hoor ik meer.
Ik hoorde al een paar mensen zeggen dat er 5 enveloppen zijn met de tickets erin, en dat die alle 5 al getrokken zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We weten toch niet hoeveel kaarten er te vergeven zijn?
Er zijn er al 6 getrokken, geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik hoorde al een paar mensen zeggen dat er 5 enveloppen zijn met de tickets erin, en dat die alle 5 al getrokken zijn.
Sws heeft dat hele 'touch'-screen geen toegevoegde waarde natuurlijk. Alles wat hij op het scherm doet kan ook gebeuren zonder dat Herman daar een touch voor hoeft te doen... Wordt pas nuttig als iets over het scherm zou kunnen slepen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef Paul-89 het volgende:
Gisteren op het moment dat hij zo'n 'move' maakte lieten ze 'per ongeluk' even de redactie zien en daar zat iemand die dezelfde move deed op een klein scherm precies gelijk met het geluidje.
EN dat we Ferry in dat scherm kunnen laten verdwijnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sws heeft dat hele 'touch'-screen geen toegevoegde waarde natuurlijk. Alles wat hij op het scherm doet kan ook gebeuren zonder dat Herman daar een touch voor hoeft te doen... Wordt pas nuttig als iets over het scherm zou kunnen slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |