Nog niks. Moet even kijken of ze tegen brandnetels kunnen. Heb jij wat?quote:
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog steeds? Waar ging dat nou precies over?
Ja, maar moet niet blijven durenquote:
Brandnetels? Die staan er hier genoeg in de tuinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niks. Moet even kijken of ze tegen brandnetels kunnen. Heb jij wat?
Nee johquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oh PGR wilde wel graag wat met RN geloof ik
Klote poldermodel ook weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brandnetels? Die staan er hier genoeg in de tuinstaat wel zo'n bordje bij 'verboden voor negers' ofzo...
Er staat ook een hek met scherpe pinnetjes, dat is misschien interessanter dan die brandnetelsquote:
Nee, heb hem 2 pm's gestuurd. 0 reactiequote:
Die is te jong voor jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, heb hem 2 pm's gestuurd. 0 reactie
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat ook een hek met scherpe pinnetjes, dat is misschien interessanter dan die brandnetels
Dat de pinnetjes scherp zijn wist ik trouwens niet tot een maand geleden
Hij is ook al een paar dagen niet meer op msn hoor, hij zal het wel druk hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, heb hem 2 pm's gestuurd. 0 reactie
Ja, daar is hij ook boos over... Dat ik dat de hele tijd maar zegquote:
Hier in de buurt staat ook een dak met van die ijzeren punten van 30cm erop, zodat je er niet opklimt, drie keer raden wie dat wel deed en met een punt in z'n vlees terechtkwamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Er staat ook een hek met scherpe pinnetjes, dat is misschien interessanter dan die brandnetels
Dat de pinnetjes scherp zijn wist ik trouwens niet tot een maand geleden
Neen, buurkindje was erover geklommen en kon niet meer terugquote:
Zou hij veel last hebben van bijwerkingen van z'n medicijnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is ook al een paar dagen niet meer op msn hoor, hij zal het wel druk hebben
Ben je nu gratis gecastreerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat ook een dak met van die ijzeren punten van 30cm erop, zodat je er niet opklimt, drie keer raden wie dat wel deed en met een punt in z'n vlees terechtkwam
Owh, da's lief van jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neen, buurkindje was erover geklommen en kon niet meer terug
ach ja, je kan niet alle koppen in 1 zak hebben hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, daar is hij ook boos over... Dat ik dat de hele tijd maar zeg
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zou hij veel last hebben van bijwerkingen van z'n medicijnen
Hij volede zich wel rot al, maar ik geloof niet dat medicijnen te maken hadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zou hij veel last hebben van bijwerkingen van z'n medicijnen
Hij heeft eind vorige week nieuwe medicijnen gekregen, en vertelde dat die zware bijwerkingen hadden. Hij moest ook regelmatig op controle komen om te zien of het wel goed gingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij volede zich wel rot al, maar ik geloof niet dat medicijnen te maken had
Hij had die medicijnen nog niet, eerst moest zijn bloed gecheckt wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hij heeft eind vorige week nieuwe medicijnen gekregen, en vertelde dat die zware bijwerkingen hadden. Hij moest ook regelmatig op controle komen om te zien of het wel goed ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |