quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt goed knuffelen is gemeend, duurt "lang" en is lichamelijk (ik bedoel: niet ff 4 armpjes die elkaar raken)
OMGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, ik dacht dat jij wat met TFM had en zo. WEEEKEN geleden alweer.
Internet relaties zijn geknipt voor mij, lekker persoonlijk, je kan elkaar iedere dag een warme knuffel en een liefdevolle zoen geven, zwoel oogcontact uiteraard. pracktique gewoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookMaar dat schijnt dus niet zo te zijn
![]()
Tenminste als je RockNijntje bedoelt
Dan ben jij nooit goed geknuffeld door iemand waar je die knuf ook van wilquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het idee van "niet snel genoeg loslaten" ook wel een beetje raar hoor
Precies. Net zoals iedereen met iedereen trouwt, wat ik eerder al zei. Eeeasy. Behalve met Whisk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Internet relaties zijn geknipt voor mij, lekker persoonlijk, je kan elkaar iedere dag een warme knuffel en een liefdevolle zoen geven, zwoel oogcontact uiteraard. pracktique gewoon.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks, ik dacht dat jij wat met TFM had en zo. WEEEKEN geleden alweer.
Jullie zeiden ook dat ik wat met PGR hadquote:
Tsja, niemand wil me hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Net zoals iedereen met iedereen trouwt, wat ik eerder al zei. Eeeasy. Behalve met Whisk natuurlijk![]()
Nee ik bedoel de andere kant opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben jij nooit goed geknuffeld door iemand waar je die knuf ook van wil
DAT was ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie zeiden ook dat ik wat met PGR had
PGR is boos op mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie zeiden ook dat ik wat met PGR had
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de andere kant opEen knuffel kan gewoon niet lang genoeg duren
Eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de andere kant opEen knuffel kan gewoon niet lang genoeg duren
Geef de moed niet opquote:
Ik heb genoeg van poepquote:
Wat heb je tegen negers?quote:
Nog steeds? Waar ging dat nou precies over?quote: