en gelijk de lapoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
wat een reactie's
Dank jullie wel voor het medeleven
ik had telefoonexcuus
gebeurd bijna nooit
Ik denk eigenlijk dat Rutte een nette en redelijk integere man is. Hij weet en beseft vermoedelijk alleen onvoldoende wat zijn maatregelen teweeg gaan brengen. Op zich, als politicus, hoor en zie ik hem graag. Er zijn er die veel en veel smeriger zijn met heel veel dubbele agenda'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
het zijn een stelletje zakkenvullers, een stelletje nare mannen in nette pakken, een stelletje ouwehoeren en die om elkaar leugens elkaar weer indekken om andere leugens, kortom het is niet mijn soort man en Rutte vind ik helemaal een gladjanus
Met het feit dat ik bijna 200 euro voor gas en licht terugkrijg en nog maar rond de 60 euro maandelijks hoef te betalenquote:
nou ik heb hem weer bewonderd gisteravond bij P&W maar bbbrrr rillingen krijg ik van die vent, en hoe die lacht helemaal zo een vieze grijns, nee die Rutte vind ik ook 3 keer niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Rutte een nette en redelijk integere man is. Hij weet en beseft vermoedelijk alleen onvoldoende wat zijn maatregelen teweeg gaan brengen. Op zich, als politicus, hoor en zie ik hem graag. Er zijn er die veel en veel smeriger zijn met heel veel dubbele agenda's
10.000 keer beter dan JPBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik heb hem weer bewonderd gisteravond bij P&W maar bbbrrr rillingen krijg ik van die vent, en hoe die lacht helemaal zo een vieze grijns, nee die Rutte vind ik ook 3 keer niks.
die vond ik minder erg, mede omdat hij zo sukkelig over kwam, maar dom was die zeer zeker niet.quote:
He FANN zie ik nu pas bij je staan.......quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb dus een heleboel gemist van dat debat...
eerst effe koffie
ik heb een droge strot van het lullen
Maar hoeveel geef je uit aan dat hout?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met het feit dat ik bijna 200 euro voor gas en licht terugkrijg en nog maar rond de 60 euro maandelijks hoef te betalen
Rutte zit er niet voor jou en mij, maar voor mensen die geld hebben. Hij is leider van een partij die die categorie vertegenwoordigd. (dat er sukkels zijn van onze statuur die ook op hem stemmen doet daar niets van af). Anyway, als je dat weet, dan doet hij het best goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die vond ik minder erg, mede omdat hij zo sukkelig over kwam, maar dom was die zeer zeker niet.
Mag, ik vind het ook beschaafd maar vind ook niet te vertrouwen, heb nu alles goed gevolgd de laatste weken, en echt de VVD steunt de PVV door dik en dun ben ik nu wel achter gekomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Rutte een beschaafde man die het best goed doet als premier.
Dat heb ik in het vorige topic twee keer geschreven Fann, rond de 300 euro.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar hoeveel geef je uit aan dat hout?
dan gaat ik ook bomen kappen hier
zooooooooo een lekker ploatje ... moet ik af en toe luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He FANN zie ik nu pas bij je staan.......![]()
oke... ik ga mijn bijl vast slijpenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topic twee keer geschreven Fann, rond de 300 euro.
Als premier, als gezicht naar buiten toe, is hij een stuk charmanter dan JPBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Rutte een beschaafde man die het best goed doet als premier.
haal hem ff wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rutte zit er niet voor jou en mij, maar voor mensen die geld hebben. Hij is leider van een partij die die categorie vertegenwoordigd. (dat er sukkels zijn van onze statuur die ook op hem stemmen doet daar niets van af). Anyway, als je dat weet, dan doet hij het best goed
ja ik zei weer iets zonder na te denkenquote:
Als MP zit hij er ook voor hen. Z'n rol is nu wel wat anders dan als leider van de VVDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef Leandra het volgende:
Verder is er weinig mis met Rutte; intelligent, vriendelijk, en wellicht niet heel veel zicht op wat er aan de onderkant van de maatschappij gebeurt, maar dat valt hem niet echt te verwijten; hij kent die onderkant ook echt niet, en daar zit hij er niet voor.
Dat komt vast door je haard!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met het feit dat ik bijna 200 euro voor gas en licht terugkrijg en nog maar rond de 60 euro maandelijks hoef te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |