Hier belde de grote broer net dat hij weer klaar was op school en of hij naar huis, naar opa en oma (ik zou oma onderweg ophalen) of hiernaartoe moest komen, dus hij komt hierheen; heb ik straks hulp met het slepen naar de auto en m'n beide knullen gewoon bij me onderwegquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier is de baby net wakker, neemt nog even zijn tijd om echt wakker te worden. Dat lukt wel met 2 drukke broertjes om je heen
Het zijn verkiezingen voor PS, dat boeit mensen traditioneel niet, normaal boeit het de landelijke politici ook amper maar omdat er nu zoveel van afhangt hebben ze zich er dit keer wel mee bemoeid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens nu.nl
En het is zulk lekker weer!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier belde de grote broer net dat hij weer klaar was op school en of hij naar huis, naar opa en oma (ik zou oma onderweg ophalen) of hiernaartoe moest komen, dus hij komt hierheen; heb ik straks hulp met het slepen naar de auto en m'n beide knullen gewoon bij me onderweg
Dat is zo leuk, zo'n post-puber van 2 meter die stoer maar tegelijkertijd zo trots en voorzichtig is met het kleintjequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hoe geweldig moet dat zijn, zo'n grote bink en zo'n klein ventje.....
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zo leuk, zo'n post-puber van 2 meter die stoer maar tegelijkertijd zo trots en voorzichtig is met het kleintje
en dan Heks/ gewoon doen alsof er niks is gebeurd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en schei jij ook nu uit sorry Pietje maar echt he wat zijn we weer gezellig wie krijgt het laatste woord lijkt het wel, negeer elkaar, doe gewoon jou ding en laat teun zijn ding doen en ja zou me er niet mee bemoeien maar is allemaal zo jammer dit.
Die zit vast achter de schermen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zie Remlof nu ook nergens trouwens... ???
Eenschquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan Heks/ gewoon doen alsof er niks is gebeurd?
het houdt natuurlijk een keertje op, ik vind dit niet meer normaal, ieder ander
had er al een ban voor gekregen als hij/zij iemand zo loopt uit uit te schelden
voor NSB'r en zulks, en voor wat?
voor een fucking note die hij niet eens gekregen heeftja eerder
misschien voor iets anders, weet ik veel,
Ik denken dat denk ik echt
dat het fout is gegaan na de BQ met Remlof
vanaf die tijd ging Teun ineens als een dolle tekeer en dat ging dagenlang door.
Al die dingen die toen gezegd zijn (met het dieptepunt vond ik toch wel om een
overleden user erbij te halen om je gelijk te krijgen) hadden andere users
een ban voor gekregen, ben ik zo goed als 100% van overtuigd![]()
En ik vind dat Pietje toch ook wel eens wat terug mag zeggen zo onderhand
wat dit gaat dus EIGENLIJK helemaal nergens over, Teun dacht dat hij een note
had gekregen van Gert vannacht, maar dat was niet eens zo...
dus WAAR HEBBEN WE HET OVER... !!!!
echt weer een gezellige boel hier
Eens. En FOK! kent de wetgeving wel en handelt daar ook naar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:21 schreef Coos het volgende:
Jezus Teun wat een drama. Je vindt het toch niet erg dat ik over het meeste heen gescrolled heb.
Ik vind het ook een raar systeem die notes maar om daar nu zo'n drama over te maken.
Als je nu gewoon eens een jaar helemaal niet naar je notes kijkt zoals ik dan kan het je ook niet storen. En verder je hoeft hier niet te posten! dat is gewoon waar. Als ik me zo druk zou maken over zoiets onrechtvaardigs was ik weg hier.
De politie zet ook notes aantekeningen bij sommige mensen maar door de wet op de persoonsgegevens zijn ze ook verplicht om deze niet langer dan een x tijd te bewaren. Misschien hoort Fok ook wel aan die voorwaarden voldoen. Dien anders een klacht in bij Stichting de Ombudsman dan weet je of je terecht zo zit te foeteren.
Het sop is de kool niet waard!
En wat anderen ook al zeiden de NSB-knop is al een begrip zolang ik op Fok zit.
Nee, moet nog steeds gaan douchen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens. En FOK! kent de wetgeving wel en handelt daar ook naar.
Al gestemd Coos?
dat zeg ik niet FANN maar wordt er zo verdomd moe van van al dat gezeik steeds, is het de ene niet die naar een ander sneert ( noem geen namen) dan is het wel weer een ander die een ander onderuit haalt, ik wil gewoon leuk lezen, leuke discussie`s ook soms wel pittige, maar het is net of het de laatste tijd zoiets is van Ha die is er ga ff lekker sneren, en Ha die komt ook wel even uit de hoek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan Heks/ gewoon doen alsof er niks is gebeurd?
het houdt natuurlijk een keertje op, ik vind dit niet meer normaal, ieder ander
had er al een ban voor gekregen als hij/zij iemand zo loopt uit uit te schelden
voor NSB'r en zulks, en voor wat?
voor een fucking note die hij niet eens gekregen heeftja eerder
misschien voor iets anders, weet ik veel,
Ik denken dat denk ik echt
dat het fout is gegaan na de BQ met Remlof
vanaf die tijd ging Teun ineens als een dolle tekeer en dat ging dagenlang door.
Al die dingen die toen gezegd zijn (met het dieptepunt vond ik toch wel om een
overleden user erbij te halen om je gelijk te krijgen) hadden andere users
een ban voor gekregen, ben ik zo goed als 100% van overtuigd![]()
En ik vind dat Pietje toch ook wel eens wat terug mag zeggen zo onderhand
wat dit gaat dus EIGENLIJK helemaal nergens over, Teun dacht dat hij een note
had gekregen van Gert vannacht, maar dat was niet eens zo...
dus WAAR HEBBEN WE HET OVER... !!!!
echt weer een gezellige boel hier
Coos, zeg eens tegen die vrouw dat ze moet ophouden met schreeuwen in de mic.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, moet nog steeds gaan douchen.
Zo na de toespraak van de geliefde leider eerst maar eens doen en dan hop hop in galop naar het stembureau.
Ik weet wel dat je het goed bedoelde heks, echt waar !quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik niet FANN maar wordt er zo verdomd moe van van al dat gezeik steeds, is het de ene niet die naar een ander sneert ( noem geen namen) dan is het wel weer een ander die een ander onderuit haalt, ik wil gewoon leuk lezen, leuke discussie`s ook soms wel pittige, maar het is net of het de laatste tijd zoiets is van Ha die is er ga ff lekker sneren, en Ha die komt ook wel even uit de hoek.
en ja PVV is een NSB Partij en ja Wilders is de nieuwe leider van die partij mag ik dat ook nu hier zeggen, goffer de goffer ik krijg straks een getint kleinkindje en ja ik hou me hart vast met al dat gediscrimineer en ja ik zie ook wel wat een klotekutwereld we krijgen/hebben, jullie kunnen lachen, maar als ik straks met de kinderwagen rij en ze kijken in het bakkie nou 9 van de 10 zullen een bek trekken van oh wat is dat niet blank maar marokaans etctc als jullie eens weten hoe ik me al moet verdedigen want ja ach zo een blonde hollandse meid ach als ze maar geen hoofddoekje hoeft te dragen en meer van dat slappe geouwehoer.
echt he soms ben ik bang voor de toekomst en misschien heel lullig gezegt, mijn ouders maken dit niet meer mee, maar die waren ook racistisch en ja moeilijk allemaal, mijn moeder is verhuist naar friesland omdat ze niet meer over de hoofddoekjes wilde struikelen hier, echt he pppfffttttt zo erg en pijn in mijn buik als ik aan zulke dingen denk, dat er mensen bestaan die vinden dat er teveel van dat * soort* hier wonen, en ach kan wel ff doorgaan en zit nu te denken moet deze post maar niet poste maar pppfffttttt moeilijk maar ik denk nu eenmaal zo en zie meer om me heen .
En daarin sla je volkomen door. En gisteravond was niet de eerste keer dat je op basis van een foute vooronderstelling los gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als er hier vanmorgen al eentje in de slachtofferrol zit dan ben jij het wel
Ik heb er geen last van, maar ik weiger gewoon te aanvaarden dat mensen zoals jij en je collega's als NSB-ers op een laffe en stiekeme manier informatie over mij zitten te verzamelen en er niet voor uit durven te komen wanneer en met betrekking tot wat ze dat doen. Ze de user niet durven te confronteren met het eigen modereren en als er expliciet er naar gevraagd wordt zich dan snel gaan verbergen achter een FAQ of achter Fok! regels.
[..]
Heksie, adem nou gewoon eens rustig in en langzaam weer uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik niet FANN maar wordt er zo verdomd moe van van al dat gezeik steeds, is het de ene niet die naar een ander sneert ( noem geen namen) dan is het wel weer een ander die een ander onderuit haalt, ik wil gewoon leuk lezen, leuke discussie`s ook soms wel pittige, maar het is net of het de laatste tijd zoiets is van Ha die is er ga ff lekker sneren, en Ha die komt ook wel even uit de hoek.
en ja PVV is een NSB Partij en ja Wilders is de nieuwe leider van die partij mag ik dat ook nu hier zeggen, goffer de goffer ik krijg straks een getint kleinkindje en ja ik hou me hart vast met al dat gediscrimineer en ja ik zie ook wel wat een klotekutwereld we krijgen/hebben, jullie kunnen lachen, maar als ik straks met de kinderwagen rij en ze kijken in het bakkie nou 9 van de 10 zullen een bek trekken van oh wat is dat niet blank maar marokaans etctc als jullie eens weten hoe ik me al moet verdedigen want ja ach zo een blonde hollandse meid ach als ze maar geen hoofddoekje hoeft te dragen en meer van dat slappe geouwehoer.
echt he soms ben ik bang voor de toekomst en misschien heel lullig gezegt, mijn ouders maken dit niet meer mee, maar die waren ook racistisch en ja moeilijk allemaal, mijn moeder is verhuist naar friesland omdat ze niet meer over de hoofddoekjes wilde struikelen hier, echt he pppfffttttt zo erg en pijn in mijn buik als ik aan zulke dingen denk, dat er mensen bestaan die vinden dat er teveel van dat * soort* hier wonen, en ach kan wel ff doorgaan en zit nu te denken moet deze post maar niet poste maar pppfffttttt moeilijk maar ik denk nu eenmaal zo en zie meer om me heen .
vooral dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heksie, adem nou gewoon eens rustig in en langzaam weer uit.
Jij wandelt over een paar maanden als een trotse oma door A'dam met het mooiste kindje wat er is! Natuurlijk zul je opmerkingen krijgen omdat het kindje een mooi kleurtje heeft, maar die komen meestal van mensen die praten naar ze verstand hebben en dat is vaak niet erg veel! Die hebben hun oordeel al klaar zonder dat ze de mensen zelfs maar kennen!
Ik begrijp je zorgen hoor, het lijkt me ook hartstikke moeilijk om steeds maar weer tegen vooroordelen te moeten vechten, maar jij kent je dochter en haar partner en jij weet dat het goed zit!
Ach, er is mijn zus weleens gevraagd of ze niet wilde scheiden nu haar man ernstig gehandicapt is. Mensen die zo iets vragen zouden carbit moeten lusten, wil ik het wel komen aansteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |