Welke regels Piet? En hoeveel mensen heb ik hier al bedreigd of bij wie heb ik al aan de voordeur gestaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je past je maar aan aan de regels hier, zint 't je niet dan rot je toch lekker op. Natuurlijk worden er geen namen genoemd 'ter bescherming', als je ziet wat voor fucking drama ervan gemaakt wordt door mensen zoals jij. Voor je 't weet heb je mensen die weet ik waartoe in staat zijn voor je huis staan omdat ze een bloody note hebben gekregen.
Wat dat betreft ben je 't lichtende voorbeeld.
Gaat prima hier, hij slaapt al door sinds hij een week of 8 is, tegenwoordig slaapt hij zelfs uit tot een uur of 8.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey leandra alles lekker met je meid, slaapt hij lekker door al s`nachts en gaat alles goed met je.
Nah, Teun zal niet voor je deur staanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je past je maar aan aan de regels hier, zint 't je niet dan rot je toch lekker op. Natuurlijk worden er geen namen genoemd 'ter bescherming', als je ziet wat voor fucking drama ervan gemaakt wordt door mensen zoals jij. Voor je 't weet heb je mensen die weet ik waartoe in staat zijn voor je huis staan omdat ze een bloody note hebben gekregen.
Wat dat betreft ben je 't lichtende voorbeeld.
De FAQ van FOK!. De inzichtelijkheid of onzichtbaarheid zo je wil van notes, oa.quote:
Alsof je aan de nickname kunt zien waar iemand woontquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah, Teun zal niet voor je deur staan
Er blijft natuurlijk een grijs gebied, juist ook omdat er gemod wordt in de context. Prima natuurlijk, maar dat maakt het wel eens wat moeilijk te zien voor een user wanneer wat nou wel of niet kan. Kwestie van aanvoelen en de een balanceert ook liever op/over de rand dan de ander. Maar bepaalde antwoorden vind je niet binnen de regels die gesteld zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De FAQ van FOK!. De inzichtelijkheid of onzichtbaarheid zo je wil van notes, oa.
oh lekker he weer gewoon slapen, gaat hard he de maanden Leandraquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat prima hier, hij slaapt al door sinds hij een week of 8 is, tegenwoordig slaapt hij zelfs uit tot een uur of 8.
Maandagochtend werd ik wakker van een "heehee heehee" dat uit z'n wiegje kwam![]()
Hoe gaat de zwangerschap van je dochter?
Klopt en als daar vragen over waren of zijn dan zijn die al-tijd op een normale manier beantwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef Marrije het volgende:
Er blijft natuurlijk een grijs gebied, juist ook omdat er gemod wordt in de context. Prima natuurlijk, maar dat maakt het wel eens wat moeilijk te zien voor een user wanneer wat nou wel of niet kan. Kwestie van aanvoelen en de een balanceert ook liever op/over de rand dan de ander. Maar bepaalde antwoorden vind je niet binnen de regels die gesteld zijn.
Dat jij geen verhaal gaat halen als je zou weten van wie die notes zijn, wil niet zeggen dat die andere 300.000 users dat ook niet zouden doen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welke regels Piet? En hoeveel mensen heb ik hier al bedreigd of bij wie heb ik al aan de voordeur gestaan?
Je spoort voor geen meter met dat soort uitspraken.
Ik heb ook telefoonnummers van mensen die mij een hele lange ban toewensen, vraag maar eens hoe vaak ik ze gebeld heb en of ik ze heb zitten stalken.
Misselijkmakende opmerkingen van je die kant noch wal raken en nog veel minder onderbouwd zijn dat dat ik dat hier probeer te doen.
Prima, en ik zou het fijn vinden als je van mijn integriteit afblijft en geen suggestieve opmerkingen maakt over dat ik bij je aan zou kloppen om verhaal te komen halen, tenzij je steekhoudende argumenten kunt aandragen dat ik zoiets zou doen. Ik het lichtend voorbeeld voor zo'n actiequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De FAQ van FOK!. De inzichtelijkheid of onzichtbaarheid zo je wil van notes, oa.
Piet zegt dat ik het lichtend voorbeeld ben Leandra. Bovendien kun je niet zien waar iemand woonachtig is als je zijn nick ziet staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jij geen verhaal gaat halen als je zou weten van wie die notes zijn, wil niet zeggen dat die andere 300.000 users dat ook niet zouden doen...
Ik zou ook nooit bij iemand aan de deur komen, maar zelfs ik zou me kunnen opwinden om m'n notes, ongeacht wie ze gezet heeft.
Daarom ga ik ze ook niet inkijken, de kans is dat ik over 4 van de 5 alsnog ga zeiken, gewoon uit irritatie over het (in mijn ogen) onrecht dat ik daar een note voor gehad heb
gut, laat ik me ook een keer verlagen tot jouw niveauquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Prima, en ik zou het fijn vinden als je van mijn integriteit afblijft en geen suggestieve opmerkingen maakt over dat ik bij je aan zou kloppen om verhaal te komen halen, tenzij je steekhoudende argumenten kunt aandragen dat ik zoiets zou doen. Ik het lichtend voorbeeld voor zo'n actie
Even voor Pietje spreken: Ik ga er 100% van uit dat hij in z'n algemeenheid sprak, en niet specifiek over jou. Jij zou zoiets niet doen, maar een boel heethoofdige pubertjes misschien wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, en ik zou het fijn vinden als je van mijn integriteit afblijft en geen suggestieve opmerkingen maakt over dat ik bij je aan zou kloppen om verhaal te komen halen, tenzij je steekhoudende argumenten kunt aandragen dat ik zoiets zou doen. Ik het lichtend voorbeeld voor zo'n actie
Heerlijk toch dat ze nuchter is?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lekker he weer gewoon slapen, gaat hard he de maanden Leandra,
ja gaat goed met haar, ze zijn er nog niet echt mee bezig, wel dat er een kindje komt, maar ik heb meer gekocht dan zei pas hahahah, ach ze is zo nuchter af en toe Leandra pppffttttt maar het gaat hartstikke goed gelukkig met haar, ze is mooi maar ik zie ook ze is nu groot moeilijk uit te leggen
Als je niet weet wanneer je genote bent en waarvoor, door stiekem gedrag van moderators, waar moet je dan vragen over stellen en aan wie moet je ze stellen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt en als daar vragen over waren of zijn dan zijn die al-tijd op een normale manier beantwoord.
Wij hebben ook geoefend op vakantie, neefje van net 1 sliep een week bij ons op de kamer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat prima hier, hij slaapt al door sinds hij een week of 8 is, tegenwoordig slaapt hij zelfs uit tot een uur of 8.
Maandagochtend werd ik wakker van een "heehee heehee" dat uit z'n wiegje kwam![]()
Hoe gaat de zwangerschap van je dochter?
Hij schrijft letterlijk dat ik het lichtend voorbeeld ben, lees maar terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor Pietje spreken: Ik ga er 100% van uit dat hij in z'n algemeenheid sprak, en niet specifiek over jou. Jij zou zoiets niet doen, maar een boel heethoofdige pubertjes misschien wel.
Jezus man, dan krijg ik toch een ban. Je gedraagt je als een riri nu. En je verlaagd je niet tot mijn niveau, je zit er mijlenver onder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
gut, laat ik me ook een keer verlagen tot jouw niveau. Ik zou remlof erbij roepen als jou was, misschien zit er nog wel een 48uurs bannetje in.
ik denk ook een jongetje gelijk toen ik de echo van dat monstertje zag ach als het maar gezond is en een mooie naam krijgt en als het maar gek op zijn oma haks wordt vind ik alles best, ach verheug me er wel erg op, ja is de eerste hier dus zal wel schandelijk verwend worden door haar broer en zus en mij en ach ze heeft grote schoonfamilie dus een oppas heeft ze altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat ze nuchter is?!
Als ze nu zo mooi is wordt het vast een jongetje
Kun je straks lekker mee naar Ajax
hoe ver is ze eigenlijk? al een echo gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh lekker he weer gewoon slapen, gaat hard he de maanden Leandra,
ja gaat goed met haar, ze zijn er nog niet echt mee bezig, wel dat er een kindje komt, maar ik heb meer gekocht dan zei pas hahahah, ach ze is zo nuchter af en toe Leandra pppffttttt maar het gaat hartstikke goed gelukkig met haar, ze is mooi maar ik zie ook ze is nu groot moeilijk uit te leggen
Dat zijn de regels waar ik eerder naar refereerde, dat hoeven we niet bekend te maken en daar doe je 't maar mee. Zint 't je niet ga je lekker weg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je niet weet wanneer je genote bent en waarvoor, door stiekem gedrag van moderators, waar moet je dan vragen over stellen en aan wie moet je ze stellen?
Teun hou nu maar op, straks heb je echt een bannetje te pakken jammer zou dat wezen, laat nu maar gaan Pietje zegt niks meer tegen jou en jij niet meer tegen Pietje opgelost slotje over en uit niet drollen vangen maar gewoon doorspoelen. Geld ook voor Pietjequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus man, dan krijg ik toch een ban. Je gedraagt je als een riri nu. En je verlaagd je niet tot mijn niveau, je zit er mijlenver onder.
Noek was eerst op vakantie en nu ff een pauze ofzo? Heeft ze wel vaker ff gehad, ik ga er vanuit dat ze gewoon weer terugkomt hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
vind het allemaal jammer, de hele groep valt uiteen, Noek en Caro weg mis hun codetaal, die blijft weg, een ander rolt weer over een ander heen, oke ik begrijp soms ook dingen verkeerd, note`s die gezet worden, nee de laatste tijd hangt er een grimmig ruziesfeertje hier onderling, gewoon jammer.
dit is het enigste wat ik erover zeg en voor de rest zal me reet ermee afvegen welke note`s ik heb, want ach een note is ook maar een note en alleen van dat moment en die dag.
Dan moet je niet zitten zeuren dat je vragen kunt stellen en dat je dan een normaal antwoord kunt krijgen. Je verschuilt je niet alleen achter regels, je maakt er misbruik van. En ja, ik schreef vannacht al dat ik hier beter niet kan posten omdat 6bquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zijn de regels waar ik eerder naar refereerde, dat hoeven we niet bekend te maken en daar doe je 't maar mee. Zint 't je niet ga je lekker weg.
deze week de 16e week dacht ik, ze is 20 aug. uitgerekend dus schiet al op, de tijd gaat sneller dan je merkt we zitten alweer in maart.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe ver is ze eigenlijk? al een echo gehad?
Hier is de baby net wakker, neemt nog even zijn tijd om echt wakker te worden. Dat lukt wel met 2 drukke broertjes om je heenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef Leandra het volgende:
Wel weer sfeer vanmorgen...
Krummeltje slaapt dus ik ga de logeertas maar ff inpakken, er moet immers in S'veen gestemd worden!
Hoe maak ik misbruik van de regels? Door ze te volgen en er naar de modereren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan moet je niet zitten zeuren dat je vragen kunt stellen en dat je dan een normaal antwoord kunt krijgen. Je verschuilt je niet alleen achter regels, je maakt er misbruik van. En ja, ik schreef vannacht al dat ik hier beter niet kan posten omdat 6b
ah nog even en ze kan zien wat het is, spannend hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze week de 16e week dacht ik, ze is 20 aug. uitgerekend dus schiet al op, de tijd gaat sneller dan je merkt we zitten alweer in maart.
en stond vanmorgen op en hoorde letterde de vogeltjes tjilpen buiten van die hele kleintjes en het zonnetje schijnt ach nog even en de zomervakantie staat alweer voor de deur, de tijd gaat snel
ja wil dat wel weten, kan ik gericht kopen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah nog even en ze kan zien wat het is, spannend hoor.
ga ik dat leuk vinden? ik heb helemaal niks met modequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wil dat wel weten, kan ik gericht kopen.
als je een uurtje niks te doen hebt marrije hahahaha hoor mij nou met 3 mannen om je heen. maar dit was heel leuk om te zien. Jean Paul Gaultier
http://www.uitzendinggemi(...)56f15eeed0804c25f5c5
Laat maar Piet, ik ga er mee stoppen. Dat wat ik schrijf dringt niet door in je intelligente hersenpan. Het gaat van kwaad tot erger. Ik volg je advies op en probeer hier op Fok! gewoon niet meer te posten, dat is voor alle partijen het bestequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe maak ik misbruik van de regels? Door ze te volgen en er naar de modereren?
ja dan zie je wat een fabriek het eigenlijk is, en er zitten mooie dingen tussen vond het een leuk prog.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ga ik dat leuk vinden? ik heb helemaal niks met mode
Prima, kruip maar in de slachtofferrol. Men vind je vast ontzettend zielig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat maar Piet, ik ga er mee stoppen. Dat wat ik schrijf dringt niet door in je intelligente hersenpan. Het gaat van kwaad tot erger. Ik volg je advies op en probeer hier op Fok! gewoon niet meer te posten, dat is voor alle partijen het beste
hey Teun doe ff normaal je gaat niet weg blijven hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat maar Piet, ik ga er mee stoppen. Dat wat ik schrijf dringt niet door in je intelligente hersenpan. Het gaat van kwaad tot erger. Ik volg je advies op en probeer hier op Fok! gewoon niet meer te posten, dat is voor alle partijen het beste
zielig niet maar je moet natuurlijk wel gewoon blijven Teunquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima, kruip maar in de slachtofferrol. Men vind je vast ontzettend zielig.
en schei jij ook nu uit sorry Pietje maar echt he wat zijn we weer gezellig wie krijgt het laatste woord lijkt het wel, negeer elkaar, doe gewoon jou ding en laat teun zijn ding doen en ja zou me er niet mee bemoeien maar is allemaal zo jammer dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik negeer zo'n beetje iedere sneer en ga iedere discussie aan, al-tijd. Het is een keer klaar. Dan maar een klootzak. boehoe ik ga weg want de users gaan dan toch roepen dat ze me missen. Ga dan, narcist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Toverheks het volgende:
en schei jij ook nu uit sorry Pietje maar echt he wat zijn we weer gezellig wie krijgt het laatste woord lijkt het wel, negeer elkaar, doe gewoon jou ding en laat teun zijn ding doen en ja zou me er niet mee bemoeien maar is allemaal zo jammer dit.
Als er hier vanmorgen al eentje in de slachtofferrol zit dan ben jij het welquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zó makkelijk gaat dat niet, daar moet je wel wat meer voor doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik negeer zo'n beetje iedere sneer en ga iedere discussie aan, al-tijd. Het is een keer klaar. Dan maar een klootzak.
ik denk niet dat teun het daar om doet, ik denk dat het telkens een oprecht voornemen is om weg te blijven, maar dat de drang tot meeschrijven wintquote:boehoe ik ga weg want de users gaan dan toch roepen dat ze me missen. Ga dan, narcist.
Je begrijpt gewoon geen flikker van mij, laat het los Piet. Je diagnoses zijn ook al niet juist, ondanks dat kenner Noek je dat heeft ingefluisterd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik negeer zo'n beetje iedere sneer en ga iedere discussie aan, al-tijd. Het is een keer klaar. Dan maar een klootzak. boehoe ik ga weg want de users gaan dan toch roepen dat ze me missen. Ga dan, narcist.
Dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:28 schreef Marrije het volgende:
ik denk niet dat teun het daar om doet, ik denk dat het telkens een oprecht voornemen is om weg te blijven, maar dat de drang tot meeschrijven wint
Ik heb Noek al in geen tig weken gezien of gesproken, hou je vooringenomen sneren gewoon lekker bij jequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon geen flikker van mij, laat het los Piet. Je diagnoses zijn ook al niet juist, ondanks dat kenner Noek je dat heeft ingefluisterd.
Zij was de eerste die mij voor een paar maanden geleden een narcist noemde, dat is vast bij je blijven hangenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb Noek al in geen tig weken gezien of gesproken, hou je vooringenomen sneren gewoon lekker bij je.
maar ja dat systeem verandert niet, dat is inderdaad slikken of stikken, tegenaan schoppen helpt niet. Kan me wel voorstellen dat het na weer een (vermeende) note weer ff op komt zetten. Maar je doet er weinig an.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over all vind ik Pietje trouwens helemaal geen klootzak, maar hij maakt onderdeel uit van en........etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |