De laatste weken gaat het meestal hardquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:33 schreef Aventura het volgende:
Dikkies![]()
Vriend zegt steeds dat ik te weinig aankom. Ik vind het wel meevallen. Zit nu op 5 kilo erbij. Denk dat ik nu nog wel een spurt maak, maar het blijft wel binnen de perken vermoed ik.
Ik had dat op de huishoudbeurs, we liepen op een gang naar de andere hallen, en ik zag mijn spiegelbeeld in de ramen, schrok me te pletter hahaha. Voelde mij echt een walvis LOLquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste weken gaat het meestal hard
Das tenminste mijn ervaring. Schrok me kapot gister in de spiegel
Ik kwam gister van de wc af op mijn werk. En die spiegel loopt zeg maar tot je kont. Thuis heb ik alleen spiegels van t gezicht (en dat vind ik al geen fraai gezichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:19 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik had dat op de huishoudbeurs, we liepen op een gang naar de andere hallen, en ik zag mijn spiegelbeeld in de ramen, schrok me te pletter hahaha. Voelde mij echt een walvis LOL
Ze zeggen het, en bij mij was het ook zo: na 20 weken gaat het opeens hard qua groei van je buik.
Is een koosnaampje hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:33 schreef Aventura het volgende:
Dikkies![]()
Vriend zegt steeds dat ik te weinig aankom. Ik vind het wel meevallen. Zit nu op 5 kilo erbij. Denk dat ik nu nog wel een spurt maak, maar het blijft wel binnen de perken vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |