Dat eerste weet ik schatje maar dat je zou weten als die met je date snap ik nog maar met andere zou ik niet eens willen wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd hij date mij niet, en ik weet wel met wie hij whatsapped ja
Ik ben het met je eensquote:
als je stopt met de oorzaak komt de oplossingvanzelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is meer oorzaak (aldus PeZu) en niet de oplossing van het probleem![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bek dicht houwen
[..]
gast al zou je ter plekke dood neervallen, mij doet het niks
Iig vettig houden, meestal gaat het kapot door droogte.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is meer oorzaak (aldus PeZu) en niet de oplossing van het probleem![]()
LDGquote:
Interesse heet zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik schatje maar dat je zou weten als die met je date snap ik nog maar met andere zou ik niet eens willen weten
aagjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Interesse heet zoiets![]()
Maar ik zou ook van jou willen weten wie je allemaal date hoor![]()
dat is dan wel tof van je!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar gewoon open en eerlijk over.
Ja, ik probeer het met vaseline inderdaad. Misschien moet ik dat wat regelmatiger doen. Cheers!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iig vettig houden, meestal gaat het kapot door droogte.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het met je eensWat doet ie bij jou niet goed?
rosebud salve liefjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het met vaseline inderdaad. Misschien moet ik dat wat regelmatiger doen. Cheers!
je faaltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik had verdomme zelfs de laatste brief bewaard en daar mn inlog en ww opgeschreven en nog roept ie dat ie niet klopt
maar weer n nieuwe aanvragen
de zesde ofzo
Dat zien we wel...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezigik hoop voor je dat er wat meer in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
nee dat stomme inlogdingquote:
En dan weer vet lang er op wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik had verdomme zelfs de laatste brief bewaard en daar mn inlog en ww opgeschreven en nog roept ie dat ie niet klopt
de zesde ofzo
Jupquote:
Als je pure vaseline gebruikt, die wordt niet goed opgenomen door je huid. De lippenbalsem van vaseline werkt vast welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het met vaseline inderdaad. Misschien moet ik dat wat regelmatiger doen. Cheers!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zien we wel...Ik hoop het, kan mij ook niet snel genoeg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
drie weken geloof ikquote:
worms styloquote:
ik heb er ook al 4 horoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dat stomme inlogdingik ben onschuldig zeg ik je!
Super irritant jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
de zesde ofzo
quote:
je bent dan wel een nieuwsgierig aagje maar een heel slechte detectivinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
[..]
Als je pure vaseline gebruikt, die wordt niet goed opgenomen door je huid. De lippenbalsem van vaseline werkt vast welLabello enzo maakt je lippen in principe ook alleen maar droger.
Geen werkdagen meerquote:
Trusten Toekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Nu ga ik echt slapen! Het is al bijna 8 uur
Truste!
Truste Toekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Truste!
truste Toekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Truste!
Dankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je pure vaseline gebruikt, die wordt niet goed opgenomen door je huid. De lippenbalsem van vaseline werkt vast welLabello enzo maakt je lippen in principe ook alleen maar droger.
Klopt ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent dan wel een nieuwsgierig aagje maar een heel slechte detectivin
Lekker slapen Toekjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Truste!
quote:
ROSEBUD SALVE halenquote:
Vakantiedagen zijn geen werkdagen hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
In- of exclusief de nog op te nemen vakantie?
Woohooquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
moeilijk heh dat google![]()
http://www.rosebudsalve.eu/?gclid=CPOPrKarrqcCFcWGDgodfzojAw![]()
ach man ga een hete krultang tongenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zou trouwens gewoon een blokje aluin tegen je lip aandrukken..
Een maand lang voor FOK!games inspannen, fulltimequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat ga je daarna doen dan? Reizen?
Nee, maar ik bedoel ook of je daarna al je vakantie opneemt, of dat dan je contract ten einde is.quote:
Ben je nog steeds boos op me?quote:
End of story, vakantiedagen gaan daarna eraan en dat was het dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel ook of je daarna al je vakantie opneemt, of dat dan je contract ten einde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |