Je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik voel me maar n labiel sponsje
Vermoord jij ST nou?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan is het goed![]()
* Dr_Flash zet drankje 2 in
Ik kan onbeperkt meenemenquote:
Dat zou een optie zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan tegen je zelf in het echt spelen?
huh wat? Gemist. .Wat vroeg je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat trouwens![]()
Of ben ik nu weer te ongeduldig![]()
ik heb wel een baard en een mank beenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie je wel! Niemand kan compleet cynisch en gemeen zijn.Je bent gewoon house zonder baard en stok. En met een iets minder goed salaris waarschijnlijk.
Ik ook (had ik maar eenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee![]()
Wou dat ik dat kon doen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn.
Of tegen mijn ouders en zusjes, dat pakt ook meestal wel goed uit.
Natuurlijk komt dat welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook (had ik maar een)
Maar goed, komt wel weer hoop ik
bende ge homo ofwaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel goed bezig vooralsnog. Ik probeer te minderen van 3 naar 2 Strongbows op werkdagen
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een baard en een mank been![]()
ik verdien meer als house, house is nml een fictief persoon die geen salaris ontvangt
nee ik meen hetquote:
jonguh hij is super dokter hij hooft niet te etenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.
En zelfs fictieve personen moeten ergens van leven. Hoe kan het anders zijn dat hij na 5 jaar nog bestaat. Als hij niks kreeg kon hij geen eten kopen en was hij heus wel na 2 afleveringen verhongerd.
Kennelijk ja. Zo wil ongeveer elke religie je immers doen geloven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En zelfs fictieve personen moeten ergens van leven.
verliefd zijn kan soms knap lastig zijn jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee ik meen hetvind het af en toe echt irritant dat ik niet meer rationeel kan denken en alleen maar denk aan wanneer ik hem weer zie en hoe lief ie wel niet is enzo
er komt echt niks meer uit mn handen gewoon
Maakt toch geen zak uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee ik meen hetvind het af en toe echt irritant dat ik niet meer rationeel kan denken en alleen maar denk aan wanneer ik hem weer zie en hoe lief ie wel niet is enzo
er komt echt niks meer uit mn handen gewoon
Sukkel, zelfs superman moet eten (behalve kryptonite want dan gaat hij dood).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jonguh hij is super dokter hij hooft niet te eten
Hij zoekt zelf nog eens.quote:
niet iedereen heeft hersenloos werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uitis toch een heel fijn gevoel
Verliefd zijn is kut. Dan kan je beter meteen wat doms doen, dan ben je maar van die valse hoop afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
verliefd zijn kan soms knap lastig zijn ja
ja maar ik ga slacken op andere gebieden, haast op mn werk omdat ik vroeger weg wil, stel mn huiswerk weken uit omdat ik liever bij hem ben dan achter mn laptop ect ect...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uitis toch een heel fijn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |