Nogal een zeldzaamheid hoor, twee bewoners naast elkaar zonder natte ogen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogal een zeldzaamheid hoor, twee bewoners naast elkaar zonder natte ogen.
Dat witte... ehm... van wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Kwaliteit het volgende:
weer SL
ik heb trek in Shoarma
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Kwaliteit het volgende:
weer SL
ik heb trek in Shoarma
[ afbeelding ]
Wiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef jesje1982 het volgende:
[...]Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
Hier in het noorden noemen we dat huppelen ipv bewegenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Servio beweegt tenminste dan, z'n handen aan zn slappe polsjes in ieder geval wel..
dat kennen ze vast niet in portugalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Kwaliteit het volgende:
weer SL
ik heb trek in Shoarma
[ afbeelding ]
teiltje nodig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Gadver Servio geeft al vretend zijn mening mag ik even? \-----------/
lees je die en dan die van Greys:quote:
Dan denk je ineens, Goh! We hebben op FOK! ook een Aafkequote:
Yer so funny....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Was naar mijn wasmachine gaan kijken, werd net spannend centrifuge programma, gelukkig zijn de streams hier nu op de rode bank/broek.
Karim mediteert zichzelf tot bank!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Was naar mijn wasmachine gaan kijken, werd net spannend centrifuge programma, gelukkig zijn de streams hier nu op de rode bank/broek.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
lees je die en dan die van Greys:
[..]
Dan denk je ineens, Goh! We hebben op FOK! ook een Aafke
Karim is de kameleon!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Karim mediteert zichzelf tot bank!
Zijn ware ik komt naar boven...and it ain't pretty...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Een hoop mensen in het huis beginnen zich aan Servio te ergeren.
Gelukt! Keek ff naar forum, keek op en zag alleen nog de bank!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Karim mediteert zichzelf tot bank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |