Ja natúúrlijk! Het zijn net mensen. Maar dat zijn van die nuances waar we nu effe niets aan hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
kan trouwens wel begrijpen dat er dit soort momenten aankomen dat je aan het thuisfront begint te denken, en daar ffe een paar dagan emotioneel van kan zijn, hoor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Stranger het volgende:
Anyways dit was wel weer mooi voor vanavond, het wordt niets daar in huis, ik ga lekker gamen, check jullie later
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Stranger het volgende:
Anyways dit was wel weer mooi voor vanavond, het wordt niets daar in huis, ik ga lekker gamen, check jullie later
Hert? Wie vind ik leuk in het huis? (geen zin om in te lezen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja natúúrlijk! Het zijn net mensen. Maar dat zijn van die nuances waar we nu effe niets aan hebben.
herkenbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Stranger het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze allemaal zo snel janken daar, ze zitten op vakantie op hun luie reet te niksen, hoe kan dat vervelend zijn.
Maar ja, ik ben dan ook regelmatig een emotieloze klootzak genoemd.
Ik heb op deze lap geen APS, maar die hele tekst is zeker wel leesbaar te krijgen. Is ie al bijna als je 'm gewoon vergroot, laat staan als je nog wat met contrast e.d. doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Scherp! Scherp genoeg voor de titel iig.![]()
Hij wilt naar huis?
beeld hier via UPCquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef maikeldonkers het volgende:
Wilde net via upc op kanaal 14 de stream bekijken is heel het sst kanaal weg hier, zijn er meer mensen waar kanaaltje 14 pleitos is?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef maikeldonkers het volgende:
Wilde net via upc op kanaal 14 de stream bekijken is heel het sst kanaal weg hier, zijn er meer mensen waar kanaaltje 14 pleitos is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |