Imageshack doet het niet bij oostblokkers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Oostblokker het volgende:
[IMG=http://img695.imageshack.us/img695/283/94381675.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
lekker

Bij mij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Imageshack doet het niet bij oostblokkers.

heb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden
 heb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden  ?
? !
!

maak niks uit als 1 niet doet ga je naar ander zoo doe ik datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Duidelijk dat je een kloon bent, zo snel die foto van imageshack naar tinypic ging.
Jammer, je valt door de mand.

heb die jas gehaald en ik krijg die zwarte shirt van me pa zomaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Hoi oostblokkerheb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden
?
Nou groetjens!

twitteraars gebruiken tinypic tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Duidelijk dat je een kloon bent, zo snel die foto van imageshack naar tinypic ging.
Jammer, je valt door de mand.

jij had een ban ofzo tochhhh schone lij en alles?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef utopie het volgende:
Hoi oostblokkerheb je al die witte of zwarte shirt gekocht? Of is het die grijze jas geworden
?
Nou groetjens!

Zal je vast goed staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heb die jas gehaald en ik krijg die zwarte shirt van me pa zomaar
 !
 !

ik heb het toch druuuuuuuukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
liet ze toch in het vorige topic zien, let nou eens op

Kijk de "mijn broeder is gevallen" topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij had een ban ofzo tochhhh schone lij en alles?
 in mijn postgeschiedenis
 in mijn postgeschiedenis  

ok okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Kijk de "mijn broeder is gevallen" topicin mijn postgeschiedenis
kusje opquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |