abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:06:25 #51
338412 bergenzand
by midnightwalker
pi_93955503
stel, je bent 14 jaar en je zou zelf zoiets meemaken... Zou jij het beter op papier kunnen zetten als 14 jarige zijnde?? Zou jij zelf geen typfouten maken??

Ten tweede het gaat om het verhaal. En vind het knap dat ze het op papier heeft weten te zetten, sommige mensen die dit soort dingen meemaken komen nooit meer op een normale manier in deze maatschapij omdat ze het geestelijk niet aankunnen wat ze hebben meegemaakt.
-was here-
-->first post on friday 11-03-2011<-----
check it out: http://www.blood-in-blood-out.nl/register/Midnight
pi_93956841
wow wat maakt die spelfouten nu weer uit :S
oj
pi_93972833
Niks het verhaal is puur en waar.
Voor een 14 jarige die zojuist deze ervaring heeft meegemaakt ongeloofelijk,het komt binnen.
Kijk eens naar de beelden die vandaag weer de wereld overgaan,gelukkig weet SHARON hier op dit moment niks van,het zal haar zeer zeker raken!!!!
Daarbij als zij wint wil SHARON met een gedeelte van het bedrag haar verhaal afmaken door naar Koh Phi Phi terug te gaan een en bedrag aan de lokale bewoners te schenken.
Denk dat het daar om gaat,PUUR !!!!!!!
pi_93988623
Kijk naar de beelden op de televisie dan kan je zien wat SHARON heeft moeten doorstaan op haar 14 jaarige leeftijd.
KANJER voor mij en denk velen met mij,eerlijk en puur !!!!
pi_93993333
Beetje jammer alleen dat ze in zo een schijnheilig programma gaat zitten :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93993467
Ach als zij dit via wat voor een programma dan ook voor elkaar kan krijgen om haar verhaal af te kunnen maken en daarbij mensen helpen die haar geholpen hebben in 2004,denk ik zo een
KANJER.
Ben benieuwd wat de andere deelnemers ermee van plan zijn te doen.
Vergeet niet dit is een GEHEIM in dit schijnhellige programma(de woorden van PC eend)die enige importantie heeft.
pi_94003844
Dit is ECHT kijk naar de TV en huiver.
pi_94004060
Het is wel een beetje lame dat je nou al vier van deze reacties op een rij geeft Fastener.
pi_94004267
Ja de waarheid SUCKS!!!!!!!( Papiergeld)
pi_94004324
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef Fastener het volgende:
Ja de waarheid SUCKS!!!!!!!( Papiergeld)
Teruglezen sucks blijkbaar ook, want ik heb het in heel dit topic voor haar op zitten te nemen dombo. Je bent gewoon een irritante trol.
pi_94004410
Sorry had even moeten kijken.
Gr
Trol
pi_94013594
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Papiergeld het volgende:

[..]

Je hebt het empathisch vermogen van een zak aardappelen. Heb jij op 14-jarige leeftijd gezien hoe een heel eiland verwoest werd? Bij deze ramp zijn ruim 290.000 mensen om het leven gekomen. 290.000 doden. Had jij daar willen zijn?
Van dat empathisch vermogen heb je inderdaad wel gelijk denk ik.

Ik heb er zelf totaal geen gevoel bij. 290.000 mensen is erg, maar het doet me eerlijk gezegd niets. Zolang ik de mensen persoonlijk niet ken kan ik daar gewoonweg geen gevoel bij krijgen.

Nogmaals begrijp ik in dit geval best dat het op haar en op alle mensen die erbij betrokken zijn geweest indruk heeft gemaakt. Erg dus voor hen, maar meer ook niet. Om dan woorden als "respect, "held" en andere termen te gebruiken vind ik gewoon vreemd.

Wat ik zeg klinkt misschien hard, maar het is eigenlijk precies wat de rest van de wereld ook doet en denkt. Iedereen roept wel dat ze het zo erg vinden, maar na het zien van het nieuws op tv is er bijna niemand die er echt wakker van licht of uberhaupt enige vorm van actie onderneemt om deze mensen te helpen en 2 minuten later zitten ze gewoon weer lachend met een bak popcorn op schoot naar gtst te kijken....tja en dan ben ik hier een eikel ??

Dus tja zeggen dat je iets erg vind is heel wat anders dan het daadwerkelijk echt erg vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door bambino82 op 12-03-2011 20:26:43 ]
  zaterdag 12 maart 2011 @ 23:34:15 #63
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94023782
indrukwekkend :Y
ook actueel...zie japan -O-
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_94485138
Dit is pas voor Sharon een rampzalig gebeurtenis.
pi_94491615
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef Fastener het volgende:
Sorry had even moeten kijken.
Gr
Trol
hihi hier moets ik even om lachen :p
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:00:33 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_94491738
Ik had niet gedacht dat ze echt zo dicht bij de dood was geweest. Indrukwekkend verhaal.
Dat laat de nodige littekens op je ziel achter.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:50:38 #67
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_94499538
Slik, ik kreeg tranen in mijn ogen.
Wat is dit heftig voor haar geweest.
pi_94500043
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef bambino82 het volgende:

[..]

Van dat empathisch vermogen heb je inderdaad wel gelijk denk ik.

Ik heb er zelf totaal geen gevoel bij. 290.000 mensen is erg, maar het doet me eerlijk gezegd niets. Zolang ik de mensen persoonlijk niet ken kan ik daar gewoonweg geen gevoel bij krijgen.

Nogmaals begrijp ik in dit geval best dat het op haar en op alle mensen die erbij betrokken zijn geweest indruk heeft gemaakt. Erg dus voor hen, maar meer ook niet. Om dan woorden als "respect, "held" en andere termen te gebruiken vind ik gewoon vreemd.

Wat ik zeg klinkt misschien hard, maar het is eigenlijk precies wat de rest van de wereld ook doet en denkt. Iedereen roept wel dat ze het zo erg vinden, maar na het zien van het nieuws op tv is er bijna niemand die er echt wakker van licht of uberhaupt enige vorm van actie onderneemt om deze mensen te helpen en 2 minuten later zitten ze gewoon weer lachend met een bak popcorn op schoot naar gtst te kijken....tja en dan ben ik hier een eikel ??

Dus tja zeggen dat je iets erg vind is heel wat anders dan het daadwerkelijk echt erg vinden.
Voor iemand die zich afvraagt of anderen de Nederlandse taal nog beheersen, mag je zelf ook wat meer aandacht aan je spelling besteden. "..wakker van licht.."; "je .. vind[t]"?? En gebruik af en toe eens een komma.

On topic: indrukwekkend verhaal en goed dat ze het zo van zich afgeschreven heeft. Ik denk dat deze gebeurtenis haar zeker gevormd heeft, ze komt op mij erg sterk en wijs over voor haar leeftijd.
pi_94585825
Zeker weten
pi_94591679
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Enyma het volgende:

[..]

Voor iemand die zich afvraagt of anderen de Nederlandse taal nog beheersen, mag je zelf ook wat meer aandacht aan je spelling besteden. "..wakker van licht.."; "je .. vind[t]"?? En gebruik af en toe eens een komma.

On topic: indrukwekkend verhaal en goed dat ze het zo van zich afgeschreven heeft. Ik denk dat deze gebeurtenis haar zeker gevormd heeft, ze komt op mij erg sterk en wijs over voor haar leeftijd.
Hehe die was raak! Al had ik zelf al wel aangegeven dat ik ook wel eens een fout maak, maar dat van licht ipv ligt schaam ik me wel voor. Begrijp niet dat ik dat heb kunnen typen :) Mijn excuses.

Dat van die komma's is wel wat vergezocht hoor :)
pi_94597589
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 11:15 schreef bambino82 het volgende:

[..]

Hehe die was raak! Al had ik zelf al wel aangegeven dat ik ook wel eens een fout maak, maar dat van licht ipv ligt schaam ik me wel voor. Begrijp niet dat ik dat heb kunnen typen :) Mijn excuses.

Lief dat je het sportief opneemt! :)
pi_94748744
Dit is echt een verhaal(geheim)wat een finale plaats waard is.
pi_94748941
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:15 schreef bambino82 het volgende:

[..]

Uiteraard staat er geen leeftijd bij je profiel, zodat we een indruk kunnen krijgen hoe oud je bent, ik kan je reacties wel begrijpen.
Mits je nog niets hebt meegemaakt in je leven ;)
Ik hoop dat die dingen je nog even bespaart blijven, daarna klets je wel anders als het al tot je doordringt ;)
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_94857954
Hoop dat Gerard gaat drukken of iemand anders op haar geheim,kan ze in ieder geval haar verhaal kwijt.
Denk wel dat zij dat nodig heeft,nogmaals dit is ECHT iets om wakker van te liggen .

Karim/Gerard/Sharon in de finale lijkt mij wel wat.
pi_94921544
Zo zeg, uit haar mond is het allemaal nog veel heftiger. Ik leek net wel even eMo tijdens de uitzending!
Sticks & Stones
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')