Rusland tegen no-fly zone Libiëquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef Dekatria het volgende:
Wat is overigens het argument van Rusland om tegen te stemmen?
Vanuit Benghazi naar Tripoli is iets meer dan1000km, ook niet iets dat je ff doet dus. Zeker niet als je met een groete groep wilt reizen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef yavanna het volgende:
Ik weet niet wat er waar is van die mensen die naar Tripoli trekken, de aantallen ed wissellen nogal ( vabn 2000 tot 500.00 ) en je hoort ook nogal eens dat men niet naar tripoli wil gaan omdat ze hun eigen stad niet onbeschermd willen achterlaten.
Duidelijk is wel dat men zich goed zal moeten organiseren, tactieken moeten bedenken om het in tripoli op te kunnen nemen tegen G's elite troepen. Evt met buitenlandse steun, al dan niet in het geheim ( niet persee mankracht ) of wanneer er dusdanig veel slachtoffers zijn gevallen dat het buitenland in wil grijpen en men in Tripoli buitenlandse hulp op prijs stelt.
zit Sirt daar niet tussen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef t-8one het volgende:
[..]
Vanuit Benghazi naar Tripoli is iets meer dan1000km, ook niet iets dat je ff doet dus. Zeker niet als je met een groete groep wilt reizen.
dan resize ik 'm een beetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik stem voor deze als nieuwe banner!
dat doet gadaffi ook ...zo schep je chaosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef aerdt het volgende:
Ik heb het vandaag niet echt kunnen volgen, maar zie net dat ze eraan denken om de 'rebellen' te bewapenen'.
Gisteren zei de VS nog dat dit op het moment geen optie was, aangezien de structuur van het verzet niet duidelijk is en ze daardoor geen idee hebben aan wie ze de wapens moeten geven.
Is er iets veranderd?
Overigens ben ik niet echt een voorstander van zomaar mensen te bewapenen. Zodra de wapens uitgedeeld zijn heb je totaal geen controle meer hoe het wordt gebruikt en het is zeker niet uit te sluiten dat ze ook worden gebruikt in een eventueel post-khadaffi conflict.
die is vetquote:
Oost Libië raakt goed georganiseerd, en ze zijn vol plannen. Dus ze gaan toch wel, kan je ze net zo goed een handje helpen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef aerdt het volgende:
Ik heb het vandaag niet echt kunnen volgen, maar zie net dat ze eraan denken om de 'rebellen' te bewapenen'.
Gisteren zei de VS nog dat dit op het moment geen optie was, aangezien de structuur van het verzet niet duidelijk is en ze daardoor geen idee hebben aan wie ze de wapens moeten geven.
Is er iets veranderd?
Je kan ze niet tegenhouden, en ze gaan toch wel winnen.quote:Overigens ben ik niet echt een voorstander van zomaar mensen te bewapenen. Zodra de wapens uitgedeeld zijn heb je totaal geen controle meer hoe het wordt gebruikt en het is zeker niet uit te sluiten dat ze ook worden gebruikt in een eventueel post-khadaffi conflict.
Hij is mooi!quote:
ja effe bijtanken en reloadenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
Yup, daar zouden ze ff hun boterhammetjes kunnen eten
Footer volgens mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar meer als Under-header, hoe noem je zoiets?
Zover ik begrijp blijven de Amerikanen ook uit Libie... de burgers moeten het nog steeds zelf doen. De VS zou wel gek zijn om nou weer "AMERICAFUCKYEAH" te gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Laat dat amerikaanse leger maar uit libie, die schieten nogal is wat mensen (bevolking) overhoop kijk maar naar afghanistan
Naja, het zal niet de eerste keer zijn dat Amerika de verkeerde mensen aan de macht helpt, voorzichtigheid is dus meer dan gewenst.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oost Libië raakt goed georganiseerd, en ze zijn vol plannen. Dus ze gaan toch wel, kan je ze net zo goed een handje helpen.
[..]
Je kan ze niet tegenhouden, en ze gaan toch wel winnen.
ze zouden het best willen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Footer volgens mij
[..]
Zover ik begrijp blijven de Amerikanen ook uit Libie... de burgers moeten het nog steeds zelf doen. De VS zou wel gek zijn om nou weer "AMERICAFUCKYEAH" te gaan lopen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |