Dat was het punt niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Rusland nee bleef zeggen.
Nee, die is iets verderop. Braga heeft wel een olie-installatie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Re het volgende:
dus als ik het goed begrijp is er nu een enorme veldslag bezig rond braga? Zit daar dat grote wapendepot?
Oppositie is beter, want propaganda. Oppositie of vrijheidsstrijders.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Dekatria het volgende:
Leuk dat we hier ook "de Anti's" gebruiken in plaats van "de rebellen", trouwens
Maar Anti's is lekker kort om te typen en iedereen weet wel wat ermee bedoelt wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oppositie is beter, want propaganda. Oppositie of vrijheidsstrijders.
Ik vind anti's ook lekker kortquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef alors het volgende:
[..]
Maar Anti's is lekker kort om te typen en iedereen weet wel wat ermee bedoelt wordt.
Rebellen vind ik iig een beetje een kutwoord, heeft een veel kwadere betekenis vind ik.
Die associatie heb ik eigenlijk niet zo. In de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog zijn het b.v. ook de rebellen die zich verzetten tegen de Engelse machtshebber. Ik vind het eigenlijk wel een mooi woord. Een alternatief is "revolutionairen", maar dat is nogal een lang woordquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef alors het volgende:
Rebellen vind ik iig een beetje een kutwoord, heeft een veel kwadere betekenis vind ik.
Ik heb de associatie met rebellenleiders als Charles Taylorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Die associatie heb ik eigenlijk niet zo. In de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog zijn het b.v. ook de rebellen die zich verzetten tegen de Engelse machtshebber. Ik vind het eigenlijk wel een mooi woord. Een alternatief is "revolutionairen", maar dat is nogal een lang woord
quote:10.27am: The Arab League will consider a resolution rejecting foreign military intervention in Libya at a meeting in Cairo today, Reuters reports. Ahmed Ben Helli, deputy secretary general of the Arab League, said:
The Arab League, at the level of permanent delegates, on Tuesday introduced a resolution to be submitted to the ministers of foreign affairs during their meeting ... to reject any foreign military intervention in Libya.
10.21am: A worker at the Brega oil facility has just told al-Jazeera English that the rebels are indeed in control of the town. He was clearly emotional and gave a breathless account of clashes with Gaddafi forces who he said had been repelled but were still at the airport. He said 15 people had been killed. At one point he shouted "Allahu Akbar" (God is the greatest) and people with him joined in the chanting. When asked who was in control of Brega, the unnamed man said:
"The locals, the revolutionaries, it's us. Allahu Akbar. We are controlling Brega now."
10.10am: A rebel coalition has told Reuters Brega is under its control:
"We are probably going to call for foreign help, probably air strikes at strategic locations that will put the nail in his (Gaddafi's) coffin," Mustafa Gheriani, a spokesman for the rebel February 17th coalition, told Reuters.
"They tried to take Brega this morning, but they failed. It is back in the hands of the revolutionaries. He is trying to create all kinds of psychological warfare to keep these cities on edge," he said.
About Ajdabiyah, he said the town was " basically stable and our people are grouping to deal with any major assault. For now, it is still just hit and run."
als ik zo snel ff terug lees , is er stiekum al weer het een en ander gebeurd ..quote:
quote:Syrian mercenaries on standby for Libya
A long-standing ally of Tripoli, Damascus has Syrian pilots ready to take part in Libyan bombing raids, should Gaddhafi declare full-scale war on the countrys growing opposition.(...)
Ik kan hier niets anders over vinden dus voorlopig behandelen als gerucht.quote:
Ik kan eerlijk gezegd niet geloven dat Assad bereid is op deze manier betrokken te raken bij dit conflict. Mochten we het nou over Iran hebben ipv Libie, dan overigens wel.quote:
Dan krijgen ze zwaar gezeik. WOIII ligt om de hoek.quote:
Precies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Anti-Syrische propaganda
Lijkt er op dat die piloten niet durven over te lopen, maar ze vechten ook niet voor Ghaddafi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:05 schreef shomila het volgende:
martinchulov Martin Chulov
Three bombs dropped by jets near ajdabiya arms dump this morning. They missed again. #libya
3 minutes ag
[ link | afbeelding ]
Dankjequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef shomila het volgende:
Moet ff hoor Amayn.![]()
[ link | afbeelding ]
Lol, ik zou toch ook degene niet willen zijn die tegen Khadaffi moet zeggen: uuuhh boss...it seems we missed again...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt er op dat die piloten niet durven over te lopen, maar ze vechten ook niet voor Ghaddafi.
Daar leek het wel op, maar de aanvalletjes zijn afgeslagen. De "troepen" zijn niet gemotiveerd, of het zijn er gewoon veel minder dan we vanochtend dachten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:17 schreef shomila het volgende:
Wat een zooitje zeg hij gaat helemaal los nu?
Ok thnx.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar de aanvalletjes zijn afgeslagen. De "troepen" zijn niet gemotiveerd, of het zijn er gewoon veel minder dan we vanochtend dachten.
Eerst dachten we dat 3 plaatsen waren heroverd, nu lijkt alles weer in handen van de Anti's
Enigszins. The Guardianquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef shomila het volgende:
Is het al bevestigd wie het in handen heeft nu.
quote:10.21am: A worker at the Brega oil facility has just told al-Jazeera English that the rebels are indeed in control of the town. He was clearly emotional and gave a breathless account of clashes with Gaddafi forces who he said had been repelled but were still at the airport. He said 15 people had been killed. At one point he shouted "Allahu Akbar" (God is the greatest) and people with him joined in the chanting. When asked who was in control of Brega, the unnamed man said:
Viel me ook op, maar hij zal wel wat tijd voor zichzelf nodig hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Waar is -jos- eigenlijk? Gisteren heb ik hem volgens mij ook nauwelijks zien posten?
Hoop niet dat ie is opgepakt door LibirsMaar serieus, iemand die 't me kan vertellen?
in ieder geval de voorste mensen lijken allemaal al wat ouder te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo te zien bestaat het regime juist uit fundamentalistische moslims.En dan roepen, pas op! Straks komen de moslims aan de macht!
Dat geloof ik best, munitie ZAT!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef aerdt het volgende:
The guardian:
11.23am: The situation in Brega remains unclear. Libyan state TV is reporting that Gaddafi's forces are in control of the airport and seaport, contradicting rebel accounts that they have been repelled. An al-Jazeera correspondent in Ajdabiya (75km from Brega) said thousands are gathering there to prepare to help out their fellow rebels in Brega. People in Ajabiya could be heard firing their weapons, apparently to test them in preparation.
quote:BLEHEHBLEELHWEHBLEHBLEWAHEHBLWEHEHBL;EH america BLEEHABLWEAHHBHEALBLEHWLALVLBHELBH drugs BLELHAHJWBBLHEHSLBLEHSLBLEAH alqaeda BLEHABLEHEHBLEAHBLEHBLEAAHBLEHA libya
Oh, ik dacht dat ie net al begonnen was. Klikte ff snel Al-Jazeera open en ik hoorde zo'n vreemde spraak dat ik dacht 1 en 1 op te tellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:30 schreef shomila het volgende:
Ik moet nu al lachen hij is nog geeneens begonnen is dat erg dan.
nope .. het produceert nog steeds decibellen ( meer is het ook niet met zn bullshit )quote:
Hahaha vetquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
Zou de opener van het volgende deel deze in de OP willen stoppen:
[ afbeelding ]
Heb die van gisteren nog een beetje aangepast.
Mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
niet zonder bloedvergieten in ieder gevalquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dus toch de derde (tv) speech .. zou ie hierna gaan opstappen ??
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
niet zonder bloedvergieten in ieder geval
dt zou miss. wel de beste oplossing zijn nu ja...quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik blijf maar wachten totdat ie neergeschoten word, hopelijk live op tv natuurlijk![]()
Of dat de anti's zich vermomd hebben als pro-s en hem zo afmaken
ik denk proquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Wat riep die vrouw? Was het anti-Gadhafi of pro?
Groen lintje en niet gestopt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef raistlin6 het volgende:
Wat riep die vrouw? Was het anti-Gadhafi of pro?
Familie van die ene CDA-er bij dat congres, denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |