dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van je
dat is mijn uitstralingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Ja, maar die behouden hun waardequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van je
mijn huidige kosten 1/3quote:
3/3quote:
Ja hoor jij hebt nu speakers van 4000 ballen staan. Tuurlijk.quote:
Slechtsquote:
daar ging het toch niet over?quote:
uh jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor jij hebt nu speakers van 4000 ballen staan. Tuurlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar ging het toch niet over?
het ging over seks in auto's en hoe makkelijk dat gaat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is mijn uitstraling
Nee, het was gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij
.
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog belachelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlechtsIk heb mijn setje nog van de middelbare school, 4 of 500 gulden
De mijne die ik nu heb koste toen ruim 50 euro, nu ruim 70quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlechtsIk heb mijn setje nog van de middelbare school, 4 of 500 gulden
Maar als sex kan dan is knuffelen zeker geen probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn muis kostte 3 euro en daar kreeg ik boxjes bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bij mijn computer speakers van 35 euro staan en dat zijn alle speakers die ik in huis heb
Ik heb de speakers nog die ik bij mijn vorige computer kreegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bij mijn computer speakers van 35 euro staan en dat zijn alle speakers die ik in huis heb
als je maar genietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Niet alleen daarom hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |