Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te kleinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou niet kleienr willen dan anderen willen zijn![]()
altijd perfect zich bij concerten en zo
van 9 jaar terug kan ik me er weinig van herinneren dus hoe weet ik dan of het moeilijker is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij zal dat toch beter weten dan ik
De deal is dat jij ze komt brengenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht ook, tot jullie hem komen halen!
das toch 11 cm langer dan de gem vrouw in nederlandquote:
Omdat ik wilde weten of ik je kon vertellen of het makkelijk past of nietquote:
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te klein![]()
Volgens mij is het nog best lastig hoorquote:
Laat maar joh. Vroeg me af of dat als moeilijk werd ervaren of niet maar soitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van 9 jaar terug kan ik me er weinig van herinneren dus hoe weet ik dan of het moeilijker is?
Zocht je ruzie ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!
om de een of andere reden heb ik daar nooit last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te klein![]()
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best lastig hoor![]()
EN je wordt er lenig van![]()
-----> sport wat mij betreft
Ik snap je vraag niet dus misschien moet je wat specifieker zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat maar joh. Vroeg me af of dat als moeilijk werd ervaren of niet maar soit
voor wat? een dwarsbalk op een vliering?quote:
Oh, jij bent er zo eenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!
quote:
quote:
Ik was met mensen die wat kleiner waren en per se vooraan wilden staan... dan ga ik me niet afscheiden van de groepquote:
Voor mij om mee tequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor wat? een dwarsbalk op een vliering?
Gelijk geef ik jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was met mensen die wat kleiner waren en per se vooraan wilden staan... dan ga ik me niet afscheiden van de groep.
Nou, toch lief van je hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik wilde weten of ik je kon vertellen of het makkelijk past of niet
Maar laat maar, daar ben ik te klein voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |