Ooh je pa is rijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
maar ben skeer me pa betaald jij mag samen met mij in de auto die spullen wegzetten van de verhuizing
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
geeft niks ik heb t toch druk nu
gwn je ding blijven doen jeweet
je moet een silveren kovertje van rond de 20 kilo vervoeren naar een nog later genoemde locatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
damnn ikwil het ik wil geld ik moet geld hebben geld is allesals ik het maar krijg doe ik veel voor
hoooooooooooooooooooooooooooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
Maar ik ga nu ik hoop te genieten van je volgende topic okee Oostblokker
dat mag toch niet dalijk word deze kutpool gepaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef cool15 het volgende:
[..]
je moet een silveren kovertje van rond de 20 kilo vervoeren naar een nog later genoemde locatie
wil je beveijlegen of couriren
je word opgepikt door een zwart busjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat mag toch niet dalijk word deze kutpool gepakt ik ben al 2 keer betrapt in de auto door polietie
ik blijf bij dierenwinekelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
je word opgepikt door een zwart busje
je hoeft maar 20 meter te lopen als je courier bent
anders blijf je in het busje
okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik blijf bij dierenwinekel![]()
![]()
![]()
maar als je me wil helpen met bukken mag dat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Zullen we trouwen in gemeenschap van goederen??
hahah zoo jij zeg dat makelijkquote:
als ik drink ga ik ook gek doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahah zoo jij zeg dat makelijkmaar als ik zoo praat kom ik als een sletje over wat ik niet ben wodka doet dat
Oh, is het nu al je ex?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dan wil ik trouwen maar ben nog verliefd op me ex
trouw je liever geen geldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dan wil ik trouwen maar ben nog verliefd op me ex
oquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
sgatje dan heb ik geen interenet dan zit ik met poolse jongens in 1 huis
hahaha jatogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
als ik drink ga ik ook gek doen
maar dan moet wel 2 vlessen door zijn geschoten
daarom maar blowenquote:
nee, kkgothicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Oh, even 'offtopic':
Is deze gitaar vet of niet?
dit
ja had ermee 1 jaar en 5 maandjes als hij zonder reden uitmaaktquote:
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Oh, even 'offtopic':
Is deze gitaar vet of niet?
dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |