Wel sneu voor die Poolse jongens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
sgatje dan heb ik geen interenet dan zit ik met poolse jongens in 1 huis
poolse jongens zijn lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik heb ervaring met Poolse jongens in een huis.
Vreselijk ranzig hoe ze die huizen achterlaten, en ze weten niet hoe je moet koken!
werken daar aleen mannenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef cool15 het volgende:
de baan heeft te maken met het vervoer en bewaking van pakketjes
Kan best zijnquote:
niet alleenquote:
als ik ga verhuizen doe je het ook voor mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Kan best zijn
Maar ik moest vroeger huizen leeg halen waar polen in hadden gewoond en dat was niet altijd even schoon
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Kan best zijn
Maar ik moest vroeger huizen leeg halen waar polen in hadden gewoond en dat was niet altijd nooit schoon
nee ik hou het bij de dierenwinkelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef cool15 het volgende:
[..]
niet alleen
maar de bewaking heeft te maken met iets illigaals en ik weet niet hjoe ver je wilt gaan
Ja precies dat bedoel ik!quote:
Ok dan doe ik het!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als ik ga verhuizen doe je het ook voor mij
krijg je extra leuke dingen te doen met mij
het betaalt 5000 per klusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik hou het bij de dierenwinekl
hahaahhahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Ja precies dat bedoel ik!
[..]
Ok dan doe ik het!
maar ben skeer me pa betaald jij mag samen met mij in de auto die spullen wegzetten van de verhuizingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik 20 euro per uur!
geeft niks ik heb t toch druk nuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oow jouw heb ik lang niet gesproken
hoe gaat ie johik mag jouw nooit overslaan of vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |