zullen we iets drinken dan beetje leuk naar de maan kijken dan hopa wiepa in de kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
DAN NOG IS HET EEN BAGGER TOPIC JIJ ACHTERLIJKE PREIPOTER
Nu wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks avondbagger dit is al vanaf vanochtend.
jij weet het latinoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef cool15 het volgende:
ik vind oostblokkers topics wel gezellig altijd
mag ik komen ipv hemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zullen we iets drinken dan beetje leuk naar de maan kijken dan hopa wiepa in de kut
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zullen we iets drinken dan beetje leuk naar de maan kijken dan hopa wiepa in de kut
oh maar nu ben ik er een beetje snapjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks avondbagger dit is al vanaf vanochtend.
Puur goudquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
o ja maar ik stop zo met posten, straks kom ik in de top 100 jweets.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh maar nu ben ik er een beetje snapje
nee hoor ik vind hem gewoon een toffe gast hij is de enige hier en nog 2 jongens die aardig doen tegen mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik voel iets bloeien tussen jou en cool15
dank uquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee hoor ik vind hem gewoon een toffe gast hij is de enige hier en nog 2 jongens die aardig doen tegen mij
welke andere twee nog meer dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee hoor ik vind hem gewoon een toffe gast hij is de enige hier en nog 2 jongens die aardig doen tegen mij
gehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef cool15 het volgende:
[..]
dank u
ik find you ook een van de toffere chicks hier
Nee, een duckface is hoe je kunt kijken, het hoeft niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen belachelijk maken om hun uiterlijk
je lipjes zo tuiten noemen ze duckfacequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
omdat ik geen duckface heb hoezo zeg dat iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |