Alleen met armani jeansquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
NIEET DOEN JE KRIJGGT ER SOA/S VAAAN!!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Net geprobeerd en nu zit m'n leuter tussen de rits....
In de trein op schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef kwaliteit. het volgende:
Waarom zou je willen mastuberen zonder handen?![]()
Eckte bazen laten zich bevredigen
De Machinistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar zit jij op school dan, wij hebben geen treinen op school.
Je formuleert het verkeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Hier op FOK! is dat niet van toepassing.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik deed m'n benen over elkaar en had meteen een zaadlozing.. bedankt TS, nu moet ik m'n broek alweer verschonen.
quote:Je kan gewoon je broek aan houden zet gewoon een tissue in je boxer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
NIEET DOEN JE KRIJGGT ER SOA/S VAAAN!!!!
Gastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Rucky het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden en dat het laken aan mijn buik kleefde.
Geen handen nodig gehad.
WTFquote:
Ik doe het soms in de trein maar niemand ziet het, en als ze het zien denken ze dat ik jeuk heb ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef BrammetjeBraam het volgende:
gast.
eerlijk zeggen.![]()
ben jij de treinrukker?
[..]
Verworpen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:27 schreef BrammetjeBraam het volgende:
okee dan is bij deze Socios zijn naam gezuiverd.![]()
Hoelang is je voorhuid?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Aaardappel het volgende:
Het werkt niet.![]()
Heb serieus anderhalf uur flink met mijn benen over elkaar zitten wrijven, maar er gebeurt helemaal niks. En mijn ballen zijn nu ook nog eens verbrijzeld.
In thee dopen, word je eikel minder gevoelig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Bedankt TS, ik heb er verscheidene brandwonden op mijn eikel aan overgehouden, door middel van wrijving tussen mijn voorhuid en de eikel.
Ik zal spoedig juridische stappen ondernemen.
Gij oelewapper.
Ahh, bedankt, even wat water opzetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
In thee dopen, word je eikel minder gevoelig.
Wel ff laten trekken dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, is dat erg dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:23 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hoelang is je voorhuid?
heb je zo'n een slurf?
Dit werkt inderdaad heel goed, heeft al meerdere malen geholpen bij mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:25 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dan gaat het waarschijnlijk wat moeizamer, probeer het slurfje alleen tussen je benen te houdenquote:
Ow oke, ik probeer het wel nog een keer dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dan gaat het waarschijnlijk wat moeizamer, probeer het slurfje alleen tussen je benen te houden
veel plezier!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Ow oke, ik probeer het wel nog een keer dan.![]()
Tot over een uurtje of twee!
Blij dat het geholpen heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Thee voelt wel bevredigend, moet ik zeggen.
Na een kwartiertje voel je het betreffende geslachtsdeel bijna niet meer, slechts enkele schokjes als je hem/haar beweegt.
Bedankt, je bent een pracktuser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |