SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
true...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
En aan wie is dat gericht?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Natalie78 het volgende:
Look inside look inside your tiny mind
and look a bit harder
cause we’re so uninspired
so sick and tired
of all the hatred you harbor
Fuck you fuck you very very much
cause we hate what you do
and we hate your whole crew
so please don’t stay in touch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan mensen die zoveel haat in zich hebben, in het algemeen. Vandaar de dikgedrukte zin. Best sneu, eigenlijk. Als je zoveel haat hebt in je. Voor wie gebruikte je het?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En aan wie is dat gericht?
Dat nummer heb ik ook wel eens gebruikt voor iemand.
Mijn ex.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Aan mensen die zoveel haat in zich hebben, in het algemeen. Vandaar de dikgedrukte zin. Best sneu, eigenlijk. Als je zoveel haat hebt in je. Voor wie gebruikte je het?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom ben jij niet hier,
je weet, ik mis je zo,
Wat gaat er om in jou,
je bent een and're vrouw, man
Je bent zo vaag en stil,
je zegt geen woord,
Toe zeg me wat het is,
misschien kan ik nog redden, wat je mist, te laat
Het is geen schim meer,
van ons leven, hoe het was,
Je ging het huis uit,
zonder koffer, zonder tas,
Je bent zo vaag en stil,
je zegt geen woord,
Ik kan niet zonder jou,
wil jij niet een keer praten, alsjeblieft,
De wereld draait voor jou,
je hoort er nog steeds bij,
Je bent zo vaag en stil,
je zegt geen woord,
Toe zeg me wat het is,
Geniet, 't is zo weer voorbij
Voorbij
Je bent zo vaag en stil,
je zegt geen woord,
Toe zeg me wat het is,
kom praat nog een keer met mij,
Met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Coldplay is dan ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef Apotheose het volgende:
@ firefox1: i know!!!!! Eigenlijk kan ik heel veel coldplay nummers op mn lijf schrijven...
idem...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Coldplay is dan ook![]()
De songteksten raken me gewoon, bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |