Z'n snotlap lag waarschijnlijk in de wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef noksala het volgende:
Whahaha, wat in godsnaam bezielt je om te rukken met een slipje van je kamergenoot?
Dan pas achteraf nadenken wat er kan gebeuren
als je test hoog is ga je denken met je pik ipv je hersenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef noksala het volgende:
Whahaha, wat in godsnaam bezielt je om te rukken met een slipje van je kamergenoot?
Dan pas achteraf nadenken wat er kan gebeuren
gozerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef reseur54 het volgende:
mensen, geef even serieus reactie dan al deze grappen.
mijn vraag is gewoon kan je een ziekte krijgen als je je hebt afgetrokken met het slipje van je kamergenote, gewoon de slipje om je piemel heen.
En die vraag is herhaaldelijk beantwoord: ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef reseur54 het volgende:
mensen, geef even serieus reactie dan al deze grappen.
mijn vraag is gewoon kan je een ziekte krijgen als je je hebt afgetrokken met het slipje van je kamergenote, gewoon de slipje om je piemel heen.
he's mad now.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En die vraag is herhaaldelijk beantwoord: ja.
Lang niet alle SOAs, maar er zijn er wel degelijk.
Dat jij dit geen leuk antwoord vindt is jouw probleem. Het is wel waar.
Als ik dus mijn chik neuk en vinger, daarna doe ik me condoom af en kan ik daarbij een soa oplopen?quote:
Jij welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef noksala het volgende:
[..]
Als ik dus mijn chik neuk en vinger, daarna doe ik me condoom af en kan ik daarbij een soa oplopen?
Er zijn SOAs die je zo kan krijgen ja. En urnineweginfecties.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef noksala het volgende:
[..]
Als ik dus mijn chik neuk en vinger, daarna doe ik me condoom af en kan ik daarbij een soa oplopen?
Bang voor de dokterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef reseur54 het volgende:
het probleem is ik kan geen test laten doen. Want ik ga de dokter hierover niks uitleggen..
en ik heb naar de symptonen gekeken van soa en aids en al die gedoe...
maar ik heb geen 1 van die symptonen. .... (we zijn inmiddels paar uur verder van incident)
waarom zou je je huisarts het niet uitleggen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef reseur54 het volgende:
het probleem is ik kan geen test laten doen. Want ik ga de dokter hierover niks uitleggen..
en ik heb naar de symptonen gekeken van soa en aids en al die gedoe...
maar ik heb geen 1 van die symptonen. .... (we zijn inmiddels paar uur verder van incident)
afwachten, als je over een tijdje doodgaat weet je dat je aids had.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef reseur54 het volgende:
ja maar dat ga ik niet doen, dus hoe zou ik hier zelf achter kunnen komen of ik iets opgelopen heb ofso
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef noksala het volgende:
[..]
Bang voor de dokter![]()
Ik hoop dat je aids krijgt
Halleu, lieg dan gewoon dat je eindelijk ontmaagd bent en dat het condoom was gescheurd ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef reseur54 het volgende:
dus hoe kan ik dat nou weten (we zijn inmiddels paar uur verder van incident)
Naar de huisarts gaan, zeggen dat je onveilige seks hebt gehad en er niet helemaal gerust over bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef reseur54 het volgende:
dus hoe kan ik dat nou weten (we zijn inmiddels paar uur verder van incident)
Als dit serieus is > vieze kansloze teringkneus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef reseur54 het volgende:
heb paar uren geleden afgetrokken met een GEBRUIKT slipje van mijn kamergenote (woon in studentenhuis)
kan je hier een ziekte van krijgen of dergelijke??
Ik ben bang dat je nu AIDS hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef reseur54 het volgende:
heb paar uren geleden afgetrokken met een GEBRUIKT slipje van mijn kamergenote (woon in studentenhuis)
kan je hier een ziekte van krijgen of dergelijke??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |