quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef reseur54 het volgende:
heb paar uren geleden afgetrokken met een slipje van mijn kamergenoot (woon in studentenhuis)
kan je hier een ziekte van krijgen of dergelijke??
Je gaat dood, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Genitale wratten zouden bijvoorbeeld kunnen ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef reseur54 het volgende:
heb paar uren geleden afgetrokken met een GEBRUIKT slipje van mijn kamergenoot (woon in studentenhuis)
kan je hier een ziekte van krijgen of dergelijke??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Mijn reactie was serieus. Je kan ook met een simpele google nagaan dat dit klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef reseur54 het volgende:
kamergenote bedoel ik.
en graag serieuze reacties want dit zijn gewoon bullshit reacties.
hahahahhaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Gravedigger het volgende:
Heb je het slipje tenminste uitgewassen, zodat er geen gevaar bestaat voor die meid?
heb je pics van die chick? anders kunnen we je denk ik niet helpenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef reseur54 het volgende:
mensen, geef even serieus reactie dan al deze grappen.
mijn vraag is gewoon kan je een ziekte krijgen als je je hebt afgetrokken met het slipje van je kamergenote, gewoon de slipje om je piemel heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |