Kun je geen formeel bezwaar indienen tegen gezinshoofdelijk wangedrag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Alicey het volgende:
Gezinshoofden die geen topic kunnen openen, wat moet je er mee?
Jep, dat kan. De eerstvolgende zitting waar bezwaren behandeld worden is in januari 2012.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je geen formeel bezwaar indienen tegen gezinshoofdelijk wangedrag?
quote:
Waar je dan blijkbaar niet zoveel moeite mee hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef Basisgegevens het volgende:
Neen, Platform Lokale Partijen.
Soort Leefbaar, maar dan zonder de islamfobie.
bronquote:Ik ben Richard van den Bovenkamp, een Westlandse tuinderszoon en tegelijkertijd ook een Rotterdammer. Dat verklaart ook mijn karakter: ik ben realistisch, maar óók rechtvaardig. Ik heb maar liefst 5000 voorkeursstemmen nodig voor een eventuele zetel, maar ik ga ervoor! Ik ben óók actief lid van Leefbaar Rotterdam.
Lokale (Gemeenteraads)verkiezingen zoek ik wel uit wat mijn voorkeurspartijen doen. Provinciaal niet, daarvoor is ook het landelijke belang imho te groot dus stem ik daar wat ik landelijk heb gestemd of zou stemmen ivm meerderheid eerste kamer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef Basisgegevens het volgende:
Waarom dan? De standpunten kunnen op bijv. gemeentelijk vlak nadelig voor jouw persoonlijke situatie zijn.
Heb je een paar uur?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:59 schreef Basisgegevens het volgende:
Waarom stem je tegen het huidige kabinet?
Ikzelf heb er weinig moeite mee.
En naast Wilders ook nog de afgrijselijke symboolpolitiek (130quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:59 schreef Basisgegevens het volgende:
De reden waarom ik er tegen stem is omdat dit kabinet wederom verder gaat met het afbreken van vrijheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:59 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga na mijn werk stemmen en zal stemmen op de SP.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:32 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen
Ondergetekende heeft vanochtend gestemd op D66. Wat hebben de anderen gestemd?
Een sociaal mens kijk in eerste instantie naar wat goed is voor de maatschappij in z'n geheel, en pas dan naar zijn persoonlijke situatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef Basisgegevens het volgende:
Waarom dan? De standpunten kunnen op bijv. gemeentelijk vlak nadelig voor jouw persoonlijke situatie zijn.
Daar horen ze alleen maar: alles is de schuld van links en de allochtonen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:50 schreef SingleCoil het volgende:
Niet de argumentatie die men bij de leefbaren graag hoort natuurlijk.
Dat vooral ook ja. Coffeeshops verminderen. Koopzondagen verminderen. Scheve huizenmarkt instand houden dmv. HRA (Waar uiteindelijk alleen de bank blij van zal worden). Afbraak onderwijs en zorg. Vooral meer controlle op alles, we hebben immers toch niets te verbergen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
De reden waarom ik er tegen stem is omdat dit kabinet wederom verder gaat met het afbreken van vrijheid.
Ik hoop dat meer stemgerechtigde studenten daar zo over denken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef padlarf het volgende:
D66, helaas. Heb landelijk wel VVD gestemd, maar ik moet gewoon de kans zo klein mogelijk maken dat ik volgend jaar 3000e extra mag aftikken voor de studie
Nope.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:52 schreef Basisgegevens het volgende:
[..]
Heb jij tijdens de gemeenteraadsverkiezingen niet gestemd dan?
Dat is nooit moeilijk voor ons.quote:
Ah, de buit is binnen? Wat was de schade? Cor weigerde parkeergeld aan te nemen ivm die boete.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is nooit moeilijk voor ons.
Jullie zijn overigens niet geflitst op de Boompjes, maar op de Maasboulevard.
Dat is niet handig. Laptops zijn handig omdat ze klein zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef SingleCoil het volgende:
A. heeft haar nieuwe laptop. Die is net iets groter dan A. zelf.
43 euro incl. administratiekosten, dus het valt mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ah, de buit is binnen? Wat was de schade? Cor weigerde parkeergeld aan te nemen ivm die boete.
Maar weer niet als ze zo klein zijn dat er maar 2 letters op je scherm passen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Dat is niet handig. Laptops zijn handig omdat ze klein zijn.
wil jij de laptop van Muck eens bekijken? Ook een Dell en totaal kapot na 2,5 jaar!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dell laptops zijn wel prettig. Onverwoestbaar en lange accuduur.
grapjasquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat je er mee kan surfen, daar bedoelen ze mee dat je op internet kan heHet is niet de bedoeling er mee de zee in te springen.
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dell laptops zijn wel prettig. Onverwoestbaar en lange accuduur.
Bedevaart?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
43 euro incl. administratiekosten, dus het valt mee.![]()
Gaat Cor ook nog op bedevaart?
Kan hij mooi meteen even de GFT-bak meenemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef SingleCoil het volgende:
En opnieuw rent de lollecopterpiloot naar zijn toestel, op weg naar een spoedgevalletje in Berkel
Heeft die op donderdag niet een vaste vrije dag? Aangezien hij op Woensdag al zaagmans moet vervoeren, en op vrijdag alle vrijdagmiddaghumor komt brengen ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef SingleCoil het volgende:
En opnieuw rent de lollecopterpiloot naar zijn toestel, op weg naar een spoedgevalletje in Berkel
Vergeet niet dat hij op vrijdag ook het weekend voor de deur moet zetten en dat hij maandag niet kan uitvliegen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heeft die op donderdag niet een vaste vrije dag? Aangezien hij op Woensdag al zaagmans moet vervoeren, en op vrijdag alle vrijdagmiddaghumor komt brengen ...
Dan kan je mooi de Panasonic Lumix DMC-GH2 en de Panasonic Lumix DMC-G2 googlen. Een van die wil ik. Ik weet alleen nog niet of het prijsverschil het waard is om voor de GH2 te gaan.quote:
quote:
Zonnig en droog, maar in het weekeinde tijdelijk meer bewolking.
Aanhoudend koude nachten met lichte vorst.
Kloptquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef SingleCoil het volgende:
Dan Staat Het Weekeinde Voor De Deur
Met de algemene feestdagen er bij is dat zo'n beetje een dag per week ja.quote:
Hebben jullie nog interesse in een zadelbok?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Het is weer retedruk hier dit weekend.
Lekker weer vandaag.Buitengereden met Finnegan en ons parttime paard Spetter.
Ah, die hebben we nog niet eerder gehoordquote:
wat wil je dat ik er op zeg?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
*stom-shirt*
Dit willen de tribunevullers uit 020 dragen.
je provoceert mij nodeloos!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dergelijk tribunevullersniveau behoeft geen extra commentaarHet plaatje zegt genoeg.
tijd dat iemand het er eens met een enorme knuppel uit slaat!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Dat is LHO's hobby, mensen nodeloos provoceren.
Nou laat je jezelf wel weer kennen als voetbalhooligan.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd dat iemand het er eens met een enorme knuppel uit slaat!
Ik heb al enkele jaren een enorme knuppel. Wat is de volgende stap?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
tijd dat iemand het er eens met een enorme knuppel uit slaat!
nee hoor ik voorspel alleen dat de tijd van LHO snel komt als die zo tegen iedereen is.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou laat je jezelf wel weer kennen als voetbalhooligan.
Wat ben je weer aardig vandaag.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor ik voorspel alleen dat de tijd van LHO snel komt als die zo tegen iedereen is.
Hoezo, jij bent van mening dat de tribunevullers uit 020 een stijlvol en gepast t-shirt ontwerp hebben?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor ik voorspel alleen dat de tijd van LHO snel komt als die zo tegen iedereen is.
Ja, maar dat verklaart onderstaande statement niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Hij had al gezegd dat hij het een stom shirt vindt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee ben van mening dat die gasten hard gestraft moeten worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoezo, jij bent van mening dat de tribunevullers uit 020 een stijlvol en gepast t-shirt ontwerp hebben?
Vooral die UFO's zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:54 schreef Breuls het volgende:
Zon!
Kijk hoe mooi het hier buiten is:
[ afbeelding ]
Nee hoor maar als ze Jeroen heten of zulke shirts op de markt brengen welquote:
Volgens mij heb je dat gewoon met iedereen die Jeroen heet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee hoor maar als ze Jeroen heten of zulke shirts op de markt brengen wel
Eng he frisse lucht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef Breuls het volgende:
Ik had kunnen weten dat jullie gaan zeuren over het feit dat ik geen zin had het raam open te doen om een foto te nemen.
In Rotterdam of Nederland in zijn algemeen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:26 schreef Isegrim het volgende:
Je bent wel goed ingeburgerd met je extra t.
Jij wilt ook altijd de taalnazi uithangen hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:05 schreef Isegrim het volgende:
Rotterdam en omstreken. Derde persoon enkelvoud van willen is 'wil' maar in deze contreien maakt men er nogal eens 'wilt' van.
Nee hoor ken toch wel 2 toffe Jeroens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij heb je dat gewoon met iedereen die Jeroen heet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee hoor ken toch wel 2 toffe Jeroens.
JJDJ en ik zijn erg blij daarmequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee hoor ken toch wel 2 toffe Jeroens.
Dat is wel nodig ook, met hoe droevig en grijzig het buiten isquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:19 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, als dan niemand het licht aan doet, dan doe ik het wel!
Dat zou wel voordelig zijn!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
Maar mogelijk in het weekend weer terug
Euh...quote:Beste collega,
Op dit moment hebben wij bedrijfsbreed een netwerkprobleem. Hierdoor werken diverse programma's wel of niet.
16:22 waren ze erquote:16:20:54 09-03-11 17 AMBU A1 AMBU 17114 Cafe Sijf OUDE BINNENWEG 115 3012JB ROTTERDAM rt bon 20182
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420014 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-114 )
je doet al 26 jaar niet anders, janksmoel!quote:
Dat laatste vergeet ik gewoon even, maar jeeeej. lentequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef rubje het volgende:
Jongens de temperaturen voor de regio vliegen na morgen weer omhoog richting de....................12 graden!![]()
![]()
![]()
we krijgen als dit zo doorgaat een vroege warme en benauwde zomer!!
Balkon aankledenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Alicey het volgende:
Jaah lente!
Tuin afmaken
Lange avonden eten, drinken & blowen in de tuin
Zonnen en bruin worden
Terrasjes
Blowen mist in je lijstjequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Balkon aankleden
eten en drinen op het balkon
Zonnen en wit blijven
keihard werken
Nee hoor, daar heb ik gewoon een hekel aanquote:
Postkantoorquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik gewoon een hekel aan
[..]
Postkantoor
Nah, ik word er gewoon beroerd vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Een hekel aan een plantje. Heb dan een hekel aan rhododendron ofzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef rubje het volgende:
Jongens de temperaturen voor de regio vliegen na morgen weer omhoog richting de....................12 graden!![]()
![]()
![]()
Hoe kan dit dan? Heeft de overstap soms onder een andere naam plaatsgevonden dan bij het vorige energiebedrijf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik word echt helemaal schijtstrontziek van dat pleuris-Stedin/Eneco. Nu krijgen we van Stedin ineens weer een brief waarin staat dat we een leverings- en transportovereenkomst met hen zijn aangegaan en dat we, als we het daar niet mee eens zijn, binnen zeven werkdagen een brief moeten sturen om bezwaar aan te tekenen, maar dan wordt wel onze elektra afgesloten.
Voor alle duidelijkheid: we hebben al bijna twee jaar een leverings- en transportovereenkomst met Stedin! Nu hebben we er dus twee.Twee verschillende klantnummers.
Dat gaat weer veel energie kosten om recht te zetten. Ik denk dat we ze dit keer een factuur gaan sturen voor het afhandelen van hun administratieve problemen.![]()
![]()
Wij hebben geloof ik slecht karma als het gaat om energiebedrijven...
Welke overstap? We zijn helemaal niet overgestapt. Deze brief komt gewoon spontaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan? Heeft de overstap soms onder een andere naam plaatsgevonden dan bij het vorige energiebedrijf?![]()
Met omgekeerde meterstanden zijn wij ook een half jaar zoet geweest.quote:Bij ons heeft Eneco een onduidelijke jaarafrekening gestuurd en nadat we deze na opheldering (waar we best een poosje op moesten wachten) alsnog hebben betaald ons nog een poosje bestookt met een incassobureau. Onze nieuwe leverancier heeft vervolgens onze meterstanden verkeerd om doorgegeven aan de netbeheerder. Op dit moment is dat voor zover ik weet echter allemaal weer gecorrigeerd en horen we niets meer van Eneco.
Tja, energiebedrijven.
Lekker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Welke overstap? We zijn helemaal niet overgestapt. Deze brief komt gewoon spontaan.
Wij niet. Wij hebben het lekker de energiebedrijven uit laten vechten.quote:Met omgekeerde meterstanden zijn wij ook een half jaar zoet geweest.
Hoop is geen strategiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:45 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen
Ik hoop dat ik vanavond op tijd bij Rosso kan zijn...
Dat is toch liefde?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:59 schreef SingleCoil het volgende:
en dat er niet nog meer ondeugendheden boven water komen natuurlijk.
Ik eerstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:52 schreef Isegrim het volgende:
Zaterdag winnen wij de loterij en worden we ook parttimer.
Das ook niet zo gek. Iemand moet al die parttimers compenserenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef SingleCoil het volgende:
ik werk me al de hele week de pleuris. nu ook weer.
Ik werk tweemaal 24 uur. Fulltime is doorgaans 40 (of 36 voor de watjes), en ik zit erboven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan ben je geen parrtimer. 36 uur is toch de grens voor voltijd/deeltijd werk?
Dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan ben je geen parrtimer. 36 uur is toch de grens voor voltijd/deeltijd werk?
dat jochie was net 20 ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef Isegrim het volgende:
Misschien vindt hij het echt niet interessant maar moet hij dit werk doen om zijn twaalf bloedjes van kinderen te onderhouden.
Komt SC op tijd vanavond?
Ow.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
dat jochie was net 20 ofzo.
SC komt op tijd. Het probleem was dat het weekend voor de deur stond.
Ah, als jij 65 uur werkt, kan ik wel wat uurtjes minder werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:57 schreef SingleCoil het volgende:
ach ja, laten we uren gaan tellen.
Ma: 13
Di: 15
Wo: 10
Do: 17
Vr: 10
best een drukke week gehad
Trouwens, krijg jij provisie op je verkopen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
heb vandaag me eerste vrije dag gehad in 13 dagen en wat ga ik doen.. me uitsloven in het water ... waar is de rust? (nu dus)
nope. en we hebben zat onderwatercamera's. B-accu's hebben we alleen van kwaliteit en niet van die dingen zoals van Hama, Juppio, Dig. Conc. die na 1 jaar kapot gaan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Trouwens, krijg jij provisie op je verkopen?Ik ben opzoek naar een nieuwe camera, daarbij een tas, B merk camera-accu, en een onderwatercamera. Alleen de laatste twee hebben 'jullie' niet in het assortiment. En de camera is 150 euro duurder dan bij de concullega's. Heeft het zin eens binnen te wandelen?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:30 schreef Toekito het volgende:mogguh
LHO jou kennende ben je al naar de Jumbo @ botersloot geweest. Hoe is die?
We komen er bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:30 schreef Toekito het volgende:mogguh
dat die kleiner is is logisch. Ben er toen het super was 2 a 3 x geweest. Was wel een ok winkelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We komen er bijna dagelijks.Hij's wat kleiner dan Entrepothaven, maar verder fijne supermarkt.
Tja dat was het probleem van de super altijd al toch?quote:
Ja, denk niet dat deze duurder was dan andere Supers.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tja dat was het probleem van de super altijd al toch?
gewoon lho laten betalenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:52 schreef Isegrim het volgende:
Ja, denk niet dat deze duurder was dan andere Supers.Maar ik schrok altijd nogal als ik daar ging afrekenen.
Een Jumbo, dus fijne winkelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:30 schreef Toekito het volgende:
mogguh
Toen was ik al een uurtje opquote:
in Wijk bij Duurstede hebben ze een kleine kutjumbo hoor!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een Jumbo, dus fijne winkelSommige dingen hebben ze alleen niet hier die Entrepothaven wel heeft.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Toen was ik al een uurtje op
Onze terrasheater doet het geweldig! Het is een echt profi ding, niet zo'n tuincentrrum kermisding. Dus vanaaf wordt het barbecue-en!
Yep, het is wel een van mijn favo's.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mooi zo.
Was erg gezellig en lekker gisteravond.
Je bedoelt dat stel dat het niet zo leuk had samen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Yep, het is wel een van mijn favo's.
Het was ook erg gezellig. Wel zielig voor die ene mevrouw, die was echt heul niet blij
Geen idee waar mn huidige B-accu's van zijn, maar die gaan al ~ 5 jaar mee - tot meer tevredenheid dan de merk-accu die er bij zatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nope. en we hebben zat onderwatercamera's. B-accu's hebben we alleen van kwaliteit en niet van die dingen zoals van Hama, Juppio, Dig. Conc. die na 1 jaar kapot gaan...
en 150,- duurder? dat is vaag . moet niet kunnen, behalve als het om een prijsonkoop correctie gaat van Canon (veel hebben nog oude voorraden van voor de 10% correctie van canon)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |