Moeten we maar weer eens shoppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog leuke zomerstappers die ook een beetje 'kleden' (dus geen sneakers)![]()
alleen tot nu toe echt niets leuks gezien zonder veel te hoge hakken en vorig jaar ook niets kunnen vinden
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Doe eens hakjes zonder bandjes, Sunnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bel-len?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
Geen geintje, maar gewoon even bellen met de docent? Dan kun je de situatie uitleggen en alleen door het feit al dat je belt (of langsgaat) laat je zien dat je geen lapzwans bent. Benadruk dat je het werk nodig hebt om je studie te financieren.
Welnee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef TAV74 het volgende:
Overigens krijg je inderdaad tenenkrommend slechte sollicitaties soms.
mja maar op zich hebben ze toch geen poot om op te staan om mij erom te benadelen? er staat nergens verplichte excursie of verplicht de bijeenkomsten bij te wonen of hoeveel je maximaal mag missen en of en wat de consequenties zijn dus als ik netjes mn presentatie goed doe en het tentamen goed, heb ik t vak gewoon gehaald lijkt me toch anders hadden ze t maar ergens moeten vermeldenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ouch, dat is wel erg vervelend, Memo![]()
Misschien gaat die docent met de auto en mag je meerijden
Als ik mensen op gesprek gehad heb zeker, laatste keer waren mensen erg verbaasd dat ik ze persoonlijk belde om toe te lichten waarom ik ze afgewezen had. Als ik op de brief afwijs motiveer ik altijd wel op maat, maar dat zijn geen lange verhalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Ik heb ze echt in alle vormen en soorten fout zien voorbij komen. Ben wel altijd zo beleefd geweest iedereen altijd te beantwoorden en de afwijzing van een motivatie te voorzien i.p.v. de standaardafwijzingen die je ook zo vaak ziet voorbij komen.
Wat gaat zo'n maand toch snelquote:
dat bedoel ik dus. En al helemaal niet als ik geen mail terug krijg, mocht ie het dan nog doen (een onvoldoende geven oid) heb ik genoeg redenen om op te staan lijkt me (en al helemaal als ik mn presentatie in de laatste week en het tentamen gewoon goed doe)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat gaat zo'n maand toch snel
En Memo, als er nergens iets staat lijkt me niet dat hij je voor het vak een onvoldoende kan geven op grond van afwezigheid. En hij mag je ook wel eens terugschrijven zeg.
Dat is wel een ander model hoor (de hak loopt 'terug' bij die van mij), maar ook zoet zeg! Kijk maar:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Dude, ze hebben bij onze lokale schoenenjuwelier jouw pumps maar dan ook zónder roosje
[ afbeelding ]
grappig!
En deze vind ik wel leuk voor naar mijn werk misschien (altijd ff in het echt zien eerst natuurlijk.. en de prijs)
[ afbeelding ]
er is hoop
DSM resolve lab ofzoquote:
ja en reken maar dat ze het te laat komen gaan mee tellen met proeftijd/contractverlenging en dat lab op zich is niet boeiend hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan me voorstellen dat je het ook jammer vindt het te moeten missen; je bent niet voor niets die master gaan doen. Dit is wat je leuk vindt. Nou ja, helaas, je moet ook een inkomen hebben om je studie te kunnen betalen.
Ohja! Iets meer stiletto wat jij hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is wel een ander model hoor (de hak loopt 'terug' bij die van mij), maar ook zoet zeg! Kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En wat minder uitbundig, dus die kun je ook gewoon aan naar je werk inderdaad.
Mijn studenten zien me aankomen in mantelpak, met mijn rode gevaren aan.
Edit: je bedoelde die andere naar je werk! Excuus.Wel plateaus in die pumps. Gewoon eens proberen sun!
Fascinerendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD laat Robert Kranenborg een echte Tete de Veau zien. Zag er smakelijk uit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga sparen voor een tof fornuis zeg!
Ik droom van een Boretti Majestic
[ afbeelding ]
of een Falcon Elise 110
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |