Moeten we maar weer eens shoppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog leuke zomerstappers die ook een beetje 'kleden' (dus geen sneakers)![]()
alleen tot nu toe echt niets leuks gezien zonder veel te hoge hakken en vorig jaar ook niets kunnen vinden
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Doe eens hakjes zonder bandjes, Sunnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bel-len?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
Geen geintje, maar gewoon even bellen met de docent? Dan kun je de situatie uitleggen en alleen door het feit al dat je belt (of langsgaat) laat je zien dat je geen lapzwans bent. Benadruk dat je het werk nodig hebt om je studie te financieren.
Welnee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef TAV74 het volgende:
Overigens krijg je inderdaad tenenkrommend slechte sollicitaties soms.
mja maar op zich hebben ze toch geen poot om op te staan om mij erom te benadelen? er staat nergens verplichte excursie of verplicht de bijeenkomsten bij te wonen of hoeveel je maximaal mag missen en of en wat de consequenties zijn dus als ik netjes mn presentatie goed doe en het tentamen goed, heb ik t vak gewoon gehaald lijkt me toch anders hadden ze t maar ergens moeten vermeldenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ouch, dat is wel erg vervelend, Memo![]()
Misschien gaat die docent met de auto en mag je meerijden
Als ik mensen op gesprek gehad heb zeker, laatste keer waren mensen erg verbaasd dat ik ze persoonlijk belde om toe te lichten waarom ik ze afgewezen had. Als ik op de brief afwijs motiveer ik altijd wel op maat, maar dat zijn geen lange verhalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee.![]()
Ik heb ze echt in alle vormen en soorten fout zien voorbij komen. Ben wel altijd zo beleefd geweest iedereen altijd te beantwoorden en de afwijzing van een motivatie te voorzien i.p.v. de standaardafwijzingen die je ook zo vaak ziet voorbij komen.
Wat gaat zo'n maand toch snelquote:
dat bedoel ik dus. En al helemaal niet als ik geen mail terug krijg, mocht ie het dan nog doen (een onvoldoende geven oid) heb ik genoeg redenen om op te staan lijkt me (en al helemaal als ik mn presentatie in de laatste week en het tentamen gewoon goed doe)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat gaat zo'n maand toch snel
En Memo, als er nergens iets staat lijkt me niet dat hij je voor het vak een onvoldoende kan geven op grond van afwezigheid. En hij mag je ook wel eens terugschrijven zeg.
Dat is wel een ander model hoor (de hak loopt 'terug' bij die van mij), maar ook zoet zeg! Kijk maar:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Dude, ze hebben bij onze lokale schoenenjuwelier jouw pumps maar dan ook zónder roosje
[ afbeelding ]
grappig!
En deze vind ik wel leuk voor naar mijn werk misschien (altijd ff in het echt zien eerst natuurlijk.. en de prijs)
[ afbeelding ]
er is hoop
DSM resolve lab ofzoquote:
ja en reken maar dat ze het te laat komen gaan mee tellen met proeftijd/contractverlenging en dat lab op zich is niet boeiend hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan me voorstellen dat je het ook jammer vindt het te moeten missen; je bent niet voor niets die master gaan doen. Dit is wat je leuk vindt. Nou ja, helaas, je moet ook een inkomen hebben om je studie te kunnen betalen.
Ohja! Iets meer stiletto wat jij hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is wel een ander model hoor (de hak loopt 'terug' bij die van mij), maar ook zoet zeg! Kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En wat minder uitbundig, dus die kun je ook gewoon aan naar je werk inderdaad.
Mijn studenten zien me aankomen in mantelpak, met mijn rode gevaren aan.
Edit: je bedoelde die andere naar je werk! Excuus.Wel plateaus in die pumps. Gewoon eens proberen sun!
Fascinerendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD laat Robert Kranenborg een echte Tete de Veau zien. Zag er smakelijk uit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga sparen voor een tof fornuis zeg!
Ik droom van een Boretti Majestic
[ afbeelding ]
of een Falcon Elise 110
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat mailen zo lang je nog niets gehoord hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
docent gemaild dat ik bereid ben een aanvullende opdracht te maken ivm het missen van 1 werkgroep en de excursie, ben benieuwd naar een reactie
nja omdat ik er mee zit als ze me uit t vak gooien ofzo en wil laten merken dat het echt geen opzet is oidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou je dat mailen zo lang je nog niets gehoord hebt![]()
Dat is alsof je bij het kopen van een tv van 500 euro zegt: ik zou er op zich ook wel 550 voor betalen, wilt u 550?
Had toch even de eerste reactie afgewacht, misschien is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nja omdat ik er mee zit als ze me uit t vak gooien ofzo en wil laten merken dat het echt geen opzet is oid
ik doe waar ik mezelf goed bij voel en dat is hierbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Had toch even de eerste reactie afgewacht, misschien is er niks aan de hand.
daar staat dus niks in, dat zeg ik net de hele tijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef borisz het volgende:
Memo is er iets van een studiegids van het vak? Daar zou zo iets toch wel in staan lijkt me qua verplichtingen etc.
Lijkt me ook geweldig, voor warmhouden ook enzo. Breedte 110 cm is ook nog wel te doen denk ik. wat ik vooral zo mooi vind is de pittenindeling bovenop, met 2 grote branders aan de zijkanten. en 4 kleinere pitten ertussen. Ik moet nog wel even kijken hoe die er in het echt uit ziet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
nice Kaas
![]()
2e oven is super handig jaben nog steeds blij dat ik een oven én een combimagnetron met goede ovenfunctie heb
Als ik later groot benquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me ook geweldig, voor warmhouden ook enzo. Breedte 110 cm is ook nog wel te doen denk ik. wat ik vooral zo mooi vind is de pittenindeling bovenop, met 2 grote branders aan de zijkanten. en 4 kleinere pitten ertussen. Ik moet nog wel even kijken hoe die er in het echt uit ziet.
We hebben laatst al bij Kookpunt naar boretti's gekeken en die vinden we heel chique, met mooie knoppen die soepeltjes draaien, als 't ware gelagerd.
heel handig, al zeg ik t zelf. heb al vaak genoeg echt de ruimte nodig gehad (90cm)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh kaas, die fornuizenMaar zou zo'n brede oven nou echt handig zijn? Volgens mij heb je meer aan twee smalle.
Dat vroeg ik me eigenlijk nog af. Is een forno met meerdere ovens nou echt heel handig; m.a.w. gebruik je dat ook uiteindelijk? Of zou 1 brede ook al genoeg zijn van 90cm?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh kaas, die fornuizenMaar zou zo'n brede oven nou echt handig zijn? Volgens mij heb je meer aan twee smalle.
Ik denk dat die verschillende ovens, op verschillende temperaturen wel heel handig kunnen zijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk nog af. Is een forno met meerdere ovens nou echt heel handig; m.a.w. gebruik je dat ook uiteindelijk? Of zou 1 brede ook al genoeg zijn van 90cm?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat die verschillende ovens, op verschillende temperaturen wel heel handig kunnen zijn!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef LieLie het volgende:
Ik denk dat die verschillende ovens, op verschillende temperaturen wel heel handig kunnen zijn!
quote:Falcon Elise 110:
Multifunctionele linkeroven bevat onder meer ontdooifunctie, conventionele oven, gratineerelement en onderverwarming.
Rechteroven, heteluchtoven met heteluchtgrill.
Aparte uitschuifbare grill.
Roestvrijstalen gaskookplaat met zes branders.
Moderne halfglans pannendragers, eenvoudig te reinigen.
Gietijzeren wokring voor stabiel roerbakken.
Opberglade.
Misschien moeten we die maar eens gaan bekijken.quote:
Details, detailsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien moeten we die maar eens gaan bekijken.
En dan 6 maanden op water en brood om geld te sparen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou jungs, juf Dude gaat vrijdag babysitten, is net per mail overlegd.![]()
Eén van mijn studenten wil graag naar een gastcollege en komt op haar vrije dag daarvoor naar school. Maar nu heeft ze geen kinderopvang, dus ik ga het college zelf missen (is door een oud collega van de krant) en met een vijfjarige de campus verkennen.![]()
Mja, functie een beetje ruim opvatten soms.
Zou er geen tweedehands-markt voor zijn? Die dingen zijn oersterk. En misschien als mensen kleiner gaan wonen etc...?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Misschien moeten we die maar eens gaan bekijken.
En dan 6 maanden op water en brood om geld te sparen
Valt niet mee misschien, zo'n ding behoudt ook aardig zijn waarde denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou er geen tweedehands-markt voor zijn? Die dingen zijn oersterk. En misschien als mensen kleiner gaan wonen etc...?
Hij heeft hem nog niet eens gekocht en jij gaat alweer beginnen over verkopen, pessimistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou er geen tweedehands-markt voor zijn? Die dingen zijn oersterk. En misschien als mensen kleiner gaan wonen etc...?
Dude bedoelt denk ik om er een 2e hands aan te schaffenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet eens gekocht en jij gaat alweer beginnen over verkopen, pessimistAls ze sparen en het ding bevalt kunnen ze hem misschien gewoon zelf houden
![]()
Zou je denkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dude bedoelt denk ik om er een 2e hands aan te schaffen
Ja. Ik vind het belangrijk dat studenten naar gastcolleges gaan én ik vind het goed van haar dat ze graag wil, ook op haar vrije dag. Bewijst motivatie. Wat wil een juf nog meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef AnneX het volgende:
Heb jijzelf aangeboden om te babysitten ? Goede taakuitbreiding.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet eens gekocht en jij gaat alweer beginnen over verkopen, pessimistAls ze sparen en het ding bevalt kunnen ze hem misschien gewoon zelf houden
![]()
Geen rammelende eierstokken na zo'n periode? Trrrrrrrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. Ik vind het belangrijk dat studenten naar gastcolleges gaan én ik vind het goed van haar dat ze graag wil, ook op haar vrije dag. Bewijst motivatie. Wat wil een juf nog meer.![]()
Dus ik zei: neem maar mee. Ik weet waar je ijsjes kan kopen.
Het is maar voor één keer hè?
Ik heb aan drie zomerweken croissantjes genoeg, wat kinderen betreft.
Och hemel nee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen rammelende eierstokken na zo'n periode? Trrrrrrr
Integendeel, vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen rammelende eierstokken na zo'n periode? Trrrrrrr
Wat voor fornuis heb jij dan Annex? en wat voor oven? Ik heb nu een 4 pits gasfornuis met gasoven, echt een retro van de kringloop voor 50.- en we gebruiken 'm best veel. Borden opwarmen en dingen warmhouden doe ik nu op de kachel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef AnneX het volgende:
Heb jijzelf aangeboden om te babysitten ? Goede taakuitbreiding.
En Kaas : ik dacht dat ik goed had nagedacht over de keuken bij de verbouwing laatst.
(vijf jaar geleden alweer).
Wist ik veel dat ik het koken leuker ging vinden.
Nu zou ik blij zijn met een oven erbij op sommige dagen.
Soms heb je voor z'n 2-en en warme broodjes aan een kleine oven genoeg.
En dan heb je 12 man met Kerst en dan past de kalkoen in de grote oven. bijvoorbeeld.
En soms is het lekker om twee ovens tegelijk te kunnen gebruiken.
Mens het is het half tien 's avonds !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo monkey bread maken om mijn hang naar caramel tegemoet te komen
Elf, jij bakt natuurlijk veel brood, misschien heb je daarvoor een bredere oven nodig? Ik vind onze huidige maat oven groot genoeg, ik zou liever een kleine oven ernaast hebben die op een andere temperatuur kan.
Aaaanyway, ik ga even brooddeeg maken.
Ja we hebben regelmatig contact! Mailen, kaartjes etc. En soms even bellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Integendeel, vermoed ik.
@Dude mailen de croissantjes je alweer suf over de komende vakantie of is het nog te ver weg ?
Ik lig zelden voor twaalven in bed, hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef AnneX het volgende:
Mens het is het half tien 's avonds !
waar haal je de energie vandaan ?
Wij koken op inductie , voorheen keramisch ( het dorp had geen gas)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat voor fornuis heb jij dan Annex? en wat voor oven? Ik heb nu een 4 pits gasfornuis met gasoven, echt een retro van de kringloop voor 50.- en we gebruiken 'm best veel. Borden opwarmen en dingen warmhouden doe ik nu op de kachel.
Verder is het goed plannen als je meerder dingen tegelijk in de oven moet hebben, maar 't gaat wel. 5 of 6 pitten daar zie ik wel wat in. Maar dan wel zo geplaatst dat je de andere nog gebruiken kan als er een grote wok op staat.
Een traditionele look vinden we allebei mooi, al houd Lein niet van bronzen knoppen of handgreepjes; die moeten zilver of alu zijn.
Welke details dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Pff hoort even iets over de treinspringer in Haarlem van gister.. Vreselijk. Dan nog niet zo zeer het feit dat hij gesprongen is maar de overige details waardoor hij meerdere mensen een trauma voor het leven bezorgd.
maandag gehaktdag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Pff hoort even iets over de treinspringer in Haarlem van gister.. Vreselijk. Dan nog niet zo zeer het feit dat hij gesprongen is maar de overige details waardoor hij meerdere mensen een trauma voor het leven bezorgd.
Eerst mensen bellen van kom mij redden en dan voor hun neus voor de trein springen.quote:
ik dacht dat je de hulpverleners bedoelde die de rotzooi weer mogen opruimen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerst mensen bellen van kom mij redden en dan voor hun neus voor de trein springen.
Oh, dat is niet erg kies nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerst mensen bellen van kom mij redden en dan voor hun neus voor de trein springen.
Oké, thanks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef AnneX het volgende:
Wij koken op inductie , voorheen keramisch ( het dorp had geen gas)
en een simpele combi oven van Siemens. ( grill- oven- magnetron)
Kijk en als je gaat verhuizen en er gaat een nieuwe keuken komen en je bent een leuke amateur kok ( 's) die daarin lol heeft dan is zo'n fornuis een toevoeging en géen gadget van kijk mij eens.
Precies wat je zegt: borden warmen - geen kachel meer - twee ovens voor meerdere dingen.
Vijf of zes pitten vind ik weer wat veel.
en eerlijk gezegd dacht ik meer praktisch : wie gaat dat allemaal schoonhouden !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |