terechtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja anders krijg ik op m'n kop van lavenderr.
Ik bedoel meer de eentonigheid en de nietszeggende teksten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... vind ik wel meevallen. Alleen die zang is wat overdreven, de tune zelf is best tof.
die openingstune kan zo naar een sexcam site "I wanna see you on my screen boy " " I wanna chat with you " of wat ze dat dan ook zingen... die text hoor ik er inquote:
tabtabenterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef Blue Thunder het volgende:
is er btw nog een sneltoets om je bericht te plaatsen? Zoals Alt-S ooit in een ver verleden?
Goede aksie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Maanvis het volgende:
Graag deze in de OP zetten.
[ afbeelding ]
Ja.. Alt+Squote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef Blue Thunder het volgende:
is er btw nog een sneltoets om je bericht te plaatsen? Zoals Alt-S ooit in een ver verleden?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Faal numero uno. Monique heeft geen douche genomen de volgende ochtend.
ik kijk vannacht welquote:
Vind het wel vet chillen eigenlijk.quote:
doe maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Dr_Greene het volgende:
Zal ik maar weer eens het Bill Clinton plaatje tevoorschijn halen?
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Dr_Greene het volgende:
Zal ik maar weer eens het Bill Clinton plaatje tevoorschijn halen?
Gelul, ze heeft hem zelf op lopen geilen en Joanna was de hoerenmadame.quote:
Oh, zo verstandig was ze dus wel? maar.......quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want ze moest van Joanna toch de pil innemen?
Cocktail, ook erbij. En nog eentje. Tópshow, hips.quote:
nee vanavond zeiden ze... maar zal wel als laatste komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Anneloortje het volgende:
Maar ik denk dat de streamlocks van vanmiddag morgen pas komen hoor
Je wordt op je wenken bediend. Vind je de stem geil?quote:
wanneer is dit gebeurd? IK heb van het weekend geen streams gekeken....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef dasaliz het volgende:
toch erg hoe ver ze af en toe achterlopen met de uitzendingen...
nee hoor dat hoeft helemaal nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Dr_Greene het volgende:
Jaaaah! Geheim geraden!![]()
Dan zal Alex er donderdag wel uit gaan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn dochter (2,5) hoort ze roepen naar guido en zegt: die pino snapt het niet![]()
Mijn dochter (2,5) hoort ze roepen naar guido en zegt: die pino snapt het niet![]()
Denk toch als clifquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee vanavond zeiden ze... maar zal wel als laatste komen
Jij niettan????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend. Vind je de stem geil?
Bestuurder...........ga rechts..oh sorry, te laat...........quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Is ie niet via de website te downloaden voor je Tomtom...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij niettan????![]()
![]()
![]()
Dat dwingende, dat overwicht. Dat onvermijdelijke. Niets anders rest je dan gehoorzamen en je overgeven aan Zijn Wil.
Enormquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend. Vind je de stem geil?
Klinkt als D_K hè?quote:
Ga hier links! Anders volgt een sanctie!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Bestuurder...........ga rechts..oh sorry, te laat...........
Vervang de ba.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ga hier links! Anders volgt een sanctie!!!!!
Wie Gert?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klinkt als D_K hè?
OT: Ik vind online terugkijken toch fijner, ellenlange reclames tussendoor..
Die lacht ze ook altijd uit.quote:
Doe nú......je........gordel omquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ga hier links! Anders volgt een sanctie!!!!!
Nee die omschrijvingquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij niettan????![]()
![]()
![]()
Dat dwingende, dat overwicht. Dat onvermijdelijke. Er rest niets anders dan gehoorzamen en je overgeven aan Zijn Wil.
Ben je... bereid... om... de helft... van je kluis... in te zetten.. om je bestemming... te... bereiken?quote:
Truequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je in een Prius rijdt...
Als je het zo zegt dan glijd ik nu ook van mijn stoel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Gert het volgende:
Jij niettan????![]()
![]()
![]()
Dat dwingende, dat overwicht. Dat onvermijdelijke. Er rest niets anders dan gehoorzamen en je overgeven aan Zijn Wil.
Ze lag panklaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, ze heeft hem zelf op lopen geilen en Joanna was de hoerenmadame.
Ik vind kluis altijd zo...Sofia klinkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je... bereid... om... de helft... van je kluis... in te zetten.. om je bestemming... te... bereiken?
Haha ja, maar ging meer om de bijzondere manier van posten. Laat maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou nee...Niet echt![]()
Heb jij D_k wel eens gemeet?
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Die Guido sprong echt als een nicht dat zwembad in
dat zal wel nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef Anneloortje het volgende:
Is er sowieso iemand geweest die de hint achter de vragen van sharon doorhad???
Vast wel maar niet iedereen is een even grote flapuit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef Anneloortje het volgende:
Is er sowieso iemand geweest die de hint achter de vragen van sharon doorhad???
Ze willen dan ook dat je de uitzending kijktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig zien we de kvdw beelden nu wel.
Waardeloos ;Pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze willen dan ook dat je de uitzending kijkt
Zij heeft de perfecte houding voor zon spel. Je bent bijna bang voor haar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Die Joanne vindt zichzelf zo verschrikkelijk goed he?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
Me moeder belt net op..... Miran het eerste geheim is geraden, wel kijken he vanavond
Ik: Uhmz ja.... ik kijk al
mss denkt ze dat je alleen de herhaling kijkt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
Me moeder belt net op..... Miran het eerste geheim is geraden, wel kijken he vanavond
Dat zelfverzekerd arrogante in die ogen hè.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Zij is een kindje van God, net als Laura, Guidette en Servio.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Valt me nog mee dat je niet zei "dat wist ik vanochtend al" (want toen was het op zich al bekend natuurlijk).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
ja maar wil niet alles verklappenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet zei "dat wist ik vanochtend al" (want toen was het op zich al bekend natuurlijk).
iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb een flashback... dit is al oude rommel
Edjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Dr_Greene het volgende:
Alex: "ik ga niet naar huis"
Doet me aan iemand denken...
In totaal hou je dus nog maar een minuut of 25 over ofzo, met die lange reclameblokken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef dasaliz het volgende:
dus in het komende half uur moeten we nog krijgen:
- de nominaties
- de missie van alex
- de clue voor G&L plus alle ophef
- het raden van het geheim van Alex
en dan nog wat reclame...
En een hoop gejank van Sofiaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef dasaliz het volgende:
dus in het komende half uur moeten we nog krijgen:
- de nominaties
- de missie van alex
- de clue voor G&L plus alle ophef
- het raden van het geheim van Alex
en dan nog wat reclame...
Je gaat me toch niet vertellen dat ze niet gegaan is hé?quote:
Was te makkelijk hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Blue Thunder het volgende:
ze heeft geen zin om haar kut te voelen?
dan moet ze eraf blijven
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
Dat was 20 seconden achter elkaar Stem, Lavenderr!![]()
Of ben je op de vloer gegleden?
Wat zegt u ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
Dat was 20 seconden achter elkaar Stem, Lavenderr!![]()
Of ben je op de vloer gegleden?
Ach ze waren er al zo dicht bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
Wel lullig dat hij zo zn geheim moest weg geven
Wat was de clue? (ik heb geen tvquote:
3 neprelaties van BN'ers werden op de tv getoond.quote:
Zijn er BN'ers met een neprelatie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
3 neprelaties van BN'ers werden op de tv getoond.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Dit hou ik niet vol tot half negen hoor, koffie!!
En mocht gratis op iemand drukken ( ookal mocht ie niet meer drukken ) Maar daar deed ie iets doms mee, maar dit lieten ze dus helemaal niet zien..quote:
Het wordt wel echt allemaal krakkemikkig in beeld gebracht jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef dasaliz het volgende:
klopt geen zak van . alex verdiende een eigen clue en mocht gratis gokken op joanne. gokte mis en toen werd de clue openbaar.. waarom zenden ze dat niet uit ipv die suffe tussendoor filmpjes.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
haal jij? mijn vooruit is stuk.. zit een barstje in
Zou maar zo kunnen idd, 'tot morgen'.quote:
Als je goed verzekerd bent, kost dat alleen je eigen risico...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
haal jij? mijn vooruit is stuk.. zit een barstje in
Kan het haar niet kwalijk noemen, want ze is goed!!! en leuk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ze moesten een geraden geheim hebben, om een tv-programma te krijgen. Er moest wat gebeuren. Daarom denk ik dat we nu dus ook weer aan het lijntje worden gehouden met de reacties.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
Maar de regie wilde dus Alex eruit hebben? Aangezien er wel zoveel hints van buitenaf opgegeven zijn kant opwijzen..
Van de regie weet ik niet, is ook niet zo belangrijk. Wat de productie wil dat telt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Caland het volgende:
Maar de regie wilde dus Alex eruit hebben? Aangezien er wel zoveel hints van buitenaf opgegeven zijn kant opwijzen..
Ik heb ook tranen van het lachenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef beequeen het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk. Wat een geklungel.![]()
Als de poll op FOK! representatief is, gaat dat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Dr_Greene het volgende:
Hoe zouden de bewoners reageren als Alex net als Laura 50 procent van de stemmen krijgt...
representatiever dan tv iigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de poll op FOK! representatief is, gaat dat ook gebeuren.
Joanna en Laura zijn ook kindjes van God. Ik zou me iedere morgen doodschrikken als ik 's morgens wakker word en ik zie ze. Dat is een bijna-doodervaring. Je denkt dat je in de hemel bent want je ziet de engelen al!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is een kindje van God, net als Laura, Guidette en Servio.
Net op met mayoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
godver nu heb ik trek in een frikandel
Vraag ik me nu ook afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef muzas het volgende:
Waarom willen alle pizzamakers reclame maken tijdens SST?
doelgroep?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef muzas het volgende:
Waarom willen alle pizzamakers reclame maken tijdens SST?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je... bereid... om... de helft... van je kluis... in te zetten.. om je bestemming... te... bereiken?
en dan wil ik die kop van servio wel eens zien, hahahahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Als de poll op FOK! representatief is, gaat dat ook gebeuren.
bijnaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag jij alweer een beetje normaal eten?
En heinekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Mensen die SST kijken stinken naar pizza.
dat is idd om de pizzalucht uit je hok te krijgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Mensen die SST kijken stinken naar pizza.
ja ze zijn niet echt slim neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
De dombo's zitten hun eigen uitzending in het vaarwater, wacht dan tot 20.30
HET IS EEN COMPLOTquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en hebben sterretjes in hun autoruit...
Hij mag van de regie geen hashtag meer zeggen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
'zie je straks', toch al een keer of 4 gehoord
En kijken veamer.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en hebben sterretjes in hun autoruit...
Hahahashtagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hij mag van de regie geen hashtag meer zeggen...
Niet nodig, dat wordt ze in de KvdW wel doorgegevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
Kan niemand met een vliegtuigje in Portugal de geheimen doorgeven?
[ afbeelding ]
die breektquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef muzas het volgende:
Hoe zal staafke reageren en servio eruit vliegt?
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Caland het volgende:
Al die wijven die verbaasd reageren na hun nominaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |