Maik komt uit almere, net als sharonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Stranger het volgende:
Maik komt uit Duiven toch?
-edit- En Karim was toch zwerver geweest in Den Bosch?
Wel beter zo anders ben ik verplicht om steeds die 3 te zien op ziggoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Stranger het volgende:
Ze doen het vast om mij te pesten, stream 3 en 1 verwisselen.
en brian en bokitoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maik komt uit almere, net als sharon
Welke gasten. Ben een aantal uren weggeweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef WebAddict het volgende:
Ik vind die gasten echt eng nu, sjeez..
In ieder geval Serviaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Welke gasten. Ben een aantal uren weggeweest
Janken kreng, opmerkingen als: mijn familie staat hem dan aan de poort op te wachten, maakt ook niet popiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Ikkieee het volgende:
denk dat monique dalijk de nieuwe pispaal word. Heb haar niet meer zien lachen.
zullen wel veel mensen wonen die er simpel 3 maanden tussenuit kunnen (uitkering etc) wat dat betreft valt het me mee dat er niet meer mensen uit drente inzitten/meedoen aan zulke showsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Echt he, wordt goed gecast daar (woon er zelf ook)
ja precies heel de tijd roepen dat je zo geil bent en dan janken alsof het zijn schuld is. aansteller.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Janken kreng, opmerkingen als: mijn familie staat het dan aan de poort op te wachten, maakt ook niet popi
Het is anders knap stil overdag in almere, velen werken daar toch echt (veel koophuizen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
zullen wel veel mensen wonen die er simpel 3 maanden tussenuit kunnen (uitkering etc) wat dat betreft valt het me mee dat er niet meer mensen uit drente inzitten/meedoen aan zulke shows
Een paar hekken eromheen en je hebt een reservaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Echt he, wordt goed gecast daar (woon er zelf ook)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een paar hekken eromheen en je hebt een reservaat
Nee ze zijn ineens vrienden gewordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Anneloortje het volgende:
waarom eten alex en servio op de slaapkamer? is servio's geheim oo kgeraden?
Jah, en hell froze over, en pigs DO flyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee ze zijn ineens vrienden geworden
spiderpig spiderpigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah, en hell froze over, en pigs DO fly
huh??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef PeterNB het volgende:
Gerard en Laura zijn volgens mij de enige die niet met hun muil vol praten..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Wat heb ik gemist, ze moeten playbacken? waarom?
Kijk hoe ze zitten te schranzen,slurpen en met volle mond te praten.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet echt netjes jezelf als eerste te noemen.
Ja maar hij heeft koorts en oorpijn, altijd wat met die jongen, loopt met een rol pleisters op zakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef AskMe het volgende:
Is het daar nou echt zo warm? Guido loopt er niet bij
zingopdracht, oefenenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom eten de 3 genomineerden in de slaapkamer?
Dat ik heel snel moet verhuizen, waar dat kan, tenzij je in een inrichting/internaat ofzo zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef AskMe het volgende:
30 euro p/m voor gas, water en licht en er gaat geen belletje rinkelen?
Ow en dan kunnen ze niet even gezamelijk eten... lekker gezelligquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef AskMe het volgende:
Is het daar nou echt zo warm? Guido loopt er niet bij
In het huis staat de verwarming aan, en de airco uit. Daar zaten Gerard en Guido gisteren al over te zeuren.quote:
Nou dat was me allang opgevallen, deden zich eerst netjes voor, wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjee, nu komt het tokkie-gehalte naar boven, ik hoorde malgrat, Salou, lloret.
iedereeen is daar vroeger toch wel 1 keer geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjee, nu komt het tokkie-gehalte naar boven, ik hoorde malgrat, Salou, lloret.
hmm vandaar, maar dan nog, trek wat aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In het huis staat de verwarming aan, en de airco uit. Daar zaten Gerard en Guido gisteren al over te zeuren.
Blanes iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereeen is daar vroeger toch wel 1 keer geweest
Ik welBlanes, dat was goedkoper dan Lloret
beidequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Onsjepond het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd, kijken jullie zo naar net 5 of de streams?
Net 5.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Onsjepond het volgende:
Blanes, Salou, die feestplaats in kroatie, riminiquote:
Beide LOLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Onsjepond het volgende:
op naar de 100.000 kijkersquote:
ik kijk alleen streams ik kijk vannacht de live show welquote:
sofia heeft wel new kids haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef bollokus het volgende:
new kids!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zonne grootevuurbal..........................bam
Ja dacht dat het wel live was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef bladerdeegroller het volgende:
Is die Bart Faalstra live op tv trouwens?
stimmt jaquote:
Maar vroeger was alles anders, toen konden Nederlanders zich nog gedragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereeen is daar vroeger toch wel 1 keer geweest
Ik welBlanes, dat was goedkoper dan Lloret
met fok naar blanesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Blanes, Salou, die feestplaats in kroatie, rimini
\o/
-edit-
Al was Blanes met FOK! dus weet niet of het telt
Pseudo-wannabecrew goes Blanes.
Mja, had het al door, op de schermen achter hem was live te zien wat ik ook op de streams zag bedacht ik mij netquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mja, had het al door, op de schermen achter hem was live te zien wat ik ook op
de streams zag bedacht ik mij net
Scherp...![]()
nou lichtelijke overkill denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Is het overkill om de 4 streams, het Ziggo 24 uurs kanaal en Net 5 aan te hebben?
whahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef NotYou het volgende:
Monique is new kids fan.Hebben ze bij de productie per ongeluk de 3 en de 1 omgedraaid en is Mootje eigenlijk een 13-jarige kindprostituee met nepborsten en progeria?
Dit zou haar gedrag wel verklaren.
Heb hem bij de screens gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
moet die niet in de OP eigenlijk?
openingspostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb hem bij de screens gezet.
Wat is OP ? Ben nog niet zo lang op fok
Thanksquote:
mag dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
Als Guido nou eens drukt op Laura, "Ik weet het geheim van Laura"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
Weet je nu al waarom ze moeten playbacken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
moet die niet in de OP eigenlijk?
Hij kan gewoon niet presenteren..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Little_Lunatic het volgende:
Wat is er toch mis met die bart ?? Hij staat er altijd zo raar bij
Geen idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je nu al waarom ze moeten playbacken?
Ik was ook nieuwsgierig naar het antwoord
Volgens mij moet ie poepenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Little_Lunatic het volgende:
Wat is er toch mis met die bart ?? Hij staat er altijd zo raar bij
quote:
Ik weiger de tv aan te zetten, ik laat me niet gebruiken ( om de kijkcijfers op te krikken)quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
"Op het internet wordt al veel gepraat over de geheimen van de bewoners. Doe dat ook, en ga direct naar Facebook Fok!."
Ja, Bart zei als cliffhanger voor de reclame, dat er toch eindelijk een geheim geraden is en dat je na de break meer ziet...quote:
Sorry, moest het even kwijt hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is trouwens het uitzendingstopic
De uitzending van di 1maart - was 't de streamlock waard?
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Ja, Bart zei als cliffhanger voor de reclame, dat er toch eindelijk een geheim geraden is en dat je na de break meer ziet...
Ik las op de wiki van een buitenlandse secret story dat dat wel eens gedaan is, en is ook een goede tactiekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef BBQSausage het volgende:
OP = OpeningsPostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb hem bij de screens gezet.
Wat is OP ? Ben nog niet zo lang op fok
Zo denk ik er dus ook over, heb de DVDRecorder aangezet, kijk straks het stukje wel van het geraden geheim.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weiger de tv aan te zetten, ik laat me niet gebruiken ( om de kijkcijfers op te krikken)
Je bent 'n schatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OP = OpeningsPost
TT = Topictitel
FIPO = First Post
LAPO = Last Post
dan heb je de meest gebruikte wel gehad.
Nog meer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
Serieus, doet Servio oogpotlood op bij Maik en Alex, nu lijkt Maik nóg meer gay.
En dan? Krijg de andere weer geld door missie's en dan raad die genen(die genaait is) het geld toch gewoon weer terug?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik las op de wiki van een buitenlandse secret story dat dat wel eens gedaan is, en is ook een goede tactiek
quote:In a strategic move, Hugo M. tried to discover Joana's secret (strategic because their secret is that they are a fake couple). He said that Joana's secret is that she is the accomplice of "a Voz". Therefore he lost half of his money to Joana.
Wow zeer slimme actie zou dat zijn, maar welicht hebben sommige bewoners dat dan ook al gelezen though.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik las op de wiki van een buitenlandse secret story dat dat wel eens gedaan is, en is ook een goede tactiek
Kijk dat is dan wel weer slimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Stranger het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_2010_%28Portugal%29
In week 2:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Stranger het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_2010_%28Portugal%29
we worden weer lekker uitgezogen hoorquote:Only two housemates could be up for eviction in each round. This means that if there was a tie in the nominations, there had to be a 2nd round, and in that round only the tied housemates could be nominated.
hahaha tuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou je dit even aan moderator Gert willen mailen?
Ze moeten door blijven oefenen totdat de uitzending is afgelopen, kunnen ze niet over het geraden geheim praten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef Tamaartje het volgende:
Mijn god zijn ze dat dansje nu NOG aan het oefenen![]()
Zei Servio dat niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
"Bewoners. Neem plaats op de... rode bank"
Jaahaaa Guido nou weten we het wel...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
"Bewoners. Neem plaats op de... rode bank"
Jaahaaa Guido nou weten we het wel...
Guido doet steeds De Stem na..quote:
Toch was het Guidoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ik hoorde het op stream 1 en daar was Guido niet
"Guido. Je krijgt... een sanctie."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar moeten ze 'm een sanctie voor geven
ja inderdaad het begint nu irritant te wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar moeten ze 'm een sanctie voor geven
Guido begint sowieso irritant te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad het begint nu irritant te worden
Hij ligt ook veeeeel te vaak op bedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guido begint sowieso irritant te worden..
Hij vertelde het na de nominaties ... ze heeft alex en servio genomineerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Ikkieee het volgende:
zal me niets verbazen als monique maik nog genomineerd heeft ook
Dat is ie gewend. Daar zit z'n sterkste punt..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Hij ligt ook veeeeel te vaak op bed
ow hahaha wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hij vertelde het na de nominaties ... ze heeft alex en servio genomineerd
pffff, gelukkig, dacht dat ik de enige was die dat dachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guido begint sowieso irritant te worden..
Hij gaat te veel om met Stervio.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pffff, gelukkig, dacht dat ik de enige was
soort zoekt soortquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij gaat te veel om met Stervio..
Dom tenminste, tijdens de uitzendingquote:
moet je morgen weer de uitzending kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
Serieus wtf, waar slaat dit op, uitzending is nog bezig, gaan ze nu dat optreden doen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
moet je morgen weer de uitzending kijken
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
moet je morgen weer de uitzending kijken
alfons zit zachtjes in zijn stoel te grinnikenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb van het weekend geen streams gekeken, en ik wil de bekendmaking met beelden zien
drankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef gniffie het volgende:
die aafke kreeg gelijk een natte kut toen ze die mand zuipen zag
Het is nog geen 22:00 uur, denk om je taalgebruik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef gniffie het volgende:
die aafke kreeg gelijk een natte kut toen ze die mand zuipen zag
dat zie ik dan weer graagquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef Spooky4u het volgende:
Aah, weer mooie valpartijen van Aafke vanavond.
uurtje pasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
Gokken wanneer Aafke dr rokje weer om dr oren zit? Ik zeg over een half uur.
Dat is minimaal 3 valpartijen en een paaldans verder!quote:
Nee de klok loopt daar anders (15 min voor)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Spooky4u het volgende:
Zit er nu een kwartier vertraging op de streams?
Jij Laura jijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Godver drank.... ik moet morgen werken
werk is de komende tijd onbelangrijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Godver drank.... ik moet morgen werken
maar dat geeft allemaal niks want wij houden van elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef Ikkieee het volgende:
ja ben beniiewd tegen wie mo nu gaat zeuren dat ze geil is haha
Zolang ze het maar zittend op de rode bank doenquote:
Echte ekte drekkwien hé.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Kaasmix het volgende:
Servio heeft dit vaker gedaan volgens mij
Kan het iets minder??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef gniffie het volgende:
mo die het mee gaat zingen, vies tyfus wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |