Maik komt uit almere, net als sharonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Stranger het volgende:
Maik komt uit Duiven toch?
-edit- En Karim was toch zwerver geweest in Den Bosch?
Wel beter zo anders ben ik verplicht om steeds die 3 te zien op ziggoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Stranger het volgende:
Ze doen het vast om mij te pesten, stream 3 en 1 verwisselen.
en brian en bokitoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maik komt uit almere, net als sharon
Welke gasten. Ben een aantal uren weggeweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef WebAddict het volgende:
Ik vind die gasten echt eng nu, sjeez..
In ieder geval Serviaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Welke gasten. Ben een aantal uren weggeweest
Janken kreng, opmerkingen als: mijn familie staat hem dan aan de poort op te wachten, maakt ook niet popiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Ikkieee het volgende:
denk dat monique dalijk de nieuwe pispaal word. Heb haar niet meer zien lachen.
zullen wel veel mensen wonen die er simpel 3 maanden tussenuit kunnen (uitkering etc) wat dat betreft valt het me mee dat er niet meer mensen uit drente inzitten/meedoen aan zulke showsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Echt he, wordt goed gecast daar (woon er zelf ook)
ja precies heel de tijd roepen dat je zo geil bent en dan janken alsof het zijn schuld is. aansteller.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Janken kreng, opmerkingen als: mijn familie staat het dan aan de poort op te wachten, maakt ook niet popi
Het is anders knap stil overdag in almere, velen werken daar toch echt (veel koophuizen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
zullen wel veel mensen wonen die er simpel 3 maanden tussenuit kunnen (uitkering etc) wat dat betreft valt het me mee dat er niet meer mensen uit drente inzitten/meedoen aan zulke shows
Een paar hekken eromheen en je hebt een reservaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Echt he, wordt goed gecast daar (woon er zelf ook)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een paar hekken eromheen en je hebt een reservaat
Nee ze zijn ineens vrienden gewordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Anneloortje het volgende:
waarom eten alex en servio op de slaapkamer? is servio's geheim oo kgeraden?
Jah, en hell froze over, en pigs DO flyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee ze zijn ineens vrienden geworden
spiderpig spiderpigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah, en hell froze over, en pigs DO fly
huh??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef PeterNB het volgende:
Gerard en Laura zijn volgens mij de enige die niet met hun muil vol praten..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Wat heb ik gemist, ze moeten playbacken? waarom?
Kijk hoe ze zitten te schranzen,slurpen en met volle mond te praten.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet echt netjes jezelf als eerste te noemen.
Ja maar hij heeft koorts en oorpijn, altijd wat met die jongen, loopt met een rol pleisters op zakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef AskMe het volgende:
Is het daar nou echt zo warm? Guido loopt er niet bij
zingopdracht, oefenenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom eten de 3 genomineerden in de slaapkamer?
Dat ik heel snel moet verhuizen, waar dat kan, tenzij je in een inrichting/internaat ofzo zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef AskMe het volgende:
30 euro p/m voor gas, water en licht en er gaat geen belletje rinkelen?
Ow en dan kunnen ze niet even gezamelijk eten... lekker gezelligquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef AskMe het volgende:
Is het daar nou echt zo warm? Guido loopt er niet bij
In het huis staat de verwarming aan, en de airco uit. Daar zaten Gerard en Guido gisteren al over te zeuren.quote:
Nou dat was me allang opgevallen, deden zich eerst netjes voor, wordt steeds ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjee, nu komt het tokkie-gehalte naar boven, ik hoorde malgrat, Salou, lloret.
iedereeen is daar vroeger toch wel 1 keer geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjee, nu komt het tokkie-gehalte naar boven, ik hoorde malgrat, Salou, lloret.
hmm vandaar, maar dan nog, trek wat aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In het huis staat de verwarming aan, en de airco uit. Daar zaten Gerard en Guido gisteren al over te zeuren.
Blanes iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereeen is daar vroeger toch wel 1 keer geweest
Ik welBlanes, dat was goedkoper dan Lloret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |