backstreetbaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Hij speelt weer lekker de baas zie ik
Mijn hersenen reageren nu als op een shocksituatie.. waardoor ik Serpentio soms gewoon heel niet zie.. zo'n blinde vlek zeg maar!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die me nu irriteer aan Servia???
Alleen op basis van haar omschrijving in dit forum wist ik het eigenlijk al. Dat is een kamper. Prima, als je je zo kunt gedragen. Maar dan moet je wel wat kritiek kunnen hebben.quote:
NEE....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die me nu irriteer aan Servia???
En dan uitbrengen op single?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef gniffie het volgende:
dat optreden moet wel opgenomen worden hoor
opgeven voor tv-moment van het jaarquote:
Maar ik heb lekker al eerder op de rode knop gedrukt en het in het topic gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen op basis van haar omschrijving in dit forum wist ik het eigenlijk al. Dat is een kamper. Prima, als je je zo kunt gedragen. Maar dan moet je wel wat kritiek kunnen hebben.
Nee hoor vind ik op dit moment ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Is het heel raar als ik zeg, dat ik nu Alex de leukste vind van die drie
Die geniet er gewoon van en ziwet het niet als tv moment om beroemd te kunnen worden, zoals die andere tweequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
nee, is niet raar. Van deze drie is hij inderdaad de leukstequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Alex zit nu wel beter in z'n vel sinds 2 dagen en helemaal sinds vandaag (kan hem nog weinig gebeuren immers)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
bij gebrek aan beter of?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
dat is het on intressan doen.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Geen interesse in de vrouwtjes en toch altijd de lekkerste wijven om hem heen..
Hoe doet zon aap dat toch???![]()
[ afbeelding ]
dat merk ik ook welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef jugler het volgende:
[..]
Alex zit nu wel beter in z'n vel sinds 2 dagen en helemaal sinds vandaag (kan hem nog weinig gebeuren immers)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoofd van Servia, ze probeerd geil te kijken
Maar achter dat uiterlijk gaat een heel achterbaks homootje schuil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |