Wat dus heel dom van haar is om het te vertellenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laura heeft verteld dat ze aan haar hebben gevraagd of haar zus niet mee wilde doen omdat ze niet op elkaar leken en dat een geweldig geheim leek voor de redactie.
Daarmee heeft ze dus laten doorschemeren dat ze zelf geen interessant genoeg geheim had.
Denk niet dat er veel smsjes voor nodig zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het eerst echt geneigd om te stemmen/smsen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef vladivostok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeap, ze hebben Flip's broers ook gevraagd dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laura heeft verteld dat ze aan haar hebben gevraagd of haar zus niet mee wilde doen omdat ze niet op elkaar leken en dat een geweldig geheim leek voor de redactie.
Daarmee heeft ze dus laten doorschemeren dat ze zelf geen interessant genoeg geheim had.
Jup, net als dat ze tijdens het romantische diner waar Karim bij zat tegen Guido verschillende malen zei dat ze het 'nu niet over hét geheim konden hebben'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef minzo het volgende:
[..]
Wat dus heel dom van haar is om het te vertellen
Nou als er dan wat COSers nog wat beltegoed over hebben moeten we misschien toch eens op Alex gaan stemmen, gewoon om die koppen te zien als hij weer terug komtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef secretannie het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel smsjes voor nodig zijn.
Kijk cijfers zijn extreem laag
Ik heb er 20 voor over.....smsjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als er dan wat COSers nog wat beltegoed over hebben moeten we misschien toch eens op Alex gaan stemmen, gewoon om die koppen te zien als hij weer terug komt
Kan niet geloven dat ik serieus overweeg om te gaan smsen![]()
Ik hoop dat Mo wordt uitgenodigd voor de premierequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of zou het een homofilmpje worden met "The Backseat Boys"?
Dan 10 op Maik en 10 op Alex?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:30 schreef secretannie het volgende:
[..]
Ik heb er 20 voor over.....smsjes
Alex heeft geen kas meer, Servio en Maik wel, dus als een van die twee er uit vliegt wordt er weer wat kapitaal vernietigd. Lijkt me dat ze dat willenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan 10 op Maik en 10 op Alex?
Want straks gaat Stervio er alsnog niet uit. Dat zou wel ultiem zijn, ik weet alleen niet hoe eerlijk ze daar zijn met het stemmen en of de redactie Servio er niet gewoon heel graag in wil houden.
Hoewel Maik ook nog interessant is voor 'het plaatje' met Mo natuurlijk.
Ja hij is wel een beetje een Georgie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:35 schreef secretannie het volgende:
Moet Guido niet ergens een tukkie doen ?
Hij heeft al zo lang geen bed gezien..
Die moet maar 1 ding doen, en dat is die lau verschrikkelijk te grazen nemen. om de geruchten omtrend hun fake relatie de kop in te drukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:35 schreef secretannie het volgende:
Moet Guido niet ergens een tukkie doen ?
Hij heeft al zo lang geen bed gezien..
Nee hij had het over een fakerelatie tussen G&L, en noemde het hartje op aanrecht en het dinerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
en hij zegt toch een male gigolo
Een vrijdag pas weer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Flip riep eerder vanavond in de tuin tegen Jo toch al dat hij heel graag nog een keer wilde drukken maar dat het niet mocht?
Dat ging over Sofia, hij denkt dat ze in internaat heeft gezetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Flip riep eerder vanavond in de tuin tegen Jo toch al dat hij heel graag nog een keer wilde drukken maar dat het niet mocht?
Seriously?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef minzo het volgende:
[..]
Dat ging over Sofia, hij denkt dat ze in internaat heeft gezeten
Dus Flip heeft al 3/4 geheimen geradenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef minzo het volgende:
[..]
Dat ging over Sofia, hij denkt dat ze in internaat heeft gezeten
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Fikkert2 het volgende:
mo gaat zeker weer janken als ze moeten zingen
Omdat je anders te makkelijk geld kan 'verdelen' met een maatje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag Flip nog drukken? Hoorde ergens dat je maar 1 x per week mag drukken wat raar zou zijn, want waarom zou Flip niet gewoon vandaag of morgen niet weer mogen drukken als je een idee hebt.
Idee is 100% hoor....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb steeds meer het idee dat mo van een kampersfamilie is
Omdat het programma dan veel te snel af/niet boeiend meer zal zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag Flip nog drukken? Hoorde ergens dat je maar 1 x per week mag drukken wat raar zou zijn, want waarom zou Flip niet gewoon vandaag of morgen niet weer mogen drukken als je een idee hebt.
Ze lijken idd niet sprekend op elkaar, maar je kunt het wel zien dat het zussen zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oooh haha, dat zou écht fout zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is jammer dat ze geen haarborstels als microfoons gebruiken.
Limburgse kamperkut!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Moniek: "Dus toch over Maik" " Dan maak ik em af en staat m'n hele familie em op te wachten"
Ik leg het wel uit, dat heeft te maken met het feit dat hij knetterhomo is!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou het nou niemsnd opvallen dat laura altijd guide kriebelt en nooit andersom
Zo gaat dat meestal bij stelletjes toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
Tijdens het koken stond Guido ook te kriebelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
okee ,bijna nooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Tijdens het koken stond Guido ook te kriebelen.
Weer overeenkomst voor je topic.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weer overeenkomst voor je topic.
Sharon zei ooit al eens dat haar familie bij de Hell's Angels zaten en dat mensen allemaal dachten dat ze gangbangers waren.
Dat samen met Kamper-Mo is toch ook weer een overeenkomst.
Als je dan toch de Sherlock gaat uit hangen. Pakt dan iig nog een glas om doorheen te luisteren.quote:
Nee hoor, ik irriteer me ook een beetje. Maar dat heb ik eigenlijk wel al langerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die me nu irriteer aan Servia???
Alleen tot donderdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe gewoon gezellig met je mee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
backstreetbaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Hij speelt weer lekker de baas zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |