Behalve dat Henderson een Kiwi is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef Agüero het volgende:
Australïe 1-2-3 in het algemen klassement.
Goss, Haussler en Henderson.
Henderson is Nieuw Zeelander volgens mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef Agüero het volgende:
Ook al is die Henderson idd geen aussie, toch vraag ik me af hoe ze dat team gaan samenstellen op het WKquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef Agüero het volgende:
Denk dat Haussler net wat beter een 250+ wedstrijd met licht bergop finish aan kan dan Goss.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Ook al is die Henderson idd geen aussie, toch vraag ik me af hoe ze dat team gaan samenstellen op het WK
Hoop toch op Haussler als kopman eerlijk gezegd
Inderdaad, al kan ik wel begrijpen dat ze vol voor het klassement van Sanchez gaan, dat is ook één van de topfavorieten. Er waren in ieder geval een paar leuke etappe voor Matthews, maar ik heb het idee dat ze hem niet meteen een zwaar programma willen geven in z'n 1ste jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Rabo hier geen sprinter heeft.
Freire!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
San Remo, ik zet mijn geld op Haussler
Die hebben sowieso genoeg keus met Goss, McEwen, Haussler, Renshaw en Davis en Matthews als één van de grootste sprinttalenten van dit moment.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Ook al is die Henderson idd geen aussie, toch vraag ik me af hoe ze dat team gaan samenstellen op het WK
Hoop toch op Haussler als kopman eerlijk gezegd
Completer dan Freire? In topvorm (Verona) kon die man écht alles. En rond 2007 was ie naar mijn mening ook de snelste sprinter van het peloton.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:27 schreef Padn0l het volgende:
Matthews zou ik niet echt als sprinttalent neerzetten. In pure snelheid komt hij denk ik te kort tegen de echte kleppers. Neemt niet weg dat hij heel goed kan aankomen, meer een type Freire alleen dan wat completer.
Buiten dat kan Australië een puik team aanleveren.
De gendt wil zich duidelijk tonen, ook al eerfste over de eerste helling.quote:13:04 Lécart augmenteAu passage au km 35, Francis De Greef (Bel - OL0), Rémi Di Grégorio (Fra - AST), Rémi Pauriol (Fra - FDJ), Thomas De Gendt (Bel - VAC) et Thomas Voeckler (Fra - EUC) ont maintenant 310 davance sur le peloton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |