Eens kijken of ik het vandaag op de stream kan volgen. Gisteren de samenvatting op eurosport gekeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wie is de commentator op de NOS-stream?
Nog 65 kilometer en de 3 hebben 4 minuten. Massasprint dusquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef borisz het volgende:
Velits is niet opgestapt vandaag. Die viel gister. De overige 175 renners zijn onderweg naar Amilly. (199km vandaag)
De aanvallers vandaag zijn: Yoann Offredo (FDJ), Maxime Bouet (AG2R) and Tony Gallopin (Cofidis)
De 2quote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef zlakto het volgende:
[..]
Nog 65 kilometer en de 3 hebben 4 minuten. Massasprint dus
peloton moest ff wachten van de jury toen de spoorbomen open gingenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef marcodej het volgende:
Gesloten overgang, zuur voor de leiders.
Die hebben toch geen sprinter? Of proberen ze de boel uit elkaar te trekken? [/ik zit op mijn werk, dus heb geen beeld]quote:
Laatste, inmiddels zijn ze er al mee gestopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben toch geen sprinter? Of proberen ze de boel uit elkaar te trekken? [/ik zit op mijn werk, dus heb geen beeld]
Was dat niet door pech in de laatste 3 km? Zie het ook niet snel in het klassement staan.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef Bismarck het volgende:
LL Sanchez verliest een minuut tov andere klassementsrenners. Door veel, zo niet heel veel, mensen gespeeld in de prono, wat de ''schade'' te overzien maakt.
151 Mauro Finetto (Ita) Liquigas-Cannondale 0:01:01
168 Luis Leon Sanchez Gil (Spa) Rabobank Cycling Team
Alle andere kopmannen vandaag attent in de eerste groep (150 man groot). David Moncoutié is afgestapt vanwege knieproblemen. Ook Lucas Sebastian Haedo is niet gefinished en Martin Velits is vanochtend uberhaupt niet van start gegaan.
Was gewoon lek in de laatste 3 km. en dus gecorrigeerd. Wat op Cyclingnews klopt niet, want die nemen het altijd na een tijdje over van Letour.fr.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef Bismarck het volgende:
Zou goed kunnen. In de daguitslag op Cyclingnews staat Sanchez nog wel op +01"01" aangegeven:
http://www.cyclingnews.co(...)-his/stage-2/results
En als gevolg van staat hij in het algemeen klassement op de 145e plek op +01"15"
1 Thomas De Gendt (Bel) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team 9:05:48
144 Jakob Fuglsang (Den) Leopard Trek 0:01:15
145 Luis Leon Sanchez Gil (Spa) Rabobank Cycling Team
Bij de Vuelta wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef No-P het volgende:
Was er vorig jaar ook al commentaar bij de stream (NOS)? Hoop dat ze dat ook bij de Giro doen.
Beetje vreemd ging dat inderdaad.quote:
Zat met zn voeten nog vast in zijn pedalen en maakte nog een koprol.quote:
Behalve dat Henderson een Kiwi is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef Agüero het volgende:
Australïe 1-2-3 in het algemen klassement.
Goss, Haussler en Henderson.
Henderson is Nieuw Zeelander volgens mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef Agüero het volgende:
Ook al is die Henderson idd geen aussie, toch vraag ik me af hoe ze dat team gaan samenstellen op het WKquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:35 schreef Agüero het volgende:
Denk dat Haussler net wat beter een 250+ wedstrijd met licht bergop finish aan kan dan Goss.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Ook al is die Henderson idd geen aussie, toch vraag ik me af hoe ze dat team gaan samenstellen op het WK
Hoop toch op Haussler als kopman eerlijk gezegd
Inderdaad, al kan ik wel begrijpen dat ze vol voor het klassement van Sanchez gaan, dat is ook één van de topfavorieten. Er waren in ieder geval een paar leuke etappe voor Matthews, maar ik heb het idee dat ze hem niet meteen een zwaar programma willen geven in z'n 1ste jaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Rabo hier geen sprinter heeft.
Freire!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
San Remo, ik zet mijn geld op Haussler
Die hebben sowieso genoeg keus met Goss, McEwen, Haussler, Renshaw en Davis en Matthews als één van de grootste sprinttalenten van dit moment.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Ook al is die Henderson idd geen aussie, toch vraag ik me af hoe ze dat team gaan samenstellen op het WK
Hoop toch op Haussler als kopman eerlijk gezegd
Completer dan Freire? In topvorm (Verona) kon die man écht alles. En rond 2007 was ie naar mijn mening ook de snelste sprinter van het peloton.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:27 schreef Padn0l het volgende:
Matthews zou ik niet echt als sprinttalent neerzetten. In pure snelheid komt hij denk ik te kort tegen de echte kleppers. Neemt niet weg dat hij heel goed kan aankomen, meer een type Freire alleen dan wat completer.
Buiten dat kan Australië een puik team aanleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |