http://www.cyclingstartlists.com/2011/03Mar2011/05PN2011.htmquote:
Luis Leon mag van mij op zijn minst wel een etappe winnen ,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Ja. Rabo gaat hier voor Sanchez Gil.
Ik hoop op de andere Sanchez, mooi parcours voor Samu.
Ah, toch een echte col van 1e categorie. Vraag me af of Martin daar niet te veel tijd gaat verliezen op Samuel Sanchez en Jurgen VDB.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef DutchSL het volgende:
De Col de la Mûre is 7.6km á 8.3%, veel lastiger kom je ze zelden tot nooit tegen in Paris-Nice.
Ben inderdaad benieuwd of hij dit jaar kan bevestigenquote:
Was in ieder geval al lekker bezig op Sardinië al is het natuurlijk de vraag of dat een goede graadmeter is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ben inderdaad benieuwd of hij dit jaar kan bevestigen
Niet één die niet of gepakt is of in opspraak is geraakt, idd. Niet veel anders dan de erelijst van de Tour natuurlijk. Op Sastre na is dat van hetzelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Die erelijst is wel een lijstje met slikkers zeg.
Heb je rondes waar dat niet zo is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Veel hoger dan nu kan ook niet in dit jaargetijde. Zelf heb ik in Parijs-Nice ook eens door de sneeuw moeten ploeteren en dat voor een trainingskoers! Want dat was het eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef SuikerVuist het volgende:
Aleen beklimmingen van de 4e, 3e en 2e categorie inderdaad. Die worden hier blijkbaar stelselmatig een categorie hoger ingedeeld.
Ja, live in Sporza op één.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
wordt dit nog uitgezonden op Sporza?
quote:Hoogerland niet in Parijs-Nice
Johnny Hoogerland moet Parijs-Nice aan zich voorbij laten gaan. De Nederlander is geveld door griep.
Vacansoleil-DCM stuurt Rob Ruijgh als zijn vervanger naar Houdan, waar de etappekoers op zondag 6 maart begint.
"Dinsdag kwam ik met spierpijn terug van een rustige training", stelde de Zeeuw. "Dat was een voorteken en als snel lag ik met griep in bed. Ik hoop nu nog op Tirreno-Adriatico, maar dit zal ik met de ploegarts bekijken. Ik ga me sowieso via de rondes van Catalonië en Baskenland voorbereiden op de heuvelklassiekers."
quote:Two riders decided to shake off the peloton. Damien Gaudin (Europcar) and Gorka Insausti (Euskaltel) attacked at kilometre 15. The first gap is 50 seconds.
Geen proloog?quote:
Welke wielererelijst is dat niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Roy. Zelfde voorsprong nog, maar het zal wel op een sprint uitdraaien.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:01 schreef franklop het volgende:
De Gendt, Voigt en euh iemand nog vooruit, 35 sec met 12 km te gaan
Joris van den Berg.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wie is de commentator op de NOS-stream?
4.3 km met nog steeds 20 seconden voorsprong.quote:
lijkt me welquote:
en vacansoleil een belgische ploeg noemenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
De belgen, die erachter komen dat als ze eerste rit pakken dat dan ook de leiderstrui voor ze is
Het kwartje viel inderdaad laat bij Wuyts.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
De belgen, die erachter komen dat als ze eerste rit pakken dat dan ook de leiderstrui voor ze is
jaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
en vacansoleil een belgische ploeg noemen
Iddquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Er rijden dan ook meer Belgen mee dan Nederlandersquote:Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
bij BMC rijden ook niet gek veel Zwitsers hequote:Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er rijden dan ook meer Belgen mee dan Nederlanders, zal ook wel niet de enige keer worden dit jaar.
Eens kijken of ik het vandaag op de stream kan volgen. Gisteren de samenvatting op eurosport gekeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:10 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wie is de commentator op de NOS-stream?
Nog 65 kilometer en de 3 hebben 4 minuten. Massasprint dusquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef borisz het volgende:
Velits is niet opgestapt vandaag. Die viel gister. De overige 175 renners zijn onderweg naar Amilly. (199km vandaag)
De aanvallers vandaag zijn: Yoann Offredo (FDJ), Maxime Bouet (AG2R) and Tony Gallopin (Cofidis)
De 2quote:Op maandag 7 maart 2011 15:49 schreef zlakto het volgende:
[..]
Nog 65 kilometer en de 3 hebben 4 minuten. Massasprint dus
peloton moest ff wachten van de jury toen de spoorbomen open gingenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef marcodej het volgende:
Gesloten overgang, zuur voor de leiders.
Die hebben toch geen sprinter? Of proberen ze de boel uit elkaar te trekken? [/ik zit op mijn werk, dus heb geen beeld]quote:
Laatste, inmiddels zijn ze er al mee gestopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben toch geen sprinter? Of proberen ze de boel uit elkaar te trekken? [/ik zit op mijn werk, dus heb geen beeld]
Was dat niet door pech in de laatste 3 km? Zie het ook niet snel in het klassement staan.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef Bismarck het volgende:
LL Sanchez verliest een minuut tov andere klassementsrenners. Door veel, zo niet heel veel, mensen gespeeld in de prono, wat de ''schade'' te overzien maakt.
151 Mauro Finetto (Ita) Liquigas-Cannondale 0:01:01
168 Luis Leon Sanchez Gil (Spa) Rabobank Cycling Team
Alle andere kopmannen vandaag attent in de eerste groep (150 man groot). David Moncoutié is afgestapt vanwege knieproblemen. Ook Lucas Sebastian Haedo is niet gefinished en Martin Velits is vanochtend uberhaupt niet van start gegaan.
Was gewoon lek in de laatste 3 km. en dus gecorrigeerd. Wat op Cyclingnews klopt niet, want die nemen het altijd na een tijdje over van Letour.fr.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef Bismarck het volgende:
Zou goed kunnen. In de daguitslag op Cyclingnews staat Sanchez nog wel op +01"01" aangegeven:
http://www.cyclingnews.co(...)-his/stage-2/results
En als gevolg van staat hij in het algemeen klassement op de 145e plek op +01"15"
1 Thomas De Gendt (Bel) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team 9:05:48
144 Jakob Fuglsang (Den) Leopard Trek 0:01:15
145 Luis Leon Sanchez Gil (Spa) Rabobank Cycling Team
Bij de Vuelta wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef No-P het volgende:
Was er vorig jaar ook al commentaar bij de stream (NOS)? Hoop dat ze dat ook bij de Giro doen.
Beetje vreemd ging dat inderdaad.quote:
Zat met zn voeten nog vast in zijn pedalen en maakte nog een koprol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |