Ik vind het niet verdacht, ik vind het vooral belachelijk traag en stom.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Ben ik de enige die dat verdacht gaat vinden?
Mja, ook datquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind het niet verdacht, ik vind het vooral belachelijk traag en stom.
Trusten mopsjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ook datHaha.
Ik ga maar eens slapen. Ik ben echt geslooptMorgen slaap ik uit & daarna ga ik verder slapen in bad
Ik zit trouwens weer even in een bestel-dilemma-fase, dus misschien PM ik je daar morgen nog wel overquote:
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Murmeli het volgende:
En 250 is genoeg hoor. Je hebt nog genoeg ander spul, en het is zonde als het niet op gaat
Geen bubbel te zien hier!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef miss--moana het volgende:
Vraag je of ze wat aan je af wilt staan![]()
Ik ben ook blij met mijn twilight, hij ruikt lekker zacht, poederig en nog meer.
De bubbels bij mijn zijn zo goed als weg! Hoe is dat bij jullie?
Is goed, leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Het geld wat ik met die 250 i.p.v 500 bespaar kan ik weer uitgeven aan andere spullies![]()
Ik ga even kijken of ik s&s meebestel, dus ik laat het je weten.
Hihi.... Succes ermee dan maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef automatic_ het volgende:
Mijn Twilight ziet er ook weer netjes uit!
Zo... ik ga nu even series op mijn usb zetten en dan in badIk kan amper lopen haha, alles zit vast!
Leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik heb besloten dat ik vandaag even naar Antwerpen ga rijden!
Moet om half 3 naar de tandarts en dan rij ik daarna even door om zwarte potjes in te leveren
Overgooien in bakjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:31 schreef automatic_ het volgende:
Dat geldt voor alle potjes
En tegenwoordig ook voor de Jelly Potjes dacht ik. Ik heb er daar alleen nog geen van leeg, dus dat kan ik niet testen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef Nune het volgende:
Hoi! Ik kreeg net te horen dat ik een ronde door ben
Ik ga nu 15 bakjes inleveren, dat is wel even genoegquote:
Jeeeeej!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef Nune het volgende:
Hoi! Ik kreeg net te horen dat ik een ronde door ben
wow 15!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga nu 15 bakjes inleveren, dat is wel even genoeg
[..]
Jeeeeej!
Ik heb 18 legequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
wow 15!
Kom je een aanrdig eind mee idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |