Wees blij dat het niet andersom isquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL die sollicitatie is nu woensdag niet, de week erop pas. LOL FAIL
Ow gelukkig dat hij er is! Ik zat hier al met kromme tenenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef Murmeli het volgende:
Jeej! Vlop van miss is er
Allemaal voor mij nieuwe dingen, thanks! Ik ga zo nog ff snuffelen
Platter kan niet, hahahha maar vind ik niet erg hoor!quote:
oppassen voor kabouters he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stom bad schiet op! Ik wil in bad
Hihi, sorry dat je nu nog meer moet kopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow gelukkig dat hij er is! Ik zat hier al met kromme tenen![]()
Ik hoop dat je het lekker vind!
Ik vind de spulletjes die jij hebt toegezonden erg lekker!
Creamy candy lotion vind ik naar kindertandpasta ruiken, doet me echt denken aan vroeger![]()
Grass is ook lekker, Vanilla dee-lite is ook lekker niet te foody.
Pff...ik denk dat mijn lijstje groter is geworden, ga zo even kijken en shoppen
Leuk toch!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hihi, sorry dat je nu nog meer moet kopen
Ik ben ook blij dat je vlop er is. En ik had er nog 1 van gwen. En ik krijg er nog 1 van gothic-blackie
Kadootjesweek voor murmpje
Hahahaha, dan kan je nog langer twijfelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef Nune het volgende:
De GO duurt te lang en nu wilt een vriendin ook nog eens mee bestellen met mijn eigen bestelling en dan moet ik nog langer wachten op alles.
Ja daaaaag!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha, dan kan je nog langer twijfelen
aaahh ok ok, ik ik vind ze ook allebij lekker!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Jawel, sandstone en sweety pie vind ik allebei ook super! Maar had van beide nogal veel
Wat heb je nu staan? Ga jij sweet& shower bestellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef miss--moana het volgende:oeww....ik heb een flinke bestelling staan!
Ga er maar even over douche kan ik even rustig bedenken of het van mezelf mag...
En hij isquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaahh ok ok, ik ik vind ze ook allebij lekker!
Sweety pie heeft leuke kleine subtiele glittertjes
Ik heb MoM gewoon in mijn kast staan, gaat nog steeds goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat heb je nu staan? Ga jij sweet& shower bestellen?
Als je er niet blut aan raakt: gewoon doen! En dan weer een tijdje niet
Ik heb je proefjes mooi in potjes en een flesje gedaan
Moet ik magnaminty koel bewaren trouwens?
Normaal is saaiquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef miss--moana het volgende:
ja is dit een ''normaal'' lijstje vergeleken met de lijstjes van gevorderde luchies
Mja, snap ik! Heb je wel iets gehoord van haar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja daaaaag!Maar ik wil vooral snel de GO hebben, ik vind het nu wel erg lang duren.
Nee nog geen updates.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik! Heb je wel iets gehoord van haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |