Ben ook niet in de wieg gelegd voor psychologie's geneuzel. Ik observeer en constateer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amateurpsychologie is duidelijk niet jouw ding.
Beide niet al te best dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben ook niet in de wieg gelegd voor psychologie's geneuzel. Ik observeer en constateer.
Wordt ook niet getolereerd. KNHS gaat echt prat op het welzijn tegenwoordig. En maar goed ook, wat er allemaal wel niet gebeurt op 't wedstrijdterrein...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah slaan met de zweep
je kan ook gewoon schoppen
Officiële overkoepelende organisatie voor hippische recreatie-, wedstrijd- en topsport in verschillende disciplines.quote:
heeft niet meteen op jou betrekking, maar ik heb die flippo zich nu al meerdere keren zo zien profileren, op een gegeven moment irriteert het mequote:
Ik was ook niet serieusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heeft niet meteen op jou betrekking, maar ik heb die flippo zich nu al meerdere keren zo zien profileren, op een gegeven moment irriteert het me.
thanks, rival, ik geloof dat we geacht worden allemaal pennymeisjes te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Officiële overkoepelende organisatie voor hippische recreatie-, wedstrijd- en topsport in verschillende disciplines.
graag gedaan medefokkers
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Mijn ex zit namelijk in ander topic waar ik kom,
Weet ik, en dat weet ik ookquote:
Flippo?? Dat woord kan echt niet meer hoor lieverdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heeft niet meteen op jou betrekking, maar ik heb die flippo zich nu al meerdere keren zo zien profileren, op een gegeven moment irriteert het me.
Negeren kan je lerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, is er ook niet voor kinderen/ouders, auto's of voetbal jammer genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Kreator het volgende:
Oh gaat het weer over paarden. Is daar niet een apart forum voor ofzo.
KEL.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Kreator het volgende:
quote:
Ja, en mensen gewoon vertellen dat ze irritant zijn ook, werkt in de praktijk stukken beter heb ik gemerkt.quote:
~quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, is er ook niet voor kinderen/ouders, auto's of voetbal jammer genoeg
Jij voelt je blijkbaar als enige echt aangesproken, maar bedankt voor de algehele mededeling dat jij je persoonlijk geïrriteerd voelt. Van mij heb je nu weer even geen last ben de auto inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en mensen gewoon vertellen dat ze irritant zijn ook, werkt in de praktijk stukken beter heb ik gemerkt.
Het werkt echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Van mij heb je nu weer even geen last ben de auto in
Ik heb er gewoon even niet bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
thanks, rival, ik geloof dat we geacht worden allemaal pennymeisjes te zijn
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Kreator het volgende:
Must... resist...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon even niet bij stil gestaan.
Je liet een wind?quote:
Sinds wanneer doe jij daaraan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Must... resist...want complimentendag
Vrij lastig als het 80% over paarden/dierenleed gaat. En 19% over schoenen. En 1% over leuke dingen.quote:
Nou ja, die ene dag in het jaar wil ik wel m'n best doenquote:
Toch valt me dat wat tegen... Sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, die ene dag in het jaar wil ik wel m'n best doen
Waar ging het toch mis tussen jullie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrij lastig als het 80% over paarden/dierenleed gaat. En 19% over schoenen. En 1% over leuke dingen.
Het lukt me dan ook echt nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en mensen gewoon vertellen dat ze irritant zijn ook, werkt in de praktijk stukken beter heb ik gemerkt.
Vergeet schoenen niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Zullenw e gewoon even een maand het niet over paarden of kinderen hebben?
Waar mogen we het wel over hebben? Auto's oke?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Kinderen voor auto's gooien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mogen we het wel over hebben? Auto's oke?
Ik zit 100 miljoenmiljard op dat het niet lukt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
1mrt. Mooie datum voor een uitdaging. Ik begin wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef Ripley het volgende:
Of schoenen of auto's. Zie het als een uitdaging
Zou de overbevolking problematiek best eens op kunnen lossenquote:
Wiens thuis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |