Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef Kreator het volgende:
Oh gaat het weer over paarden. Is daar niet een apart forum voor ofzo.
Must... resist...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon even niet bij stil gestaan.
Je liet een wind?quote:
Sinds wanneer doe jij daaraan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Must... resist...want complimentendag
Vrij lastig als het 80% over paarden/dierenleed gaat. En 19% over schoenen. En 1% over leuke dingen.quote:
Nou ja, die ene dag in het jaar wil ik wel m'n best doenquote:
Toch valt me dat wat tegen... Sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, die ene dag in het jaar wil ik wel m'n best doen
Waar ging het toch mis tussen jullie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrij lastig als het 80% over paarden/dierenleed gaat. En 19% over schoenen. En 1% over leuke dingen.
Het lukt me dan ook echt nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en mensen gewoon vertellen dat ze irritant zijn ook, werkt in de praktijk stukken beter heb ik gemerkt.
Vergeet schoenen niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Zullenw e gewoon even een maand het niet over paarden of kinderen hebben?
Waar mogen we het wel over hebben? Auto's oke?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Kinderen voor auto's gooien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar mogen we het wel over hebben? Auto's oke?
Ik zit 100 miljoenmiljard op dat het niet lukt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
1mrt. Mooie datum voor een uitdaging. Ik begin wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef Ripley het volgende:
Of schoenen of auto's. Zie het als een uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |