Oh, zolang een TS er er nog niet is, gebeurt dat ook inderdaad wat mij betreft. Dood is dood enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stuk logischer en geloofwaardiger idd.
Ik ben tegenquote:
Waarom een inburgeringscursus? Ik kom al m'n hele leven in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan wel ff duren dus.
Maar dan kom jij toch hierheen? Dan krijg je de "provincialen-inburgerings-cursus".
Wat kan het jou verdommen dat er in Twente een burger-airport komt?quote:
ja, maar als toeristequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom een inburgeringscursus? Ik kom al m'n hele leven in Amsterdam
Dus...krijg je de insiderstourquote:
Welkom is iedereen, of je mag blijven is aan jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
Ik wilde me hier even melden en kijken of het in deze SC gezellig is
Mijn ex zit namelijk in ander topic waar ik kom, dus vandaar eens ergens anders kijken.
Ben ik welkom?
Hoe is jullie dag?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
Ik wilde me hier even melden en kijken of het in deze SC gezellig is
Mijn ex zit namelijk in ander topic waar ik kom, dus vandaar eens ergens anders kijken.
Ben ik welkom?
Hoe is jullie dag?
Langs de Dam en zo? Want dat vind ik niet zo boeiendquote:
Nee, natuurlijk niet, de inside-dingen, de grachtjes waar niemand komt, de juiste kroegen etc etcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Langs de Dam en zo? Want dat vind ik niet zo boeiend
De eerste keer dat ik in Amsterdam was en me daar bewust van was, wist ik niet eens dat ik voor het paleis stond. Wat een lelijk gebouw is dat zeg
Oeh, spanning ende sensatiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, de inside-dingen, de grachtjes waar niemand komt, de juiste kroegen etc etc.
Wat snap je niet aan insider! Waarom kom je dan met de dam aan zetten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Langs de Dam en zo? Want dat vind ik niet zo boeiend
De eerste keer dat ik in Amsterdam was en me daar bewust van was, wist ik niet eens dat ik voor het paleis stond. Wat een lelijk gebouw is dat zeg
Jawel hoor kan gerust maar er word niet positief over gedaan dus liever niet meer neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
En je kan niet in 1 topic posten met een ex? Dan krijg je aids of iets?
[..]
Hoe moet ik doen om te mogen blijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom is iedereen, of je mag blijven is aan jou.
En wie is je ex? En waarom is het uit?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
En je kan niet in 1 topic posten met een ex? Dan krijg je aids of iets?
[..]
Omdat de Amsterdammers die ik ken standaard met dat gedrocht komen leuren. Daarom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan insider! Waarom kom je dan met de dam aan zetten?
Wat had ze met haar pony gedaan dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
Gnagnagna, leedvermaak
Stalgenootje van me is veroordeeld voor mishandeling van dr ponyEen boete, 2 maanden niet starten en een proeftijd van twee jaar
Jezelf zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoe moet ik doen om te mogen blijven
Niet eens de wallen? Of de liquidatietour?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de Amsterdammers die ik ken standaard met dat gedrocht komen leuren. Daarom.
Overmatig zweepgebruik. En het uitschelden van een official. Waarderen ze niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat had ze met haar pony gedaan dan?
Lijkt mij echt heel erg sterk dat dat Amsterdammers zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de Amsterdammers die ik ken standaard met dat gedrocht komen leuren. Daarom.
Gewoon het gewillige sletje uithangen, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoe moet ik doen om te mogen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |