Ja die opblaaspop toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ja vannacht vond ik jou in mijn bed verpakt in kadopapier met een strikje erom heen
jho serieus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is heul geen ochtend meer trouwens
Soulseekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef sharr het volgende:
Ik kan Inferno Brothers niet vinden, net zoals het verzoekje van Datdus![]()
Andere misschien?
ik ben net wakker.. voor mij is het nog heul vroeg in den ochtendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De titel van de show moet dus aangepast worden
ajbquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De titel van de show moet dus aangepast worden
Okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
@sharr: zoals het er nu uit ziet is de lijst klaar om 14:01:17
je moet het uitleggen dus vraag me dan toch afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef Viro het volgende:
[..]
die heb ik terug gestuurd en het origineel ontvangen namelijk jou
Mmm.. wat gek ik lag namelijk vannacht naast koelkastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef Viro het volgende:
[..]
die heb ik terug gestuurd en het origineel ontvangen namelijk jou
Doe highway star van Deep Purplequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Verzoekjes. Mainstream. Jij een verzoekje, Toon?
Ja, dus niet jouw muziek, want wij luisteren welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe highway star van Deep Purple
Alleen kan ik niet luisterenZit op school enzo
Doe ik hierna wel danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kun je dus zo downloaden en dan heb je zo alle muziekjens
Maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dus niet jouw muziek, want wij luisteren wel
kadoootje van popjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet het uitleggen dus vraag me dan toch af![]()
alleen schijnbaar was je niet echt indrukwekkend.. als je het zelf nog weer uit moet leggen aan haarquote:
ghb doet gekke dingen met jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmm.. wat gek ik lag namelijk vannacht naast koelkast
Echt niet TOONquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het werd gisteren in je koffie gedaan zonder dat je het merkte
ze weet het niet meer omdat ze zo moe is dat ze het vergeten isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen schijnbaar was je niet echt indrukwekkend.. als je het zelf nog weer uit moet leggen aan haar
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het werd gisteren in je koffie gedaan zonder dat je het merkte
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen schijnbaar was je niet echt indrukwekkend.. als je het zelf nog weer uit moet leggen aan haar
Hm hmquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Viro het volgende:
[..]
ze weet het niet meer omdat ze zo moe is dat ze het vergeten is
is toch erg... dat je het nu al weer vergeten bent.. onderdrukt of was het gewoon echt niks?quote:
Ik ben soort van half weg van FOK!quote:
Zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Viro het volgende:
Ik zie dat ik weer wat flauwigheid heb ontkurkt, ik ga ff douchen en wat boodschapjes doen voor vanavond.
Waarom ben je weg?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben soort van half weg van FOK!
Ben er nu vanwege koelkast zn show
Waar is je UI?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben soort van half weg van FOK!
Ben er nu vanwege koelkast zn show
jij was er niet meer.. dus ben vannacht maar anderen gaan hosselenquote:
koelkast toch niet hehquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij was er niet meer.. dus ben vannacht maar anderen gaan hosselen![]()
nee natuurlijk niet.. alleen potentieeltjesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
Is dat Sharr echt?
Wat een schattig stemmetje
Lievvvvquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]Nee een zware shag stem. Ja dat ben ik nou
Je moet meer roken schatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]Nee een zware shag stem. Ja dat ben ik nou
vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de kwaliteit van de muziek bagger of ligt dat aan mij?
Het is zo en vdj is brak.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de kwaliteit van de muziek bagger of ligt dat aan mij?
Mooi!quote:
Bazenplaat aanvragenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sharr is aan het draaien zo te zien
o shit dan moet ik intunenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sharr is aan het draaien zo te zien
Namens alle aanwezigen hier trouwensquote:
neinn, mn internet.quote:
waarschuw me maar als dit nummer is afgelopen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
waarschuw me maar als dit nummer is afgelopen.
okee manquote:
Hij is leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lolmisschien hoor ik hem zo dan in Draakje
Ja bohquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een kutnummer Sharr!
Je bent trouwens al tijden niet zo stil geweest in dit topic!
je bent een schatquote:
Hoe kun je met verzoekjes in één genre blijven?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch he. Hou vast aan 1 genre. Dit is toch niks![]()
En nee dit is geen bitchsneer naar sharr, dit is gewoon in het algemeen
ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Lachen juist, doe ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon mainstream draaide. Weet ik veel dat je verzoekjes gaat doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe kun je met verzoekjes in één genre blijven?
Jij bent gewoon te raar voor woordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig eigenlijk![]()
draakje doet toch hetzelfde?
Vind ik niks, sorry. Mag ik vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lachen juist, doe ik ook
Van frenchcore naar Bruno Mars
Gewoon draaien wat je zelf leuk vindt johquote:
Draai alleen verzoekjes die je zelf leuk vindt en bouw op en afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe kun je met verzoekjes in één genre blijven?
wat een lelijke tietenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je zelf leuk vindt joh![]()
Geile slet trouwens: http://www.dumpert.nl/med(...)88/feelgood_gif.html
Zo dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon mainstream draaide. Weet ik veel dat je verzoekjes gaat doen.
En dan nog kan je het wel plannen dat het niet van hardstyle naar RnB naar metal naar DnB gaat.
[..]
Jij bent gewoon te raar voor woorden
[..]
Vind ik niks, sorry. Mag ik vinden.
het is wel zo.. ik ben raarquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik keek meer naar d'r gezicht moet ik zeggengoede uitstraling
op tieten na idd... ach en niemand is perfect.. zou geen nee zeggen iigquote:
ik mag heul wel een mening erover hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
pics van jouw tepels for reference. Anders mag je niet zeuren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op tieten na idd... ach en niemand is perfect.. zou geen nee zeggen iig
quote:
Leuke deerne inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je zelf leuk vindt joh![]()
Geile slet trouwens: http://www.dumpert.nl/med(...)88/feelgood_gif.html
Gevuldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je meent t
gevuld of gewoon choco?
Dat klinkt lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
pepernoten![]()
Ik heb lekkere havermoutkoeken gebakken
Wut is die hagelslagtaart van jou? Die was toch van jou?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet nog steeds chocolade/walnoot brownies maken...
Oh, en hoi.
ga je die dan wel delen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
Oh, en hoi.
Dat is het ook, ik heb ze deze keer gemaakt met suikerpinda's, suikeramandelen, suikercashewnoten, geraspte kokos, kokosvezel en kokosolie gemaakt naast de normale ingrediëntenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
Oh, en hoi.
Klinkt erg goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik heb ze deze keer gemaakt met suikerpinda's, suikeramandelen, suikercashewnoten, geraspte kokos, kokosvezel en kokosolie gemaakt naast de normale ingrediënten
Geen idee waar je het over hebt, maar ik wil je best het recept geven van mijn metseltaart (naar origineel recept van mijn oma). Sorry voor het Engels, maar had 'm laatst vertaald voor Amerikaanse vrienden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wut is die hagelslagtaart van jou? Die was toch van jou?
waarom nou alleen SSB????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, SSB, http://www.dumpert.nl/med(...)oopt_een_rondje.html
Aah wat een goeien jonguhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Omdat hij ook met het gifje kwamquote:
ik ging lekker ook kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha dit betekent dat ik knapper ben dan mijn vriendin, want we zijn al lang samen: http://www.nu.nl/lifestyl(...)doemd-mislukken.html
Voor Koelkast betekent het dat het snel over zal zijn tussen hem en Popje
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik wil je best het recept geven van mijn metseltaart (naar origineel recept van mijn oma). Sorry voor het Engels, maar had 'm laatst vertaald voor Amerikaanse vrienden.
---
Ingredients:
3 packets of tea biscuits (square or rectangle, with or without coconut flakes)
One pot of COLD strong fresh coffee (no instant coffee)
250 grams of butter (unsalted, at room temperature)
250 grams of powdered or extra fine caster sugar
100 grams of chocolate chips or sprinkles (Dutch: hagelslag)
1 small cup of vanilla pudding (Dutch: vanillevla)
1. Take a flat baking tray or cutting board that will fit 12 biscuits laid flat (3x4 biscuits)
2. Mix the butter with the sugar in a mixing bowl until you have a smooth creamy mixture. If it is still too thick, put the bowl in a shallow bath of warm water until you see the buttermix go liquid at the edges. Stir until you have the desired smoothness.
3. Pour some of the coffee into a bowl.
4. With the help of a fork, dip only whole biscuits one by one into the coffee for 1 second (not too long or the biscuit will go soggy) and lay them flat on the tray until you have one layer of coffee-dipped biscuits. Save undipped broken biscuits for later on. Add coffee to the bowl when necessary.
5. Take 1/4 of the butter/sugar mix and spread it out carefully and thinly across the layer of biscuits (with a wooden spoon or a knife).
6. Repeat step 4 and 5 until you have 4 layers of biscuits and 4 layers of cream. (If you have cream left, smear it along the sides of the cake)
7. Put all broken biscuits in a bag and roll/crush them until you have nothing but fine crumbles.
8. Pour the chocolate chips and the crumbles over the top of the cake (and the sides if they are creamed)
9. Put the cake in the fridge for a couple of hours (or the freezer for one hour)
10. Cut the cake into the desired number of parts and serve.
Die dus whahaha wat lijkt me dat viesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef robdriessen het volgende:
Met dat recept krijg je dit dus:
[ afbeelding ]
ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er waren vannacht weer een paar fokkers die dachten dat ik een vent was... miss moet ik een andere gebruikersnaam nemen
Ik vind dit er echt ranzig uitzienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
EN BEDANKT HEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha dit betekent dat ik knapper ben dan mijn vriendin, want we zijn al lang samen: http://www.nu.nl/lifestyl(...)doemd-mislukken.html
Voor Koelkast betekent het dat het snel over zal zijn tussen hem en Popje
Gadverdamme manquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik liever niet als een vent overkomquote:
Ik bijna 4 jaar...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sluw compliment dat ik aan je gaf heh?
Ik al bijna 2 jaar volgens mij
Hoe houd ik het vol![]()
?
En zij vindt het er weer als enige lekker uitzien hoor, net zoals ze de enige is die Shaggy leuk vondquote:
Vraag ik me ook af, als je al niet eens aan haar tetten mag zitten als ze slaaptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sluw compliment dat ik aan je gaf heh?
Ik al bijna 2 jaar volgens mij
Hoe houd ik het vol![]()
?
Ik weet hoe lekker jj bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EN BEDANKT HE
jongeeee, weet je hoe lekker ik ben!
Ik vind dat wel meevallen hoor .....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik liever niet als een vent overkom
als je nagaat wat er in zit.. de meest gruwlijke uitziende baksels zijn het lekkerstequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En zij vindt het er weer als enige lekker uitzien hoor, net zoals ze de enige is die Shaggy leuk vond
Volgende keer zal ik jouw raad opvolgen en gewoon direct in haar kut poerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, als je al niet eens aan haar tetten mag zitten als ze slaapt
ja, lees haar sig en je wéét dat het geen vent is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor .....
Ik zal nog eens een lekker wijf met je delenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Werkt hier altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik jouw raad opvolgen en gewoon direct in haar kut poeren
Moet je doen, vindt ze vast lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik jouw raad opvolgen en gewoon direct in haar kut poeren
Kijk in je koelkast luie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 whopper kaas please.
maak dat een dubbele.
En ik wil van die krulpatatjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 whopper kaas please.
maak dat een dubbele.
Ja iets van 2.500 calorieën per 150gram van die meuk ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je nagaat wat er in zit.. de meest gruwlijke uitziende baksels zijn het lekkerste
Mja, je kan het maar beter niet etenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja iets van 2.500 calorieën per 150gram van die meuk ofzo?
Ik meen het, je glazuur flikkert spontaan van je tanden van die rotzooi!
de ingrediënten doen me denken aan tiramisu ... en die calorieën.. tja je moet het ook niet elke dag eten hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja iets van 2.500 calorieën per 150gram van die meuk ofzo?
Ik meen het, je glazuur flikkert spontaan van je tanden van die rotzooi!
Iemand 's nachts wakker maken voor een beurtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, als je al niet eens aan haar tetten mag zitten als ze slaapt
Hmm ik sport in totaal 3x 2 uur per week, dus 6 uur per weekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de ingrediënten doen me denken aan tiramisu ... en die calorieën.. tja je moet het ook niet elke dag eten he
haha tja dan is het idd niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik sport in totaal 3x 2 uur per week, dus 6 uur per week
Maar het gaat er om dat ik zo druk word van zoveel suiker.
Beter in de ochtendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand 's nachts wakker maken voor een beurt
Hmm nee, dan moet ik eerst echt even naar het toilet hoorquote:
Ieuw.. ik heb het niet zo op chocolade eitjes of chocoladerepenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef sharr het volgende:
Oh god ik heb er 250 gram paaseieren doorheen geragd
Ik nu ook niet meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieuw.. ik heb het niet zo op chocolade eitjes of chocoladerepen
Hmm niet zoveel in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieuw.. ik heb het niet zo op chocolade eitjes of chocoladerepen
Chocola is niet zoet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm niet zoveel in ieder geval.
Ik heb toch altijd wel bewondering voor mensen die zo'n hele chocaladeletter er in 1 keer doorheen kunnen jagen
Ik ben meer van de zoete en zure snoepgoed
Ik ben meer van de koekjes enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm niet zoveel in ieder geval.
Ik heb toch altijd wel bewondering voor mensen die zo'n hele chocaladeletter er in 1 keer doorheen kunnen jagen
Ik ben meer van de zoete en zure snoepgoed
Ik kreeg afgelopen zaterdag na de seks ook te horen dat ik een buikje begon te krijgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben meer van de koekjes enzo
Maar laatste weken ook niet meer ... ik moet afvallen
Ik zat me net af te vragen wie er na mij moest jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef robdriessen het volgende:
Wauw, klopt het rooster Koelkast? Geen DJ nog tussen 15 en 21 uur???
eigen gebakken soes met zelfgemaakt roomijs, gesmolten chocolade, advocaat en poedersuikerquote:
Klopt. Maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef robdriessen het volgende:
Wauw, klopt het rooster Koelkast? Geen DJ nog tussen 15 en 21 uur???
donequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, wil je mij inplannen voor vanavond van 20:00 tot 21:00 ?
Mijn nieuwe computer is er nog niet
Er is een heel verschil over een buikje...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen zaterdag na de seks ook te horen dat ik een buikje begon te krijgen
Ook echt op dat moment heh
Maar ik heb van 15 januari tot afgelopen donderdag niet meer gesport i.v.m. mijn enkel.
Bijna 1.5 maand niet gesport, terwijl ik eerst 6 uur per week deed.
is goed, thnx nogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
done
voor de rest gaarne via DM, ik ben even bezig
Eerst fitneste ik er ook nog bij, toen was ik 1.89, 92 kilo met 7% lichaamsvetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is een heel verschil over een buikje...
laat maar ik ga even wijs mijn mond houden
ik moet er zo vandoor
Wild als in everzwijnen in het bosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kom net mijn foto's van het wildseizoen weer tegen![]()
![]()
wild als in foto's van een dode bambi en foto's van een dode bambi die we schoonmaken, strippen etcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wild als in everzwijnen in het bos?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wild als in foto's van een dode bambi en foto's van een dode bambi die we schoonmaken, strippen etc
Geen idee of dat goed of slecht isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eerst fitneste ik er ook nog bij, toen was ik 1.89, 92 kilo met 7% lichaamsvet
Of dit dan:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt weer zo'n linkse opmerking
http://www.nu.nl/politiek(...)t-rutte-mislukt.html
Dat is echt supernetjes wat ik toen had.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee of dat goed of slecht is
Ik ben gewoon dik![]()
En nu ga ik mijn kind van school halen en alles klaar zetten voor zijn laatste zwemles
Zaterdag mag hij afzwemmen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wild als in foto's van een dode bambi en foto's van een dode bambi die we schoonmaken, strippen etc
Doe je van dat thuiswerk ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog een sigaretje en dan boodschappen doen en dozen inpakken
de meeste mensen hebben het niet zo op dode dieren enzo hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik begin jou echt steeds vager en raarder te vinden weet je dat?
En bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik begin jou echt steeds vager en raarder te vinden weet je dat?
Ik voetbal bij fitness.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is echt supernetjes wat ik toen had.
Maar heb nu iets meer vet en nog amper spieren
Maar fitnes vind ik niet leuk en voetbal wel, daar gaat het me om
whahaha daar ging ik van uit..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, ik wilde Knetterkrankjorum quoten, niet jou
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, ik wilde Knetterkrankjorum quoten, niet jou
Ooh zo, dan is het nog wel ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha daar ging ik van uit..
Maar kok hedaar hoort het schoonmaken van beesten gewoon bij
Hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zo, dan is het nog wel ok.
Ik had een beeld voor me dat je met de auto zo'n beest had aangereden, hij nog niet helemaal dood was, jij hem in zijn hals gebeten had om hem geen pijn meer te laten hebben en vervolgens gevild
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had een beeld voor me dat je met de auto zo'n beest had aangereden, hij nog niet helemaal dood was, jij hem in zijn hals gebeten had om hem geen pijn meer te laten hebben en vervolgens gevild
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en er is niks lekkerders als een vers hertenbiefstukje die je net zelf afgesneden hebt, heerlijk medium met een beetje cranberry of port saus
Sorry voor alle beestjesknuffelaars enzo
Paar dagen geleden in het topic:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wajoo, veel reacties. Kijk ik had een poes aangereden. Dus ik zo kijken, lagen al zijn ingewanden er al half uit. Dat beest leefde nog. Ik wilde hem niet laten lijden, dat vond ik zielig. Toen heb ik een grote tak gepakt en dat beest op zijn kop geslagen om het uit zijn lijden te verlossen.
Ja, die noemen we dus "die ene"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke is deze track?
Deze is echt baas
Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites (Original Mix)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke is deze track?
Deze is echt baas
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Luisteren via je mediaspeler kan door op bovenstaande knop te klikken en het bestand te laten openen in je favoriete mediaspeler. Werkt dit niet open dan een netwerkbestand en voer hier in: http://www.onzinradio.nl/tunein/
De officiële website: www.onz-radio.nl!
Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Hoe je deze kunt aanvragen hoor je op die momenten. Buiten Draakjes' uren kun je je verzoekjes hier aanvragen.
Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden.
Monsterhit
De eerste officiële monsterhit is: Dingetje - Kale Kano.
Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!
Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj!
PS: LAPO? Refresh de pagina en klik bovenin op 'OPEN NIEUW DEEL'-knop. Vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op
Heb ik wel maar werkt niet in VDJ, koelkast gaat me helpen SAM installeren en dan welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef JApieman het volgende:
Sjarr, heb je nou een microfoon of niet?
Oke.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik wel maar werkt niet in VDJ, koelkast gaat me helpen SAM installeren en dan wel
Ik heb een keer van Zaandam naar Alkmaar gereden met een stervende vogel aan/in mijn grille.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een keer het hondje van de buren doorgereden![]()
Nja ik vond het echt een kut beest hoor, maar ik moest het aan het buurmeisje vertellen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een keer het hondje van de buren doorgereden![]()
Nja ik vond het echt een kut beest hoor, maar ik moest het aan het buurmeisje vertellen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een keer van Zaandam naar Alkmaar gereden met een stervende vogel aan/in mijn grille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |