Ja die opblaaspop toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ja vannacht vond ik jou in mijn bed verpakt in kadopapier met een strikje erom heen
jho serieus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is heul geen ochtend meer trouwens
Soulseekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef sharr het volgende:
Ik kan Inferno Brothers niet vinden, net zoals het verzoekje van Datdus![]()
Andere misschien?
ik ben net wakker.. voor mij is het nog heul vroeg in den ochtendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De titel van de show moet dus aangepast worden
ajbquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De titel van de show moet dus aangepast worden
Okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
@sharr: zoals het er nu uit ziet is de lijst klaar om 14:01:17
je moet het uitleggen dus vraag me dan toch afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef Viro het volgende:
[..]
die heb ik terug gestuurd en het origineel ontvangen namelijk jou
Mmm.. wat gek ik lag namelijk vannacht naast koelkastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:38 schreef Viro het volgende:
[..]
die heb ik terug gestuurd en het origineel ontvangen namelijk jou
Doe highway star van Deep Purplequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Verzoekjes. Mainstream. Jij een verzoekje, Toon?
Ja, dus niet jouw muziek, want wij luisteren welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe highway star van Deep Purple
Alleen kan ik niet luisterenZit op school enzo
Doe ik hierna wel danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kun je dus zo downloaden en dan heb je zo alle muziekjens
Maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dus niet jouw muziek, want wij luisteren wel
kadoootje van popjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet het uitleggen dus vraag me dan toch af![]()
alleen schijnbaar was je niet echt indrukwekkend.. als je het zelf nog weer uit moet leggen aan haarquote:
ghb doet gekke dingen met jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmm.. wat gek ik lag namelijk vannacht naast koelkast
Echt niet TOONquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het werd gisteren in je koffie gedaan zonder dat je het merkte
ze weet het niet meer omdat ze zo moe is dat ze het vergeten isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen schijnbaar was je niet echt indrukwekkend.. als je het zelf nog weer uit moet leggen aan haar
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het werd gisteren in je koffie gedaan zonder dat je het merkte
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen schijnbaar was je niet echt indrukwekkend.. als je het zelf nog weer uit moet leggen aan haar
Hm hmquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Viro het volgende:
[..]
ze weet het niet meer omdat ze zo moe is dat ze het vergeten is
is toch erg... dat je het nu al weer vergeten bent.. onderdrukt of was het gewoon echt niks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |