POLEN POLEN POLEN BOSNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.
Dat kun je ook in Polenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik ga niet naar school zit meestal thuis wodka te drinken
Hehe, heel slimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik ga niet naar school zit meestal thuis wodka te drinken
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragenquote:
Ach, ze hebben de evolutie fase overgeslagen dus het verbaast me niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, heel slimmisschien moet je naar een bar gaan kan je een rijk Nederlands man vinden van 60+
nee jij kan het zeker wel weten turkjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Braag gewoon niet. 80 procent van wat ze zegt klopt niet.
zoiezo je weet zelf wij nemen alles over hahaha we komen in nederland werken en gaan daar met jullie geld op vakantie zitten lekker op de bank te zuipenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragen!
Tenminste beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
[..]
nee jij kan het zeker wel weten turkje
zolang je er maar voor werktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoiezo je weet zelf wij nemen alles over hahaha we komen in nederland werken en gaan daar met jullie geld op vakantie zitten lekker op de bank te zuipen
moet kunnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoiezo je weet zelf wij nemen alles over hahaha we komen in nederland werken en gaan daar met jullie geld op vakantie zitten lekker op de bank te zuipen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef cool15 het volgende:
[..]
zolang je er maar voor werkt
of het legaal is of niet boeit me niet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef cool15 het volgende:
[..]
zolang je er maar voor werkt
of het legaal is of niet boeit me niet
grinnikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
meer oostblokkers komen naar nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Verzorgingsstaat moet afgeschaft worden met al die oostblokkers in ons land.
Je hebt de *n vergeten.quote:
vet meer mensen die ik kan aannemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
meer oostblokkers komen naar nederland
Ze gaat haar hele familie in Polen hier naartoe halen, wordt nog gezellig dan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
meer oostblokkers komen naar nederland
Nu in het Nederlands AUBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
deed ik vroeger ook werd gek van die werk nu werk ik in nederland al die vieze mannen gingen kijken als ze voorbij liepen denk bij mezelf hallo ik ben geen hoertje in nederland kan ik normaal werken waar mensen niet naarje kijken alsof je hoertje bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |