die te veel macht wouden en het economisch hebben gefaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkers
Zijn een stel alcoholisten die geen verstand meer overhebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkers
Yup,quote:
Ik denk dat jij een goede aanvulling zal zijn voor mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mij nog, ik zal hier altijd voor je zijn en die leegte proberen op te vullen![]()
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.quote:
Braag gewoon niet. 80 procent van wat ze zegt klopt niet.quote:
nee turken zijn dat zeker wel hahahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, sommige zijn niet zo intellectueel ja klopt.
klopt. alleen ik krijg geen normaal antwoord steedsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.
oostblok is alles waar de soviet unie invloed op hadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.
wat doe je dan? Vwo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee turken zijn dat zeker wel hahahpolen vriend
POLEN POLEN POLEN BOSNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Dat kun je ook in Polenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik ga niet naar school zit meestal thuis wodka te drinken
Hehe, heel slimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik ga niet naar school zit meestal thuis wodka te drinken
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragenquote:
Ach, ze hebben de evolutie fase overgeslagen dus het verbaast me niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, heel slimmisschien moet je naar een bar gaan kan je een rijk Nederlands man vinden van 60+
nee jij kan het zeker wel weten turkjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Braag gewoon niet. 80 procent van wat ze zegt klopt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |