klopt ben ook poolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ti nisi skroz nasa...ti si pola poljska....vali ti pozornost jel?
welke posts zijn tot nu wel relevantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en waarom post je zijn foto? Waarom is dat relevant voor dit topic?
omdat hij stoer probeert te doen met zijn illuminatie foto op zijn fobo? hij mocht willen dat hij die macht heb internet gangstertjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend.
[..]
Ja dat vroeg ik mij dus ook af,
Geen idee. Maar grappig denken te zijn door iemand zijn foto te posten is niet grappig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Shalimar het volgende:
[..]
welke posts zijn tot nu wel relevant
ok ik ben een internet gangster, en nu? heb je je punt gemaakt jongemanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
omdat hij stoer probeert te doen met zijn illuminatie foto op zijn fobo? hij mocht willen dat hij die macht heb internet gangstertje
okequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee. Maar grappig denken te zijn door iemand zijn foto te posten is niet grappig.
lol probeer je zo te dissen? wanna be eminem?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ok ik ben een internet gangster, en nu? heb je je punt gemaakt jongeman
goed zo
Nah.. ik zoek nog ff voor de ban meld topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen we nu verdergaan met waar we gebleven waren?
Als jij zegt waar we dan gebleven waren???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen we nu verdergaan met waar we gebleven waren?
De jas van oostblokkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Als jij zegt waar we dan gebleven waren???
NATO tegen Warschaupact weetogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
hahahahaahahah nederlanders krijgen bijna altijd ruzie met oostblokkers
ja en we weten wie er altijd wintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Bestaat dat hele warschaupact eigenlijk nog dan?
wij bosniers winnen altijd oostblokkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ja en we weten wie er altijd wint
en ben geen Nederlander, maar Turkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
Jij bent Bosniër dan moet je ook de geschiedenis beter weten dan mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wij bosniers winnen altijd oostblokkers
hooi turk ik ben bosniche poolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ben geen Nederlander, maar Turk
want anders heette het allang Turkijequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Oostblokker het volgende:
gelukkig zit turkije nie bij ons in het oostblok
Maar Turkije ligt wel in het oosten hoe kan dat dan>??!1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Oostblokker het volgende:
gelukkig zit turkije nie bij ons in het oostblok
iemand die teveel make-up gebruikt.quote:
En een duckface heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
iemand die teveel make-up gebruikt.
midden oosten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Turkije ligt wel in het oosten hoe kan dat dan>??!1
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
iemand die teveel make-up gebruikt.
quote:
uhh. er is hier een hele turken op fok! forumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Oostblokker het volgende:
we draaien het anders om turk tegen 2 bosniersnog een poolse meisje of jongen moet bij komen
zijn we eve compleet
moet ze eerst haar wenkbrauwen naar boven duwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zonder makeup ziet ze er wel aardig uit.
ik had ruzie met hem allang ik zeg aleen het is een landgenootquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
want anders heette het allang Turkijebedoel je dat? en waar is je stoere mattie heen?
beneden juistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
moet ze eerst haar wenkbrauwen naar boven duwen.
ohh okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heeft iets met bosnie en polen te maken
waarom?quote:
Al die Polen en Turkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beneden juist
[..]
ohh ok
[..]
waarom?
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Turkije ligt wel in het oosten hoe kan dat dan>??!1
Hehe, sommige zijn niet zo intellectueel ja klopt.quote:
die te veel macht wouden en het economisch hebben gefaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkers
Zijn een stel alcoholisten die geen verstand meer overhebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkers
Yup,quote:
Ik denk dat jij een goede aanvulling zal zijn voor mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mij nog, ik zal hier altijd voor je zijn en die leegte proberen op te vullen![]()
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.quote:
Braag gewoon niet. 80 procent van wat ze zegt klopt niet.quote:
nee turken zijn dat zeker wel hahahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, sommige zijn niet zo intellectueel ja klopt.
klopt. alleen ik krijg geen normaal antwoord steedsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.
oostblok is alles waar de soviet unie invloed op hadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.
wat doe je dan? Vwo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee turken zijn dat zeker wel hahahpolen vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |