en ben geen Nederlander, maar Turkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Oostblokker het volgende:
hahahahaahahah nederlanders krijgen bijna altijd ruzie met oostblokkers
Jij bent Bosniër dan moet je ook de geschiedenis beter weten dan mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wij bosniers winnen altijd oostblokkers
hooi turk ik ben bosniche poolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ben geen Nederlander, maar Turk
want anders heette het allang Turkijequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Oostblokker het volgende:
gelukkig zit turkije nie bij ons in het oostblok
Maar Turkije ligt wel in het oosten hoe kan dat dan>??!1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Oostblokker het volgende:
gelukkig zit turkije nie bij ons in het oostblok
iemand die teveel make-up gebruikt.quote:
En een duckface heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
iemand die teveel make-up gebruikt.
midden oosten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Turkije ligt wel in het oosten hoe kan dat dan>??!1
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
iemand die teveel make-up gebruikt.
quote:
uhh. er is hier een hele turken op fok! forumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Oostblokker het volgende:
we draaien het anders om turk tegen 2 bosniersnog een poolse meisje of jongen moet bij komen
zijn we eve compleet
moet ze eerst haar wenkbrauwen naar boven duwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zonder makeup ziet ze er wel aardig uit.
ik had ruzie met hem allang ik zeg aleen het is een landgenootquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
want anders heette het allang Turkijebedoel je dat? en waar is je stoere mattie heen?
beneden juistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
moet ze eerst haar wenkbrauwen naar boven duwen.
ohh okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heeft iets met bosnie en polen te maken
waarom?quote:
Al die Polen en Turkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beneden juist
[..]
ohh ok
[..]
waarom?
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Turkije ligt wel in het oosten hoe kan dat dan>??!1
Hehe, sommige zijn niet zo intellectueel ja klopt.quote:
die te veel macht wouden en het economisch hebben gefaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkers
Zijn een stel alcoholisten die geen verstand meer overhebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
beetje maar die zijn godzijdank meer azie polen russen enzo zijn echte oostblokkers
Yup,quote:
Ik denk dat jij een goede aanvulling zal zijn voor mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mij nog, ik zal hier altijd voor je zijn en die leegte proberen op te vullen![]()
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.quote:
Braag gewoon niet. 80 procent van wat ze zegt klopt niet.quote:
nee turken zijn dat zeker wel hahahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, sommige zijn niet zo intellectueel ja klopt.
klopt. alleen ik krijg geen normaal antwoord steedsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.
oostblok is alles waar de soviet unie invloed op hadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Discussies over bosnische polen, turken, en welke landen er wel of niet oostblok waardig zijn.
wat doe je dan? Vwo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee turken zijn dat zeker wel hahahpolen vriend
POLEN POLEN POLEN BOSNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Dat kun je ook in Polenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik ga niet naar school zit meestal thuis wodka te drinken
Hehe, heel slimquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik ga niet naar school zit meestal thuis wodka te drinken
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragenquote:
Ach, ze hebben de evolutie fase overgeslagen dus het verbaast me niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, heel slimmisschien moet je naar een bar gaan kan je een rijk Nederlands man vinden van 60+
nee jij kan het zeker wel weten turkjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Braag gewoon niet. 80 procent van wat ze zegt klopt niet.
zoiezo je weet zelf wij nemen alles over hahaha we komen in nederland werken en gaan daar met jullie geld op vakantie zitten lekker op de bank te zuipenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En maar onze geld verspillen en uitkeringen aanvragen!
Tenminste beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
[..]
nee jij kan het zeker wel weten turkje
zolang je er maar voor werktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoiezo je weet zelf wij nemen alles over hahaha we komen in nederland werken en gaan daar met jullie geld op vakantie zitten lekker op de bank te zuipen
moet kunnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoiezo je weet zelf wij nemen alles over hahaha we komen in nederland werken en gaan daar met jullie geld op vakantie zitten lekker op de bank te zuipen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef cool15 het volgende:
[..]
zolang je er maar voor werkt
of het legaal is of niet boeit me niet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef cool15 het volgende:
[..]
zolang je er maar voor werkt
of het legaal is of niet boeit me niet
grinnikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
meer oostblokkers komen naar nederlandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Verzorgingsstaat moet afgeschaft worden met al die oostblokkers in ons land.
Je hebt de *n vergeten.quote:
vet meer mensen die ik kan aannemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
meer oostblokkers komen naar nederland
Ze gaat haar hele familie in Polen hier naartoe halen, wordt nog gezellig dan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
meer oostblokkers komen naar nederland
Nu in het Nederlands AUBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
deed ik vroeger ook werd gek van die werk nu werk ik in nederland al die vieze mannen gingen kijken als ze voorbij liepen denk bij mezelf hallo ik ben geen hoertje in nederland kan ik normaal werken waar mensen niet naarje kijken alsof je hoertje bent
ik doe goeie werk weetje ik kwamme uit polen hierheen je weet wel beetje werk werk ik was skeer enzo maar toen ik hier zoo werk gevonden nu ikke werken je weet wel beetje wodka drinken enzo je weet togquote:
Tijd voor steor prate alles zij is de shitt jatoggquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja je weet weer, tijd voor oostblokkerrrrr die harde fucking
zij zei*quote:
dus waar ben je geod inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik doe goeie werk weetje ik kwamme uit polen hierheen je weet wel beetje werk werk ik was skeer enzo maar toen ik hier zoo werk gevonden nu ikke werken je weet wel
ik ben goed in alles ben pool die zijn overal goed inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef cool15 het volgende:
[..]
dus waar ben je geod in
drink je voor 2 maar werk je voor 4
waarin werk je voor 4
Nee, integendeel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Word ik afgekeurd als ik Nederlands ben?
weet je hoe een kalask werktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ben goed in alles ben pool die zijn overal goed in
Ja. Anders kunnen we geen appellikeur van je stoken in de kelder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Anders kunnen we geen appellikeur van je stoken in de kelder.
Ja maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Anders kunnen we geen appellikeur van je stoken in de kelder.
quote:
Maar jij bent tenminste niet zuurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja maar.
Kan je niet een andere appel gebruiken daarvoor?
[..]quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Oostblokker het volgende:
Oh.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Maar jij bent tenminste niet zuur
Misschien zagen de anderen die fout nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
misschien eerst beginnen met het goed quoten.
hehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef Zonder-Suiker het volgende:
[..]
Misschien zagen de anderen die fout niet
Voetballen zijn ze niet zo goed inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |