quote:
Mja, ik zie het meer als een Frans woord dat (nog) niet in het Nederlands is vertaald. Maar aangezien jij het ook goed vindt, geef ik het punt dan toch aan banaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef Yankee het volgende:
Ik ken het alleen als een 'bushokje', maar volgens de wikipagina heeft banaan ook gelijk lijkt me
ff checken, moment.quote:
Mja, ik zie het meer als een Frans woord dat (nog) niet in het Nederlands is vertaald. Maar aangezien jij het ook goed vindt, geef ik het punt dan toch aan banaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef Yankee het volgende:
Ik ken het alleen als een 'bushokje', maar volgens de wikipagina heeft banaan ook gelijk lijkt me
Stand AKQ2167quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef Flitspaal het volgende:
# Ecuador en Bolivia
# Peru en Colombia
# Peru en Chili
Leek me inderdaad een duidelijke hintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Yankee het volgende:
Zondag = Latijn: dies domenica / Frans: dimanche / Italiaans: domenica
logisch nadenken is af en toe ook wel handig
Scherp!quote:
Ook scherp.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef HilarityEnsues het volgende:
Het was maar een gokje, ook omdat ik me meen te herinneren dat het voor de Elfstedentocht 15 cm moet zijn, maar dat is dan vast een capaciteitskwestie.
quote:
De twee theorieën die bestaan over hoe de twee zeeën met elkaar in verbinding kwamen staan hieronder. De eerste theorie is een catastrofale theorie die een verklaring zou kunnen zijn voor de vele zondvloed verhalen/legendes die bestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |