portrait hung over the gate of the Forbidden City before Mao's portrait was set up in its place. People also put portraits of in their homes and in public on the streets. Until recently, it was a widespread practice for Taiwanese people to hang portraits of in their homes.
Hij verloor met zijn partij de machtstrijd over China met de partij van Mao en vestigde zich in Taiwan, waar hij tot zijn dood de macht had
Deng Xiaoping was lid van de tegenpartij, de Communistische Partij van China (CCP). Daarnaast was hij lid van de communistische guerrillabeweging die tegen de nationalistische Kwomintang van de gezochte persoon streed.
Karl-Theodor zu Guttenberg treedt dinsdag af. Hij kreeg enorme kritiek vanwege beschuldigingen dat hij plagiaat heeft gepleegd bij het schrijven van zijn proefschrift.
Deze man was minister in Duitsland van welk ministerie?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise. Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende: Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise. Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende: Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
De Indiaanse cultuur voor Amerika ontdekt werd dan?
Op dinsdag 1 maart 2011 18:18 schreef Bart het volgende: De Indiaanse cultuur voor Amerika ontdekt werd dan?
Ik reken het goed.
Precolumbiaans refereert aan het tijdperk van de Amerikaanse geschiedenis van vóór de ontdekking van het Amerikaanse continent door Christoffel Columbus in 1492. De term 'precolumbiaans' wordt in deze context gebruikt als aanduiding voor de periode van de komst van de oudste bewoners van Amerika tot ongeveer 1492, voorafgaand dus aan de Spaanse veroveringen van de 16e eeuw.